חפש בבלוג זה

יום רביעי, 18 באפריל 2012

diner lady

אמנם באופן עקרוני החלטתי שאני לא קונה יותר זוטות ושטויות, אבל אתמול קניתי שמלה מהסיבות הבאות:

- היא מכותנה
- היא יוצרה בישראל
- היא נראית עליי ממש טוב

כדי להוסיף חטא על פשע, קניתי אותה בסטודיו פאשה. תמיד הייתה לי חיבה לרשת הזאת, עוד לפני שהפכה לרשת. החנות שלהם בשנקין הייתה קצת פרחולינית, אבל מצאתי בה בכיתה ט' את המכנסיים הוורודים-מתרחבים המושלמים.

השמלה החדשה שלי מזכירה לי שמלה של מלצרית בדיינר בפיפטיז (או היום, אני מניחה שבמקומות מסוימים הביגוד לא השתנה). לא צילמתי את כולה כי היא מקומטת נורא כרגע, אז התמקדתי בפרטים הקטנים שמוצאים חן בעיניי.

פסים, ופס קונטרסטי על השרוולים (יש אחד גם בצווארון)
הידעת? פילטר של היפסטרים מטשטש קמטים
בעצם, אפשר לומר שקניתי את הפרשנות הזולה לשמלה המגניבה הזו: http://trulyscrumptious.co.il/shop/diner-biantika/, שאני מתלהבת ממנה כבר חודשים ארוכים.

מה זה עוד הזכיר לי? את הסרט "אוכל מהיר, נשים גנובות", אפילו שבלה לא לובשת אפילו פעם אחת שמלת-מלצרית.

6 תגובות:

מאי אמר/ה...

מה זו החנות הזו ולמה היא מוכרת בובת טרול ב 90 שקל?
טוב שקנית את הגרסא הזולה...

marjorie morningstar אמר/ה...

זה באמת מוזר מאוד, עניין הטרול הזה. אני מנחשת שזו בדיחה פנימית של מפעילות האתר.

דולורס והענבים אמר/ה...

למה את מקמצת ונותנת לנו לראות רק פרגמנט של השמלה?! אני מתה על סטודיו פאשה, ברחוב ביאליק ברמת גן יש חנות פרחות מקצוענית שמחזיקה את כל הקולקציה של סטודיו פאשה (נקראת גראס) ויש שם דברים חינניים ביותר במחירים מעולים!
אגב טלילה כץ, את ממש מזכירה לי את שלומצי נבות, לא יודעת למה..

marjorie morningstar אמר/ה...

כי היא מקומטת, מה שפגם ביופייה. השם שלומצי נבות לא צלצל לי מוכר אז פניתי לגוגל, קראתי על הסיפור - אבל לא הצלחתי למצוא את הבלוג. אז אני לא יודעת אם אנחנו דומות או לא. (אבל היא מנסה לכתוב שם כמו ילדה בת 15 לא?.. זה רמז?)

דולורס והענבים אמר/ה...

זה הכי לא רמז! קראתי באיזה מקום שמשווים את משהו פשוט מסובך (הספר של שלומצי) לנעימה ששון כותבת שירים של עמליה כהנא כרמון.. את הכי לא בת 15, אחרת לא הייתי קוראת פה..

אנונימי אמר/ה...

נראה מעניין, הייתי רוצה לראות תמונה מלאה אחרי שתגהצי אותה.

תוכלי להשאיר לי את הכתובת של האתר איפה שאת בודקת סטטיסטיקות? סיקרנת אותי.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...