חפש בבלוג זה

יום חמישי, 25 ביולי 2013

סייל בקסטרו

קשה ללמוד למבחן שביעי, אז הלכתי אתמול לסנטר (שוב), להסתובב קצת עם חברה ולנקות את הראש כדי שאוכל להכניס אליו עוד כמה דברים.

הגענו מאוחר, אז עד שסיימנו לאכול ולסדר גבות במקום החדש שפתחו שם (התרשמותי: הגבות יצאו יפה, אבל חווית ההימרטות כשסביבך תינוקות בוכיים, אמהות עייפות וטינאייג'רים שמתרגלים משחקי חיזור למתחילים היא די בלתי נסבלת), סגרו את רוב המקומות. אז נכנסנו לקסטרו - שם פתוח כמעט עד חצות, מה שגורם לי תמיד להרגיש כמו רומסת זכויות עובדים מדופלמת.

נקלענו אל לב המאפליה של הסייל. שלטי 39.99 קידמו את פנינו בגאון. בקומת הנשים, ערימות של טי-שרט כעורות גובבו על סטנד, כאילו קסטרו מעולם לא עשו לעצמם מתיחת פנים שכוללת תצוגות אופנה מדוברות וקו BLACK שחושב את עצמו.

לא מצאתי שום דבר. באמת כלום. הדבר היחידי שאני שומרת לו אמונים הוא המכנסיים MID WAIST שלהם, ולא היה עליהם שום מבצע אטרקטיבי, אז בעוד חברתי מודדת את מיטב שמלות הקיץ הסינתטיות היה לי שפע של זמן לרחם על הבגדים שניצבו שם.

והיה על מה לרחם. בלייזרים כאילו נונשלנטיים מטריקו (שיא הטרנדיות של החורף-סתיו שעברו), חולצות בצבעי ניאון (הטרנד הרגעי שכבר חלף לו), שמלות עאלק-וינאג' (שיא השיק של 2008?..) וחולצות פסים לגברים (שבתכל'ס נראות כמו הפיג'מות שהיו קונים לאחיי הקטנים מהמתפרה של קיבוץ גן שמואל) - כולם היו סחורה לוהטת לפני כמה חודשים, ועכשיו נראים לי כמו משהו שראוי מקסימום לתרומה. מסכנים. איך נפלו גיבורים בתוך המלחמה.

ו-וואו, זו הייתה מלחמה. כבר כתבתי שכל יומרת המייקאובר הקסטרואית נעלמת כליל בימות הסייל האלימים. את מקומה תופס פלאשבק חזק שמחזיר אותי לתחילת שנות ה-2000, לסניף קסטרו קניון חדרה. הייתי נכנסת אז לחנות בראש של "מה יש לי להפסיד", ומגלה שהיא מלאה בגבב של חולצות תמוהות וג'ינסים מלאי אפליקציות למזדקנות שמנסות להראות צעירות (ובראשן ג', המחנכת הפרחה של ח2).

אתמול הפריט הראוי היחיד בחנות הייתה שמלה באמת יפהפיה, עם פרחים כחולים-סגולים, שראיתי על גל גדות באיזו השקה. כמובן שהיא לא מהסייל. מדהים שלקסטרו תמיד יש איזה פריט מהפנט שבגללו את נכנסת לחנות. כשהייתי בכתה ח' זו הייתה השמלה האדומה של סנדי בר, אבל מי בעצם קנתה אותה? נראה לי שרוב הקונות יצאו משם במקסימום עם מכנסי ג'ינס עתירי אפליקציות, בדיוק כמו של המורה ג'.

אז זאת השמלה האדומה המפורסמת? אני זוכרת שהיא הייתה מיני, או מידי.
בכל מקרה, זאת התמונה היחידה שמצאתי

10 תגובות:

לילך הדר אמר/ה...

המכנסיים שלהם מוצלחים. חוץ מזה אני אף פעם לא מוצאת שם כלום

marjorie morningstar אמר/ה...

לפני שנתיים-ככה מאוד אהבתי את השמלות שלהם, אבל עכשיו נמאס עליי לראות אותן על כל בחורה שלישית ברחוב

אנונימי אמר/ה...

הקטע הבאמת מעצבן אצלם זה ההדרדרות באיכות הבגדים. את רואה חולצה בסיסית מסכנה ללא שום דבר מיוחד, מבד סינטטי מקומט והיא עולה 90 שקל! ואם את רוצה משהו מעוצב חפשי יותר בכיוון ה150 ומעלה על טי שירט! כל זה וגם העובדה שהם ממחזרים בגדים מקולקציות קודמות וממחזרים אלמנטים גרמה לי להבין שכדאי לי לחפש בגדים במקום אחר, שלא כל עם ישראל קונה בו, ושהבגדים שם יחזיקו יותר זמן ולא יתקמטו!

Standing Ovation אמר/ה...

תתחדשי על העיצוב החדש של הבלוג!

לגבי בר הגבות, אני לא כל כך רואה את עצמי יושבת בקניון ושמסדרים לי את הגבות, חומצזה שזה אחד הדברים שהכי מלחיצים אותי כי הפישול הכי קטן יכול ממש לשנות את הפנים.

לגבי קסטרו, יש לי ממש יחסי אהבה-שנאה, המועדון מאוד משתלם אבל בסיילים שלהם אי אפשר למצוא כלום לכן אני כמעט תמיד הולכת ישר לקולקציה החדשה.

marjorie morningstar אמר/ה...

זה ממש נכון, ואולי הכי מעצבן. האמת שבכל מקום מחיר בסיסי לחולצה עומד עכשיו על מאה, וברירת המחדל לבד היא סינתטית.

marjorie morningstar אמר/ה...

סטנדינג - תודה. הוא נבע בעיקר מרגעי שעמום תוך כדי הלמידה למבחנים ובגלל זה הוא כזה לא סגור על עצמו...
לגבי הגבות - האמת שהיא הייתה סופר מרוכזת, לא חששתי שהיא תפקשש, אבל בהחלט חששתי שאיזו כנופיית טינאייג'רים תתפרץ לפינה הזאת.

sefi אמר/ה...

אני לא קונה בקסטרו מעולם, ממש כלום ואף פעם.
זו לא ממש אשמתם, פשוט הבגדים שלהם לא מדברי םאליי.
ולגבי חולצות סינטטיות, זו ממש לא חובה. אפשר למצוא אפילו בזארה ובעיקר בגאפ חולצות מבדים טבעיים או עם אחוזי כותנה גבוהים. לא כדאי להתפשר על משהו שלא אוהבים ובכלל חולצות שיש להן אלמנטים טרנדיים עדיף להשאיר בחנות.

marjorie morningstar אמר/ה...

אני האחרונה שתתפשר על משהו שהיא לא אוהבת, אל חשש. וטרנדים נראה לי שלא לבשתי כבר שנתיים.

אנונימי אמר/ה...

השמלה הזאת של סנדי דורשת קאמבק מיידי!

marjorie morningstar אמר/ה...

איזה אומץ, פרייה. לא יודעת אם הייתי מסוגלת ללבוש היום גם אדום וגם לטינו-סטייל (אבל זה בטוח יחזור מתישהו לאופנה).

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...