חפש בבלוג זה

יום ראשון, 21 ביולי 2013

התעלומה נפתרה

לפני כמה חודשים התעורר פה ויכוח אודות זהותה של הבחורה בקליפ של "תשאירי לי מקום לחבק אותך". אז היום עשיתי מעשה, וגיליתי שהתשובה הייתה מתחת לאפי - בטוקבקים של יוטיוב.


מתברר שאכן טעיתי טעות גסה - זו לא סנדי בר, אלא מישהי בשם רי רוזנפלד קומר (שנשואה היום לגיל קומר, שאתם מכירים אותו בתור קריין הפרסומות המצליח בארץ - קוקה קולה, מקדונלדס ומה לא), שפסגת העשייה המקצועית שלה (לפי מה שהצלחתי לאתר בחיפוש גוגל קצרצר) הוא כאמור, הקליפ ההוא וגם פרסומת לשניצל של עוף טוב:


קצת עצוב שמקארה שחור וסקסי ולוק מעורר קנאה של נערת רוק, היא עברה לשטני עם גוונים ולוק של אמא שלא נצרב אפילו לשניה בתודעה. מזכיר לי קצת את מרג'ורי מורנינגסטאר (המקורית! לא אני. גיבורת הספר) שחלמה לככב בברודווי וסיימה בתור גברת מילטון שפירו, אשת רופא שיניים.
--------------
במחשבה שניה: מי שם אותי לשפוט את רי קומר? אני מכירה עוד כמה אנשים שחילטרו\מחלטרים בפרסומות. יכול מאוד להיות שהיא עסוקה בדברים אחרים לחלוטין היום, שאינם אייל שכטר ו/או שניצלים.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פרסומות הן לא חלטורה, הן הפרנסה :)
הסכומים המוצעים בהן שווים לשכר חודשי ממוצע במשק!וזה רק ליום צילום אחד... חשבון הבנק שלי מודה להן מאוד! נכון, לא ממאמא עוף תבוא התהילה וכתבים נמרצים של גיא פינס לא ירדפו אחרי בסט של יונדאי.... אבל חיים טוב מהפרסומות הללו!
האמת שאם לא היית אומרת, לא הייתי שמה לב בכלל שזו היא!

marjorie morningstar אמר/ה...

לא זלזלתי בזה כאפיק פרנסה, אני במקרה יודעת כמה מרוויחים :-) רק הופתעתי מעוצמת המטאמורפוזיס.

דפנה י. אמר/ה...

מסכימה עם התגובה הראשונה. עם כל הכבוד לאינטגריטי המקצועי, צריך לחיות ממשהו. אחי תמיד אומר, "איך הוא הידרדר, עושה עכשיו פרסומות". להזכיר לך, גם גידי גוב ומוני מושונוב וכל חברי החמישייה הקאמרית. אלה החיים בישראל כשחקן.

חוצמזה, אני חושבת שהיא עדיין יפה מאוד ואולי נראית אפילו טוב יותר ממה שהייתה בקליפ ההוא. בשלה יותר, עגולה ושלמה יותר, אני בעד הגרסה הנוכחית.

אנונימי אמר/ה...

הפסגה היתה ככל הנראה תפקיד ב"מלך הסלים" של דובי גל...

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...