חפש בבלוג זה

יום חמישי, 16 ביוני 2011

moodlifter

איפה הייתי ומה עשיתי?
במקומות לא רבים במיוחד, וגם לא עשיתי הרבה מדי (אבל כמובן שאני משתדלת להצטיין בכל, גם אם מדובר בהכנת ספגטי בולונז).
הכותרת מרמזת על אווירה מבואסת-משהו, אבל אני דווקא במצברוח טוב.
ובכל זאת, למה לא לרומם את ההרגשה עוד יותר-




תודה דיימון. תמיד נחמד להיזכר.

השבועות האחרונים לא שפעו אירועים מרגשים מדי (מה שכן, קראתי וסיימתי את "כפרה" של איאן מקיואן. בכיתי כמו נערה רגשנית בסוף, כמו שצריך). אה, כן - הסתפרתי שוב. וגם, בקרוב אחזור לשוק מחפשי העבודה.
כמו שזה קורה הרבה פעמים, פתאום אני נתקלת תחת כל עץ רענן בבית קפה שמחפש עובדים. אבל למלצר? אני צריכה לחשוב על זה. אני מתלבטת (ולא מאתמול) אם לכוון למשהו קליל ו"משמרתי", עבודה שלא לוקחים הביתה וממעטים לחשוב עליה מחוץ לשיפט, או למשהו רציני שיאפשר לי להביא לידי ביטוי את כישורי ואולי אפילו יגרום לי להרגיש שאני לא מבזבזת את ימי לריק.

אוי, שכחתי את ההיילייט של החודש - ראיתי את X-MEN החדש. תקשיבו, הוא מעולה. בעיקר מייקל פסבנדר בתפקיד מגנטו. ממש התעורר בי חשק לעשות מרתון של כל הסרטים (כולל 3 ו-וולברין המושמצים)

אין תגובות:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...