חפש בבלוג זה

יום שלישי, 28 ביוני 2011

הגענו עד פת לחם

נמאס לי לגמרי מחרם הקוטג', כבר הודעתי קבל עם ועדה שאני מחרימה את מי ששולח לי הזמנות להחרמות. לא שאני נגד התקוממות צרכנית, פשוט עייפתי מכל בדיחות הקרש והטייק-אופים על חשבון הקבוצה ההיא.

א ב ל

אתמול הרגשתי ממש על בשרי את כל עניין נסיקת המחירים. עברתי בסופר כדי לקנות לחם וקורנפלקס. כשהחשבון כולל מס' פריטים מצומצם כל כך, קשה להתעלם מהמחיר לכל פריט - שילמתי על הלחם לא פחות מ-18 ש"ח! בסופר! לא בAMPM, לא בפיצוציה, גם לא במאפיית בוטיק. סתם בסופר.
אז נכון, אני פלצנית. אני קונה לחם שיפון, וגרה בת"א (ובמרכז העיר אין שום סניף דיסקאונט. כל הרשתות מפעילות רק סניפים שכונתיים- AKA יקרים). ועדיין - אני חושבת שבלחם תושייה אשלם על כיכר בערך אותו דבר.

כבר מזמן חשבתי שבא לי לאפות, ואף פעם לא היה לי זמן. אולי זה סימן מלמעלה?

4 תגובות:

danra אמר/ה...

מסכימה איתך, פשוט מאוס המאבק המיותר הזה שבינתיים אין לו באמת שום השיג מהותי חוץ מכותרות בעיתונים...
מחירי הלחם בארץ גם מופרכים לגמרי. אז לכי על זה ותעדכני איך יצא הלחם...

marjorie morningstar אמר/ה...

מבטיחה לעדכן. למרות שזה יכול להיות טריגר מוצלח להתנזרות מפחמימות :P

אנונימי אמר/ה...

גם אני התעצבנתי על מחיר לחם שיפון. ובכלל לא במרכז תל אביב אלא בדרום הרחוק. אז קניתי קמח שיפון בשבעה שקלים ואפיתי לחם. היה קל מאד ונורא טעים! הקמח, אגב, הספיק לי לשלושה לחמים.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3846931,00.html

marjorie morningstar אמר/ה...

מגניב! בטוח מוצלח יותר מלחם הבירה הסביר שהכנתי.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...