חפש בבלוג זה

יום שני, 6 ביוני 2011

אפשר לקנא בי

כי התמונה הזו - תלויה מהשבוע אצלי בסלון (ועוד בהדפסת קנווס. אני כזאת יאפית):

אפשר להבין מאיפה מארק רונסון שאב את התעוזה האופנתית שלו (שלא לדבר על המוזיקלית)
חוץ ממנה יש עוד כמה ברוח דומה (ומעשורים דומים). אפשר להגיד שהפכנו להארד-רוק-קפה, סניף הצפון הישן.
יש לי עוד הרבה לכתוב אבל מצוקת זמן עוצרת בעדי.

ובכל זאת אם אני כבר כאן, כדאי לנצל את הזמן האבוד ביעילות.
העליתי בעבר את הסוגיה הכואבת של מציאת קוסמטיקאית בת"א (מי שנמאס לה, אפשר להפסיק לקרוא עכשיו). ואז - מצאתי אחת. לא ממש זולה, אבל סבירה. קרובה הביתה, עושה גבות לעילא וגם את השאר.
כבר חשבתי לתומי שקשרתי איתה מערכת יחסים מקצועית, אבל להפתעתי גיליתי השבוע שהיא פשוט נעלמה. עזבה את הארץ, לא פחות.
כנראה שהיו לה הסיבות שלה - אבל אני נותרתי חסרת אונים בעוד הקיץ התל אביבי תופס תאוצה.
הבעיה העיקרית בכל הסיפור הזה, היא שקשה ממש לאתר מישהי מוצלחת בלי להפקיר את גופי למדע (מדעי היופי, כמובן).

ברור שכלל האצבע הבסיסי הוא לקבל המלצה ממישהי שאפשר לסמוך עליה. אבל אני, כמו רוב חברותי שבעיר, לא born and raised כאן (ולכן, המלצות מאמא\ דודה\ סבתא לא יועילו.. הן נמצאות הרחק הרחק).
במקום לטפח מערכת יחסים עם מורטת אמינה כבר משחר נעורינו, אנחנו עוברות שרשרת ארוכה ומייאשת של ניסוי וטעייה- וזה לא נעים. (ואפילו בפורומים רלוונטיים אי אפשר לקבל המלצה - כי כל הכותבות שם הן קוסמטיקאיות! באמת מייאש.)

אז אני בחיפושים. פעם חיפשתי רק מישהי לגבות וקיבלתי כמה המלצות. עכשיו מדובר בקוסמטיקאית הדרושה לצורך מערכת יחסים רצינית יותר עם אופציה לקשר ארוך טווח.
(את הספר שלי מצאתי בעזרת המלצתה האדיבה של שרונה גבריאל. אולי ילך לי שוב, מי יודע)
חשוב לא פחות - אם יש למישהי אזהרה מקוסמטיקאית מהגיהנום (לי, למשל, יש), אני יותר מאשמח לשמוע. זה מסוג הדברים שחשוב שיעברו (ואין להם כלכך צינורות)

---------------------------
תוספת מאוחרת ופחות קשורה: גם אני חיפשתי ממש פריטים בהדפס גלקסיה (בסדר.. טרנד שהיה וחלף. בעיני זה קול), ולא מצאתי. השבוע נקלעתי לקסטרו עודפים באלנבי וראיתי גופיה-ספק טוניקה עם ההדפס הנחשק. לא קניתי, זו גזרה שאני בחיים לא אלך איתה (גופיה עם פתחים רחבים במיוחד+סטרפלס מובנה), אבל חשבתי לעצמי שזה מידע חיוני לציבור.
-----------------
וגם - שרשרת המילים שמובילה יותר ויותר אנשים לכאן בזמן האחרון היא לא פחות מאשר "תמונות של בחורות כוסיות". מעניין. לא זוכרת שהקדשתי פוסט לעניין (אבל הסטטיסטיקה של גוגל לא משקרת, isn't it?)

6 תגובות:

MORE4ME אמר/ה...

תתחדשי!! תמונה מדליקה.

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה :) פנטזתי עליה בסלון שלי תקופה ארוכה.

danra אמר/ה...

וואו, איזו תמונה מגניבה!
אין ספק שמוסיפה קטע מדליק לסלון.

marjorie morningstar אמר/ה...

מוסיפה גלאם, מה זאת אומרת.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

יקירה! כיף שאת מרוצה מיהודה דבוש הספר שלי. באמת מגיע לו את כל הכבוד!
לגבי קוסמטיקאית, יש לי 2 אופציות מצויינות, האחת ברמת השרון השניה בצפון תל אביב. אם מעניין אותך, אני אשלח לך טלפונים במייל.

התמונה מ-ע-ו-ל-ה!!!! מאיפה השגת?? :)

marjorie morningstar אמר/ה...

אני ויהודה ממש באדיז כבר, שתדעי :)
אני אשמח לקבל פרטים למייל, תודה!
ולגבי התמונה - האמת שמצאתי קובץ מספיק גדול ובאיכות מספיק טובה באינטרנט, והדפסתי בpicpong בסנטר. בגדול אני מאוד מאוד מרוצה, הדבר היחידי שצרם לי הוא שהם מדביקים את הלוגו שלהם על צד התמונה. לא בולט במיוחד, אבל אי אפשר להוריד וזה מרגיז.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...