חפש בבלוג זה

יום שלישי, 13 בנובמבר 2018

טאלק וסוכר

יצא לי לקרוא בעבר המון ראיונות עם מובילות דעת קהל וקובעות טעם בתחום האופנה, שהתוודו על חיבתן לנעליים שטוחות ולבשמים גבריים. הצהרה שכיחה כל כך עד שניתן לראות אותה כמקבילה הבוגרת של וידוי הדוגמניות השחוק "הייתי טומבוי". כמובן שכאשר קראתי וידויים כאלו הם היוו עבורי כר פורה לשיפוטיות עצמית - איך אף פעם לא הייתי טומבוי? (למעט אולי השנה וחצי הראשונות לחיי, אז אמא שלי הקפידה להלביש אותי בבגדים נייטרליים מגדרית, מה גם שהייתי גבוהה יחסית ואלימה באופן בלתי יחסי, כך שהטלתי אימה על פעוטות אחרים בגינה הציבורית). וכנגזרת של זה, איך אף פעם לא מצאתי את עצמי מתחברת לנעליים שטוחות או לבשמים גבריים? האם זה אומר שאין בי שמץ של זוהר דוגמני, שום פוטנציאל אופנתי?

מאז ומעולם שאפתי לעקבים הכי גבוהים שאני מסוגלת לצעוד עליהם וכיליתי את שעות הפארם שלי בחיפוש אחר הבושם הנשי-פודרתי-מאסקי המושלם. בכל ההתנסויות שלי עם נעליים שטוחות ובשמים גבריים, הרגשתי גוצה וחמצמצה (בהתאמה). כנראה אני כל מה שקובעות הטעם ומובילות הדעת בזות לו.

לאחרונה חלו מספר שינויים בגזרה הזאת אצלי. יכול להיות שמדובר בהתנסות שלא תאריך ימים ותגרום לי בסופו של דבר לתחושה הגוצה והחמצמצה המוכרת, אבל בינתיים אני נותנת לזה צ'אנס. זה התחיל עם מוקסינים שטוחים שאיתרתי באיזושהי מכירה ומאז אני sporting them, כמו שאומרות ב-man repeller. זה המשיך עם זה שמצאתי את הבושם הגברי המושלם. Prada Amber Pour Homme כאילו נוצר בשבילי. אפשר לומר שהוא בושם נשי במסווה. יש לו בקבוק אנדרוגני ושם מסקוליני, אבל בפנים מסתתר ניחוח איריסי-פודרתי מאובק, גרסה מעט יותר עוצמתית של ה-infusion d'iris האהוב עליי.

מחשבה מעכשיו: האם הרתיעה הפאשניסטית מבשמים נשיים היא בעצם מיזוגניה במסווה? למה זה נעלה כל כך להריח כמו גבר, שלא לומר - למה זה כל כך לא מתוחכם אופנתית, לשאוף להריח כמו טאלק וסוכר?

2 תגובות:

Komorebi אמר/ה...

מעניינת המחשבה בסיפא. מאד הגיוני שישנם גוונים של מיזוגניה בבחירות המפורסמות בשם כל אותן אושיות בעיתונים.
את הולכת בכלל בשטוחות?

רק על עצמי - למרות המטר וחצי ופסיק שלי אני בעיקר בשטוחות, אבל מחודדות. כמעט ואין ברשותי נעליים שאינן מחודדות. במקרה הגרוע חרטום מרובע. אפילו הסניקרז שלי הם מדגם נייק קורטז שזה הכי קרוב למחודד שמצאתי :) בעיקרון אני יכולה להיות ראש מאפיה עם שלל החרטומים המחודדים שלי. לו הייתי גבר גם הייתי נועלת קרוק בהיר מחודד, קל. וכובע קש.

ממש בא לי לרחרח את הבושם החדש שלך. מתישהו בטח אצטרך לקנות מגבונים בסופר פארם, אז אגש לבדוק. אני מאד אוהבת לשהות לחלקיקי שניות בשובלים עמומים של ניחוחות נשיים שהקולגות שלי משאירות אחריהן. בעצמי בקושי sporting ריחות, אני לא טובה בזה. קיבלתי את קלואה החדש ולפעמים אני הולכת בו. מעבר לזה - שמן שקדים של לוקסיטן, בו רק אני מריחה אותי.

marjorie morningstar אמר/ה...

בשבועות האחרונים אני מנסה ללכת גם עם שטוחות, אבל מרגישה ככה קצת קטנה וחסרת נוכחות. מבינה את הצורך בשפיץ, הוא נותן עוצמה דומה לזו של עקבים מסוג מסוים.
לו הייתי גבר הייתי מגדלת פאות לחיים של רוקסטאר ומקפידה על זיפים בני שלושה ימים :) אין לי מחשבות לגבי בגדים.
והבושם עוד לא שלי, זה היה סטוץ ב"אפריל". אגב, אני חושבת שיש אותו רק שם ולא בסופר פארם, אבל אולי אני טועה. ריח שקדים קלוש נשמע מצוין. בשמים של קלואה אני לא אוהבת. גם את החדש, בדקתי אותו. הם מרגישים לי כמו סוג מאולף במיוחד של נשיות ומעלים לי אסוציאציה של מגן תחתון מבושם (סליחה על זה).

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...