חפש בבלוג זה

יום ראשון, 13 ביולי 2014

never say never

אני חושבת שכתבתי כבר בעבר על התנגדותי הנחרצת לנעליים עם סגירה בקרסול (אפילו משוכנעת - בפוסט הזה), אבל בשנה ומשהו האחרונות אני שוברת שלל טאבואים שהכרזתי עליהם מתישהו (הולכת עם שורטס, עם משקפיים, עם נעליים שטוחות ואפילו - רחמנא ליצלן - עם טייץ. לא עם כולם ביחד כמובן), אז גם זה היה חייב לקרות.

את הנעליים המדוברות קיבלתי מחברה שעשתה סדר בארון. הן גבוהות ופלטפורמיות מאוד, אבל הצבע הקלאסי שלהן מאזן אותן. והן גם ממש נוחות. עוד לא אזרתי אומץ לשלב אותן עם חצאית (כי אני עדיין חוששת מאפקט הרגל הגמדית), אבל עם מכנסי קפרי הן עובדות. 
ברקע: הפרקט בעבודה
היום, בדרך חזרה מהעבודה, עברתי בעדן טבע וקניתי כלמיני מאכלים לא נחוצים אבל משמחים (תמר מג'הולים שאינם רקובים כמו בשופרסל, שלל פירות יער של רוסים). תמיד כשאני קונה בחנויות טבע כאלו אני נזכרת בסיטואציה שקרתה לי בצבא (קצת אחרי שעברתי לתל אביב) - הגעתי למשמרת ערב (או אולי לילה?) עם גודי באג שהכנתי לעצמי, ובה פירות יבשים וסוכריות ויטמין סי מטבע קסטל. אחד הנוכחים ביחידה נעץ מבט בשקית ובי והכריז - "מה זה, מ', נהיית תל אביבית עם שקית של טבע-קסטל?". למזלי זה היה כבר אחרי המטאמורפוזה הצבאית שלי, בשלב שבו הפסקתי לבכות בכל מוצ"ש ולהיעלב מכל שטות. מאז, בכל פעם שאני אוחזת בידי שקית כזאת אני תוהה אם אנשים חושבים שאני תל אביבית פלצנית, או אחת שמנסה להיות.

וכדי שלא אואשם באסקפיזם (המילה הכי משומשת בימים אלו, שכבר יצאה לי מכל חור. ואני אחת שמשתמשת בה המון בימים כתיקונם), אציין שבדרך הביתה תפסה אותי האזעקה ונאלצתי להשתטח על האספלט החם של מסוף ארלוזורוב (האזעקה עם הת"ש הכי נמוך שהיה לי עד כה). הגיחה ל"עדן" הייתה למעשה כדי לפרגן לעצמי על זה. 

11 תגובות:

הצעקה האחרונה אמר/ה...

היי היי בלוג חמוד
תודה על הביקור המקסים בבלוג שלי , היה כיף ומוזמנת אני טיים :-) הנעליים נראות נוחות וזה מה שמשנה.בנעליים. לי בכל אופן;)
<a href="http://www.internationalisrael.blogspot.co.il.com”>בלוג האופנה שלי </a>

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אני חושבת שסגירה מעל הקרסול היא הדבר הכי סקסי שיש בסנדלים, למרות שאני לא מסוגלת לגבות את זה בהסבר הגיוני.

(נ.ב - למה את לא מוחקת את התגובות הרובוטיות שיש לך כאן?)

marjorie morningstar אמר/ה...

היי טימור, תודה על המחמאה.

שרונה, אני מסכימה איתך בתיאוריה - לסגירת קרסול יש אפיל S&M קליל ולכן היא די סקסית. א ב ל - בפרקטיקה זה בעיקר עובד על בעלות רגליים ארוכות (משמע: לא אני). לסיכום, אני חושבת שיש לנו כאן מקרה יוצא דופן וראוי לציון.

דולורס והענבים אמר/ה...

איזה קרסוליים דקיקים!!! יש לי זוג נעליים דומה מאוד, אבל אני בגילי כבר לא מסוגלת לנעול אותן

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה *סמיילי מסמיק*
מהתמונות שהעלית לבלוג נראה שדווקא יש לך את הרגליים האידיאליות לנעליים שכאלו. ובכלל, אני לא חושבת שנעליים (בניגוד לפרטי לבוש רבים אחרים) הן משהו תלוי גיל.

דולורס והענבים אמר/ה...

יש לי קרוסליים עבים מאווד, ביחס לשלך היפים, העדינים והדקיקים ( ותאמיני לי, אני כה חדת אבחנה בסוגייה), בעניין הגיל- אני פשוט לא מסוגלת להדס לי סתם כך ביומיום לעבודה עם עקבים, למרות הגמדות שלי , עברתי לשטוח. לפני כמה שנים, הייתי מתקתקת לי בעקבי סמי אייפל בלי למצמץ, עם תינוק ביד אחד ושקיות סופר בשנייה.

marjorie morningstar אמר/ה...

אני חושבת שכל אחת מאיתנו שופטת את עצמה בחומרת-יתר, כי עד לתגובה שלך הייתי משוכנעת שיש לי קרסוליים די עבים (למעשה, אני עדיין משוכנעת שסתם התפלקה לי זווית צילום טובה).

sefi אמר/ה...

בדיוק רציתי להגיד לך מה שדולורס כתבה.
יש לך קרסוליים דקים וזה מושלם עם נעליים בסגירת קרסול. אני לעולם לא אלך ככה.
לי יש קרסוליים עבים וזה ניראה עליי מעפן. הרצועה חייבת להיות במקום מאוד ספציפי ממש מתחת לקרסול כדי שאוכל ללכת איתן.
מצטערת לקרוא שהיית צריכה להשתטח על המדרכה, זה הכי קשה ועוד לא קרה לי. לקנות בחנות טבע זה אכן פיצוי מעולה, אני עושה את זה בערך פעם בחודש. יש שם גם מוצרים שונים מהסופר וזה קצת יותר מעניין.

marjorie morningstar אמר/ה...

אתחיל מהסוף - את יודעת מה האזור האהוב עליי ב"עדן"? האזור של התה. אני מבלה שם מיליון שנה בקריאת האריזות השונות ומבטיחה לעצמי שאתחיל להיות בחורה של תה צמחים ופילאטיס. בפועל אני נשארת בחורה של קפה וקצת חד"כ (אבל קניתי שם פעם תה ג'ינג'ר-דבש-לימון מעולה שכמעט גרם לי להיות הבחורה ההיא).

לגבי הרגליים - זכור לי ששלך דווקא מוצלחות. כאלו שמאפשרות לך ללכת עם סניקרז בלי לחשוב על זה יותר מדי :)

sefi אמר/ה...

אני פשוט לא חושבת על זה יותר מדי רוב הזמן.
ובתור בחורה של תה, זה אכן שווה ובריא. עמדת התה אכן אחת המפתות, לפחות בקסטל. הם מחזיקים תה מעולה שהכרתי כשגרתי בניו יורק http://www.celestialseasonings.com/
כדאי לך לנסות אותם. הם גם סביבתיים בלי אריזות פנימיות לכל שקית תה, יש להם פשוט סגירה שומרת טריות.

marjorie morningstar אמר/ה...

נכנסתי לאתר ומסתבר שהתה המוצלח שקניתי פעם בעדן היה שלהם. האני למון ג'ינסנג, לא ג'ינג'ר

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...