חפש בבלוג זה

יום שני, 30 באפריל 2012

כשאני מרגישה קשוחה ומגניבה

אתמול יצאתי לבירה עם חבר שלי ועם חבר טוב שלו. אותו בחור יוצא כבר כמה חודשים עם מישהי ובזמן האחרון הקשר שלהם התחיל לקרטע. "אני שונא את כל הבנים האלה שפתאום בספונטניות לוקחים את החברות שלהם לאיזה סדנת-שוקולד חרטא!", הוא התעצבן מעל חצי הגינס שלו.

בת זוגו, כך הבנתי מהתיאור המתוסכל, מצפה לקבל קלישאות עטופות בסרט. מהיכרותי הקצרה איתה התרשמתי שהיא ממש לא פקאצה מהגיהינום, אם כבר מצו-חנונית שלא כל כך יודעת להתלבש. לא הבחורה שציפיתי שתשווה כל מערכת יחסים שהיא נקלעת אליה לתהפוכות הרומנטיות ב"היומן".

אז מי הם בעצם האנשים האלה, שחושבים שסדנאות שוקולד וצימרים הם ערובה לרומנטיקה? באמת לא האמנתי שהם קיימים. תמיד חשבתי שהבנים הללו (כלומר, אלו שמפתיעים את חברות שלהם במנות יתר של קיטש מרוכז) פועלים מתוך אטימות, שמשולבת באיזו נוסחה מטופשת (בחורה+שוקולד+שיר של אדל=מרוצה) שנלקחה מתוך סרטי קולג' זולים ויוצאת מתוך נקודת ההנחה שבת הזוג שלהם חגגה לא מזמן בת מצווה, או שמנת המשכל הרגשית שלה נתקעה בגיל 12.

10 תגובות:

קרן אמר/ה...

פיכס!
אני כל כך מתעבת צימרים, תמיד יש שם אווירה סליזית יתר על המידה וזה מכניס את הג'רמופוביה שלי לאוברדרייב. אני רק מדמיינת את כל הזוגות המשעממים שנסעו לצימר "כי צריך לעשות משהו רומנטי" ועשו סקס ברחבי הצימר.
זו הסיבה שכשאני חושבת על צימרים, אני חושבת על תחת. בכל מקום תחת תחת תחת.
זו שריטה רצינית, אבל מאוד חסכונית מאחר ומחירי הצימרים האמירו עד למעל ה1000 ללילה.

בן הזוג שונא לקנות מתנות ב"תאריכי הולמרק רשמיים" ולכן אנחנו מעניקים אחד לשני מתנות סתם כשמתחשק. זה הרבה יותר כיף ככה ולרוב זה אומר שקנינו כי נתקלנו במשהו שנראה לנו ישמח את האחר. הרבה יותר עמוק מסדנאת שוקולד מפונפנת(זה יותר מדי מתנת יומולדת מהHR בעבודה).

sefi אמר/ה...

אני חושבת שכל בחורה שמחה לחשוב שמישהו חושב עליה.
הוא לא חייב לקחת אותה לסדנת קיטש, צימ או לנות לה דובי, אבל אם הוא היה בן אדם רגיש ואהב אותה בסאמת הוא היה יודע לבחור בשבילה בדיוק את הדבר הזה שיעשה לה נחמד.

אני בטוחה שגם לקשוחות יש חשק לרגע קיטשי ומתוק, אבל בגלל ההרגל להנמיך ציפיות, אפילו לא מצפים.

ויש גם אנשים שרוצים לעשות טוב ולא יודעים איך אז הם הולכים על מתכון קלאסי כמו שכתבת.
אני לא הייתי שופטת ולפי הסיפור זה נשמע שפוט לא אכפת לו ממנה :)

sefi אמר/ה...

אה, וקראתי את הפוסט מהצהריים ברידר. זה הפתיע אותי :)

marjorie morningstar אמר/ה...

למה הפתיע?

marjorie morningstar אמר/ה...

:)
איפה היית בפוסט הג'וקים שלי?
אני חושבת שאת לא היחידה שמדמיינת צימרים כמאורות סליז. אני אמנם לא חושבת "תחת-תחת-תחת", אבל כן מעלה בדמיוני מוטלים זולים בשולי הדרך.

marjorie morningstar אמר/ה...

זאת גישה נחמדה, אני אוהבת שמראים לי זוויות הסתכלות שלא חשבתי עליהן.

כן אכפת לו ממנה, אבל זו לא אהבה מעוורת. באמת יכול להיות שאם הוא היה מוכה אהבה לא היינו מגיעים בכלל לדיון הזה, כי המחוות החמודות היו זורמות לו מהשרוול.

קרן אמר/ה...

דווקא ג'וקים לא מפחידים/מגעילים אותי כל כך. אין לי בעיה להרוג אותם ולנקות את הגופה. אני פשוט פחות מחבבת לעשות את זה לג'וק בגודל מלא, הם מתפצחים :)

אז זהו, כבר יצא לי לישון פעם בלית ברירה במוטל זול בצד הדרך בדרך לווגאס ואפילו שם הרגיש לי פחות סליז מהצימר הכי יוקרתי ב"ישראל הגלילית".

Mirelle אמר/ה...

אני נוטה להסכים עם ספי...בתור מישהי שלא תמצאי אותה הולכת יד ביד עם בן זוגה ברחוב או מדברת איתו ב"בייבי טוק", כי זה מודי-חמודי, לפעמים גם לי בא שיפנקו אותי במשהו נחמד. הנחמד שלי שונה משוקולד/גלידה/צימר/שלמה ארצי בקיסריה ולמזלי יש מי שיודע מה מעלה חיוך על פני.
ממה שאני שומעת מסביבי, יש המון בנות שסופ"ש בצימר מבחינתן זה ה-דבר ואם שולחים להן "זר מתוק" לעבודה, אז בכלל. כל אחת ומה שעושה לה את זה ובגלל זה, חשוב להקפיד על תיאום ציפיות במערכת יחסים.

marjorie morningstar אמר/ה...

את ממש הגיונית וצודקת, אבל נראה לי שהגרסה שלי למחוות רומנטיות דוגמת "זר מתוק" היא בחור שאני לא צריכה לעשות איתו תיאום ציפיות (וואו, זה נשמע כמו ישיבת מערכת) - אלא שפשוט מבין וקורא אותי כמו ספר. מזל שחבר שלי כזה :)

Mirelle אמר/ה...

בשלב מסויים בחיים מבינים שתיאום ציפיות בקשר זוגי הוא אחד הדברים החשובים ביותר, בין אם זה נשמע כמו ישיבת מערכת ובין אם לא. לצפות או לקוות שבן הזוג יבין או יקרא אותך כמו ספר פתוח, זה נחמד לשלב מסויים בחיים. רב האנשים, לא מבינים רמזים ובגיל מסויים גם מתעייפים מלתת רמזים.
אפשר לומר שאת ברת מזל שיש לך חבר שיודע בדיוק מה את אוהבת ואילו מחוות רומנטיות ילהיבו אותך. כידוע, מזל זה לא משהו שמסתמכים עליו. תעריכי את מה שיש לך אבל, צאי מנקודת הנחה שזה לא הכלל.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...