חפש בבלוג זה

יום שני, 13 בפברואר 2012

שטויות לתחילת השבוע

אתמול שוב ניסיתי את מזלי בפוראבר 21 - אני אדם חלש (או לחלופין, בחורה נדיבת לב שמוכנה לתת הזדמנות שנייה). הם לא הוכיחו את עצמם, אבל בדקה ה-90 קניתי חגורת מותן יפה וממש לא יקרה. וזה גם אשכרה משהו שהייתי צריכה (החגורה הקלועה הנאמנה שלי מדיווה - כן כן - מראה סימני שחיקה מתקדמים).

אחר כך סיירתי בH&M וכמעט התפתיתי לקנות את השמלה הזאת:
ממש התחשק לי שמלת ג'ינס והגזרה שלה באמת מוצלחת, לא דודתית כמו שנראה כאן. אבל החלטתי לעצור בעד עצמי (כי בטח עוד חודש היא תעלה 60 שקל בסייל ואני אתעצבן, מה גם שהוצאתי את מיטב כספי החודש על אינסטלטור מחורבן ויש צורך להדק את החגורה). האמת שעכשיו אני מתחרטת קצת שהשארתי אותה שם.

אגב H&M - רק אתמול גיליתי את אגף הסייל שלהם, שמתחבא לו אי שם ליד תאי ההלבשה. יש שם מכנסיים ממש מגניבים מהקולקציה של נערה עם קעקוע דרקון (לא מבינה איך נשארו להם בכלל כאלה, הם נראים מושלמים. ג'ינס אפור כהה עם קרעים), אבל החלטתי שוב לעצור בעד עצמי.

אני חושבת שמה שעצר בעדי אתמול היה עצם השהות בעזריאלי. הקניון הזה כל כך מגעיל וכל רכישה בו מרגישה כאילו הכנסתי לעצמי לגוף משהו מקולקל. נראה לי שאני מושפעת אט-אט מחבר שלי ומפתחת חרדת-קניונים.

4 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

אנא פזרי את חרדת הקניונים שלך באוויר, אני צריכה אותה!
או יותר טוב - שלחי לי חרדת קניות באינטרנט. הכרטיס אשראי שלי גוהץ וירטואלית יותר מדי!

אגב הסיילים בH&M הוא סוג של האגף הזרוק עם הבגדים שיש בהם פאקים או שיש עליהם סימני נעליים וליפסטיק. האחות החורגת של הבגדים היפים שהיו שם קודם...

marjorie morningstar אמר/ה...

שלח לי חרדת קניות בקופסא :P
http://www.youtube.com/watch?v=ITVfJL-t33A

דווקא לא ראיתי שם בגדים פגומים. בעיקר מידות גדולות מאוד או קטנות מאוד, למרות שהג'ינסים של ליסבת היו לגמרי במידה שלי (38).

sefi אמר/ה...

לי יש את הג'ינס הזה של נערה עם קעקוע הדרקון. אני כמובן קניתי במחיר מלא, אבל הם באמת מכנסיים מעולים. אני ממש שמחה שקניתי אותם ומאוד ממליצה.
לגבי פוראבר זה נכון שזאת רשת בעייתית, אבל הם מעולים בבגדים קלילים לקיץ, בצבע צהוב בעיקר כי ממש רציתי משהו בצבע האהוב עליי ורק להם היה מבחר שלם. כבר רכשתי לי שמלה וקלאץ'.

marjorie morningstar אמר/ה...

קלילים זו המילה שמתארת אותם, בלי ספק. אבל נראה שהכל אצלם סינתטי - מה שמרגיש ממש נורא על העור בקיץ (ובלי קשר גם ממש לא סביבתי).

מצחיק, חשבתי על זה עכשיו - הפריט היחיד שלי מפוראבר הוא צהוב :)

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...