חפש בבלוג זה

יום שישי, 17 בפברואר 2012

i'm on fire

שוב נעזרתי בנקודות. אולי כושר הכתיבה השוטפת שלי נפגע, אבל גיליתי שככה קל לי יותר לפתח דברים בהמשך.

  • הייתי אתמול במסיבה מגניבה. היא הייתה קצת היפסטרית, אבל באופן מתון. הקונספט היה סיקסטיז+בורלסק, כלומר - הזדמנות להשמיע פופ ורוקנרול של פעם מצד אחד, וצ'אנס לכלמיני בנות להתאפר פינאפ ולעשות מופעי עאלק קברט מהצד השני. קצת פתטי, אבל חמוד. חרגתי ממנהגי והגעתי נטולת איפור לחלוטין. לפעמים אני מרגישה שאיפור הוא מיותר וגורע מהטין ספיריט שלי. אתמול הצטערתי - הפינאפיות היו מאופרות כלכך יפה והתחשק לי לשלוף אייליינר בו במקום ולהראות מה אני יודעת לעשות.

  • התאהבתי מחדש בתסרוקת העגבניות, שידועה גם בכינוייה "פוקה". להלן המחשה:

למה? כי היא קצת מסיבות בניינטיז, קצת קומיקסית, לא מנסה אפילו לרגע להיות סקסית ומהווה פתרון ממש טוב לימי שיער לא מזהירים. זוכרים שג'ניפר לופז הייתה הולכת ככה? ניסיתי נורא למצוא תמונה ולא הצלחתי, אבל אני משוכנעת שהיה לה איזה קליפ עם התסרוקת הנ"ל.

  • התעצבנתי על מסעדות בתל אביב. נמאס לי שהמחיר הבסיסי לסלט הוא 40 ש"ח (והשמיים הם הגבול). מעצבן אותי לשלם על לחם, בטח ובטח לשלם פאקינג 20 ש"ח על פוקצ'ה מיניאטורית ושלושה מטבלים היישר מהצנצנות של אוליביה.

4 תגובות:

חנה אמר/ה...

ומעבר לים, אני מתעצבנת על מסעדות בפריז וחושבת שאלה בתל אביב טובות בהרבה ושיש בהן value for money.

אנונימי אמר/ה...

קוראים לעגבניות האלה "ביורקים" על-שם ביורק.. ככה לפחות קראו לזה אצלנו..
המסעדות, שיא הבאסה והחוצפה. פשוט מבאס במיוחד שהמשכורת שלי לא מצריכה להתרומם :( קניתי חולצה בבאזר המדרחוב (הירושלמיות יבינו את גודל החרפה...) אבל סיני זה סיני זה סיני... וזה חצי מחיר ואפילו פחות מכל השאר..

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

מעניין איך עושים כזו תסרוקת בלי להראות מפגרים. עלי זה יראה מגוחך...

הנה מסעדה בת"א עם סלטים במחיר שפוי (28, ואפשר להוסיף תוספות ב3-6 ש"ח) שאני אוכלת בה לפחות פעמיים בשבוע תודות לתןביס: בריאבא. הסלטים שלהם גם עצומים...

marjorie morningstar אמר/ה...

יכול להיות שגם אני נראיתי מפגרת, אבל זה רומם את מצברוחי והזכיר לי סטנדרטים של מגניבות מפעם.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...