חפש בבלוג זה

יום שלישי, 3 בינואר 2012

עודפים, בגדים לבנים ועוד עניינים

עכשיו, כשאני חולה עם תעודות והרבה זמן פנוי, אפשר להמשיך. אני די מותשת, אבל יש בי צורך להגג ואין לי כוח לעשות שום פעילות אחרת.

אז קודם כל, הגיעו נעליים חדשות ומקסימות מאסוס. נראה לי שלא לעשות בילד-אפ לרכישות זו הדרך להבטיח את הצלחתן:


לדגם קוראים בוני והן של חברה ניו-יורקית בשם 80%20. לפני יותר משנה קראתי על המותג באיזה מדור אופנה והכל נורא מצא חן בעיני - החל מהגובה וכלה בקז'ואליות. לא אהבתי את המחיר ולכן שמחתי במיוחד כשנתקלתי בהן במקרה באסוס בתעריף שווה לכל נפש. הן נוחות ממש.

הן נראות אפורות קצת, אבל בעצם הן נייבי. בכלל שמתי לב שיש לי קטע בזמן האחרון עם פריטים בכחול צי-



יש עוד כמה ברשימה - חולצה מכופתרת, עוד זוג נעליים, מכנסי בד קיציים.. נראה לי שכחול כהה הוא האפור החדש. מהוה, מגניב ואורבני.

עוד דברים: לפני כמה ימים החלטתי לנצל כמה שעות שעמדו לרשותי ולבדוק את עניין חנויות העודפים בדרום העיר. לא היו לי אנרגיות לעשות סיור מקיף וממצה (התחשק לי מאוד, אבל המחלה כבר החלה לבצבץ) אז הלכתי על שתיים - הוניגמן עודפים בסלמה ובית טפר מעבר להרי החושך.

חנות העודפים של הוניגמן היא עצומה ממש. יש בה פריטים מקו הנשים, הגברים, הילדים וגם TNT. קניתי צעיף קשוח ומכנסיים ממש יפים לחבר שלי (הוא יוצא ממש מורווח לאחרונה!). מדדתי גם כמה זוגות בשבילי, אבל לא התאהבתי באף אחד מהם ולא היה לי כוח לחיפוש מעמיק יותר (החנות עמוסה מאוד וקצת מחניקה). בסקירה די מרפרפת, נראה לי שמדובר במקום שווה במיוחד למצוא בגדים זולים ואיכותיים לילדים ולגברים - יש בגדי ילדים במחירים ממש מצחיקים וחולצות מכופתרות ב-50 ש"ח. H&M זה כאן.

אחר כך יצאתי למסע המופלא לעבר בית טפר. בתכל'ס, מאוד פשוט להגיע - קו 19 של דן עובר שם ובטח עוד רבים, גם ברכב פרטי נראה לי נוח מאוד (שופע שם בחנייה). לי פשוט התחשק ללכת ברגל והייתי טיפה חלושעס, מה שהקשה עליי קצת. בדרך עברתי בכל מיני מקומות שלא הלכתי בהם שנים - דרום רחוב הרצל, גני הטבע של תל אביב (אני חייבת להיכנס לשם מתישהו!) ודרך בן צבי בואכה המכון הפתולוגי של אבו כביר. מתחם העודפים עצמו שוכן ממש צמוד לבית המעצר של אבו כביר. למי שעובר באזור - שמתם לב פעם לציורי הענק ולפסלים על כתלי בית הכלא? נראה ממש כמו גרסה מודרנית לטירת כלא בריטית עתיקה. רציתי לצלם אבל פחדתי מהשומרים.

בית טפר הוא מתחם של חנויות עודפי מעצבים ישראלים. הרבה מאוד זמן רציתי לבדוק במה מדובר, אבל הנחתי שאני לא בדיוק קהל היעד. ההנחה התבררה כמדויקת - רוב החנויות מיועדות לנשים בוגרות (ועשירות) יותר ממני. נכנסתי למעט מאוד והתרשמתי שהמחירים גבוהים, אבל נמוכים משמעותית מהתמחור המקורי. הצלחתי לספק את מאוויי בחנות ששוכנת בצידו המזרחי של המתחם (מול הבניין שנקרא "בית פנורמה"). קוראים לה URBAN משהו ומוכרים שם בעיקר מכנסיים של מעצבת ישראלית בשם אופירה, שעושה דגמים מוצלחים. קניתי מכנסיים שחורים (לא היו לי!) ב199 ש"ח, המחיר המקורי עומד על 600 בערך..

**רציתי לצרף תמונה אבל לא מצאתי ברשת - מה הקטע של מעצבים ישראלים עם האתרים הלא נגישים שלהם? מי משתמש בפלאש בימינו?**
עוד פרטים מועילים בעניין אפשר לקרוא בבלוג המצוין הזה-http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2202854, אני השכלתי ממנו רבות.
--------------------
ובמעבר חד -  חבר שלי ואנוכי הלכנו בחמישי האחרון לראות את נערה עם קעקוע דרקון, הגרסה האמריקאית. הסרט מצוין והפסקול, שיצר אותו טרנט רזנור מניין אינצ' ניילז, מוצלח במיוחד. קראתי ראיון מעניין ממש איתו בגלריה וגם שמחתי לראות שהוא נראה משמעותית יותר טוב בהשוואה לימיו האפלים.

8 תגובות:

Tal אמר/ה...

אוי ימי התיכון העליזים. או בעצם דיי קודרים. כל כך אהבתי את ניין אינץ' ניילז. שמורה להם פינה חמה בליבי שהפך לצבעוני.
אגב, אני לא זוכרת באיזו הופעה זו הייתה אבל לפני כמה שנים טובות (נגיד 8-יש שכזה)הייתי עם ההורים שלי במופע מחול ואחד הקטעים לווה בקטע אינסטרומנטלי של NIN. הופתעתי מאוד ותהיתי האם אבא שלי נהנה. אני, מיותר לציין מאוד שמחתי על הבלאסט פרום דה פאסט הזה.

marjorie morningstar אמר/ה...

אני לא יכולה להעיד על עצמי כמעריצת עבר או הווה - יש לי את הדיסק הכי מוכר שלהם וזהו. מצד אחד, המוזיקה הזו היא לא כוס התה שלי, מצד שני - אין ספק שרזנור הוא יוצר מוכשר, במיוחד בכל הנוגע למוזיקת אווירה.

EFRAT ITAH אמר/ה...

נראה שהסרט הוא היחיד שממש הותיר בך את רישומו.
לא מתחברת לפיפטואו בחורף, יהיה לי קר.

ב H&M הפריטים הם למקסימום עונה אחת ואפילו זה לא, של הוניגמן מחזיקים יותר, כך גם המחירים אבל לא הייתי בעודפים.

תתחדשי, אין כמו מכנס שחור משובח לסדר את המלתחה

אנונימי אמר/ה...

לא רק מהוה מגניב ואורגני, הוא גם אצילי, עמוק ואלגנטי.

PASSIONISTA אמר/ה...

אני מסוקרנת לשמוע אם הנעליים של 80%20 נוחות כמו שהן הן נראות! תתחדשי ואל תשכחי לעדכן אותנו.
שנה טובה!

marjorie morningstar אמר/ה...

חשבתי שכתבתי - הן נוחות ממש

standing ovation אמר/ה...

תרגישי טוב! אגב גם לי העונה היה קטע עם נייבי - זה כאילו שכל מה שהיה בחנויות היה נראה לי הכי יפה בכחול.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אני חייבת להתוודות שגם אני מאוד אוהבת את חנות העודפים של הוניגמן בדרום העיר, מצאתי שם כבר כמה פריטים מוצלחים גם לי וגם לבעלי.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...