חפש בבלוג זה

יום שלישי, 3 בינואר 2012

הגימיקים הקולינריים של השבוע

אני חולה בבית, אז יש לי זמן להתפאר במעשי ידיי מהשבוע שחלף:

עוגת היומולדת האולטימטיבית
ההשראה מכאן: http://bishulbezol.blogspot.com/2011/11/blog-post_29.html

וגם-
הדרך היצירתית להבדיל בין ביצים קשות לטריות ולמנוע טרגדיות במטבח
ההשראה - מקופיקו בקיבוץ, או משהו. היה איזה ספר של תמר בורנשטיין-לזר שחגגו בו את ל"ג בעומר עם ביצים צבועות.

יש לי עוד מה לומר ולספר, אבל אני הולכת לרופא שיאשר אותי רשמית כחולה. אז עד כאן.
---------------------------
וגם - ידעתי שלא רק אני חושבת ישר על שירת הסירנה בהקשר של יפה ירקוני ("עופר הוא בחור נח-מד!")
http://fashionforward.mako.co.il/thoughts/19995/
ותודה לשירה ברויאר.

8 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

העוגה פשוט גאונית!

marjorie morningstar אמר/ה...

של "בישול בזול" יצאה יפה יותר (היא לא חסכה על הכיפכפים) אבל כן, גם זו זכתה לקריאות התפעלות נרגשות :)

Tal אמר/ה...

אווווף.
העוגה הזכירה לי את העוגת בריכה מהספר האדום של עוגות היום הולדת של פעם. נראה לי של ג'וזי מנדלסון. אבל לא הצלחתי למצוא תמונה שלה. או לינק לעוגה הספציפית הזו. דאמיט.

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

איזה ספר זה, יש לי תחתונים גדולות? משהו בסגנון. היא לוקחת ביצה קשה והטרנד של כולם הוא לשבור את הביצה על הראש.
אמא שלה שולחת לה ביצה טריה בטעות...

הזכרת לי את זה עכשיו :)

ומזל טוב!!

marjorie morningstar אמר/ה...

טל, בבלוג שקישרתי אליו יש הפנייה למתכון לעוגה הזאת. היא מאוד פשוטה להכנה (הסוד הוא בקישוט). מיכל, נראה לי שאני יודעת על איזה ספר את מדברת אבל מעולם לא קראתי אותו. את הלקחים שלי הפקתי מטרגדיה אמיתית שקרתה לחבר שלי במטבח שלנו לפני כמה חודשים..

Thinking Process אמר/ה...

את משעשעת

חנה אמר/ה...

יש עוד דרך להבחין בין ביצים קשות לבין כאלה שלא: משכיבים אותן על השיש ונותנים להן מעין ספין כאילו הן מחליקות על הקרח. ביצה שאינה מבושלת תרעד ולא תסתובב היטב, אבל ביצה קשה תיראה כאילו היא מחליקה מקצועית.

marjorie morningstar אמר/ה...

השיש אצלי לא ישר, זה עלול להיגמר בבכי. אני נשארת עם היצירות בשקל שלי.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...