חפש בבלוג זה

יום שבת, 3 בדצמבר 2011

טרנד אלרט

קודם כל, משהו שהחלטתי לא להכנע אליו-

הצד הימני כמובן. את השרשרת דווקא אהבתי. התמונה מתוך גלריה-הארץ
ובצורה פיגורטיבית פחות - מגפיים. נראה לי שאני לא קונה השנה, על אף שאין לי זוג באמת ראוי. הבנתי שפשוט אין דבר כזה "זוג מגפיים ראוי". מדובר בסך הכל בפריט שמקצר לי (ולעוד אלפי בחורות תמימות ושבויות בקונספציה) את הרגליים. לא עוד. בטח לא אחרי הקטילה הזאת בגלריה- http://www.haaretz.co.il/polopoly_fs/1.1575157.1322151645!/image/2737274333.jpg_gen/derivatives/landscape_436_326/2737274333.jpg
(איזה מביך להופיע תחת הסעיף הזה. ממש לשון הרע)
אי לכך, אני מתכוונת לנעול את שני הזוגות שברשותי בשני תרחישים אפשריים בלבד, שלא כוללים בשום פנים את השילוב המקובל שנראה ברחובות בכמויות מסחריות (עם סקיני ג'ינס וז'קט/מעיל עאלק טרנץ'):
א- בימים של מצב רוח ירושלמי (לא אני אמונה על ההגדרה המקורית אלא אחד מעמיתי לעבודה), כלומר כשבא לי להתלבש קוזי חמים ונעים, עם הצעיף שסבתא סרגה לי וסוודרים צ'אנקיים מדרום אמריקה.
ב- בשילובי אובר-סייז לא צפויים.

מאחר ואני בדרך כלל לא מתלבשת לא כך (א) ולא כך (ב), כנראה שהמגפיים יישארו תחובים בארון.

ומה כן -
זה. ובשמו הרשמי- MESH TOP. חולצות עם חזית חצי שקופה. עוד שנייה זה יהפוך לטרנד מאוס ולעוס לחלוטין, בינתיים אני לא מפסיקה לחפש חולצות כאלה באסוס (וכמובן שלא להזמין. יש לי כבר אחת בבית וכמעט כל מה שמוצג באסוס מהדגמים האלה הם בגדי גוף על טהרת הפוליאסטר)

שדרוג של העניין, כדי להיות ממש קורבנית:
כל העניין הזה גנוב מסטלה מקרטני בעצם, נכון?
ועוד התקרבנויות:
לק מנצנץ (כבר סיפרתי לפני כמה ימים)
ועכשיו העליתי באוב גם זוג גרביונים מנצנצים שבבעלותי. עוד לא לבשתי אותם החורף - ממש בא לי אבל הנצנוץ הזה מגרד טילים.

שכחתי - עוד משהו שלא. אתמול ראיתי כמה פרקים מ"טרו בלאד" כדי להבין מה הבאזז (שכבר דעך). לא נפלתי בלשון המעטה. סתם תירוץ דלוח להראות סקס שמתיימר להיות נועז. בחיי, עדיף כבר לראות את וולווט גולדמיין. טרו בלאד מרגיש כמו דמדומים-גרסת המתבגרות הקצת יותר מגניבות. 

7 תגובות:

sefi אמר/ה...

אם כבר התחלת עם הביקורת אז ככה:
החולצות החצי שקופות זה הכי טרנד משנת 2009 ויש לי בגד גוף כזה מפוראבר 21 בדיוק מהתקופה ההיא והוא דווקא לא עשוי מפוליאסטר.
המגפיים הנכונים לא מקצרים את הרגליים וחוץ מזה שקר מדי השנה בלי מגפיים גם בתל אביב. עם מה כבר אפשר ללכת בחורף? נעלי סירה?
ואחרונה חביבה, הסדרה טרו בלאד היא מדהימה ורק כשממש נכנסים לזה מבינים את המשמעויות שלה. מכמה פרקים קשה להבין. בכל מקרה, יש עוד מלא סדרות אז לא נורא.

marjorie morningstar אמר/ה...

יש אופציות חוץ מנעלי סירה - לי אין אף זוג ואני מסתדרת נהדר. לגבי טרו בלאד, נראה לי שהרבדים די שקופים - אלן בול מרפרר לכל עניין הגיי ליבריישן (כמו בסדרה אחרת שלו, עמוק באדמה) וזה נעשה בצורה די שקופה ולא מתוחכמת.

danra אמר/ה...

היו לי כמה דברים לכתוב לך פה בנושא, אבל הם נשכחו כליל ברגע שראיתי מה כתבת על "דם אמיתי". האמת שהפתעת אותי, לא יודעת בפרקים מאיזו עונה צפית, אבל הייתי בטוחה שדווקא את היית מתחברת לסדרה כל כך מוצלחת בז'אנר הערפדי.

marjorie morningstar אמר/ה...

ראיתי את ההתחלה - שלושה פרקים ראשונים אם אני לא טועה. נראה לי שהזזתי פה איזו פרה קדושה אבל באמת שלא התלהבתי. קטעים מסוימים (המפגש עם ה"ערפדים הרעים"..) היו אפילו מביכים.

sefi אמר/ה...

טוב נו, שלושה פרקים ראשונים זה לא נחשב. וזה בכלל לא רק על גייז. תמשיכי לראות. זה באמת שווה גם בלי להעמיק במשמעויות. זה בידור מדהים וברגע שאת מתחברת לגיבורים יהיה לך באמת איכפת מהם. זה נדיר בסדרות.
אה ואיזה אופציות יש חוץ ממגפיים ונעלי סירה? אני מתכוונת למשהו באמת הולם.

marjorie morningstar אמר/ה...

אוקספורדס על עקב, מגפונים, קלוגס וכד'.

the purple toe אמר/ה...

1. טרו בלאד ואת זה אומרת בחורה שהשחיתה שעות רבות על צפייה אדוקה , היא בסך הכל ערבוב מוצלח של אופרת סבון ופורנו רך. היא גם לא מתיימרת ליותר ומבקשת לאפסן את ההיגיון בצד עם הכניסה למתחם.
2. כדי לא להתקרבן לגמרי קניתי שמלה כזו בשוק בצלאל. שלושים שקל. לבשתי אותה בנתיים למסיבה אחת והתגובות מעורבות.
3. מצב רוח ירושלמי. נעים.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...