חפש בבלוג זה

יום שישי, 16 בדצמבר 2011

C is for cliche

ומנומר זו באמת קלישאה חבוטה. בכל זאת, קניתי לעצמי היום צעיף מנומר - מצאתי אחד בשלושים שקל באיזו חנות שכוחת אל והרגשתי שזו קנייה ראויה.

המשכתי אחר כך לעוד כמה חנויות, רובן ג'יפאיות כאלה (בהשראת הפוסט הזה של דולורס). למרות העיתוי הבעייתי - יום שישי - היה ממש נחמד להסתובב וגם לא דחוס מדי. אולי זה המיתון, אולי העובדה שלא הגעתי עד לגיהינום האורבני של דיזנגוף סנטר.

מצאתי גם קרדיגן קלישאתי, עם פסים רחבים כזה, אבל נעים ומלטף. הוא עלה 50, שזה ממש נחמד בהשוואה לחנויות שמתפלצנות ודורשות על כאלה מחיר כפול, שלא לדבר על משולש.

הנה שניהם:

אבל גם אחרי הרכישות בניחוח "הוצאה לפועל" לא עצרתי. המשכתי לעוד חנות שנראתה קטנה ומצ'וקמקת במחשבה לדפוק את המערכת. לאסוני, היא הייתה כבר מהסוג המתחכם יותר וקניתי בה את השמלה הזאת:

בחיי, היא מה זה יותר יפה עלי. פי מיליון. ממש ממש יפה. צבע מקסים וגזרה מדגישת מותניים. איכשהו בתמונה הזאת ממאקו הצליחו להעלים את כל יתרונותיה. 

10 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היא נראית מקסימה, רק שלדוגמנית כאן אין מותניים (-:

marjorie morningstar אמר/ה...

אם ככה, זו אולי הפעם הראשונה בחיי שבה היה לי יתרון פיזי על פני דוגמנית.

EFRAT ITAH אמר/ה...

אני אוהבת טוויסט מנומר, צעיפים יש לי לכל דרגות הקור. דקיק, גדול ועוטף ואחד קטיפתי.

אשר למחירים בעיניי הם מתחיקים ברשתות משלמים הרבה יותר.

יהיה מעניין לראות את השמלה עלייך, אהבתי מאוד את הצבע, מלכותי.

שבת שלום :)

marjorie morningstar אמר/ה...

המחירים של הקרדיגן והצעיף אכן זעומים, אבל השמלה כבר נושאת תווית מוכרת ומבאסת יותר - 269 שקלים. המוכרת הורידה לי 5% (איזו הנחה מצחיקה..) כך ששילמתי 255.

sefi אמר/ה...

כיף לראות רכישות של אנשים אחרים ולקרוא מה הוביל אותם לעשות את זה :)
אני לא הייתי קונה קרדיגן פסים, אבל צעיף מנומר זה תמיד כיף.
השמלה היא כבר סיפור אחר, אני מניחה שהיא שווה את הכסף. היא ממש יפה וכחולה. תתחדשי.
מה שמזכיר לי שאני לא זוכרת מתי קניתי שמלה בפעם האחרונה...

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה :)

דולורס והענבים אמר/ה...

קודם כל תתחדשי, אהבתי במיוחד את הצעיף והשמלה. אני ממש אוהבת את הצבע הכחול הזה!והצווארון שלה ממש מקסים.
בשישי האחרון דווקא ביליתי בזארה, במבט ראשון רציתי המון דברים, אבל בתא המדידה נמלכתי בדעתי. זו הייתה הפעם הראשונה מזה זמן רב שיצאתי מזארה ותאוותי בידי. שערוריה!

marjorie morningstar אמר/ה...

בימי שישי אני אף פעם לא מצליחה לקנות בזארה. הצפיפות מוציאה אותי מדעתי, מה גם שחום, עצבים ודוחק לא מחמיאים לאף חולצה חדשה.

*Maja* אמר/ה...

איזו שמלה מקסימה,תתחדשי! אני לא מצליחה להיזכר מתי רכשתי יותר מפריט אחד - אלא אם דבקים,צבעים ומכחולים נחשבים..:/
ובהקשר למנומר - נכתב פוסט בדיוק בנושא:http://highly-unlikely.blogspot.com/2011/12/spots-and-collars.html

להת'

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תתחדשי על הכל! השמלה מהממת וצעיף מנומר, טוב... מנומר, מה עוד אני יכולה להוסיף על ההדפס הזה שאני כה אוהבת?!

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...