חפש בבלוג זה

יום שבת, 10 בפברואר 2018

oh, phelia

לפני כמה ימים מישהי חייגה* אליי.
-"אופליה?".
-"לא, טעות במספר".
לרגע יכולתי להיות אופליה. איזה קסם. מעניין איך הייתי נראית.

John Everett Millais [Public domain], via Wikimedia Commons
*בכוונה כתבתי חייגה. זה הרי פועל אנכרוניסטי, אין יותר (כמעט) טלפון חוגה ולכן אף אחד לא מחייג. אבל גם הקונספט של טעות במספר הוא אנכרוניסטי בעיניי, בעולם של אפליקציות זיהוי וולידציית מידע אינסופית.

אני חושבת שהשיר הזה כבר היה פה פעם. אבל אני אוהבת אותו, הוא מתאים לפוסט וגם מתאים לסוף השבוע. 


4 תגובות:

נועה אמר/ה...

איזה רגע יפה היקום זימן לך.
הייתי עונה "לא, קורדליה" כמחווה לאן שרלי.

marjorie morningstar אמר/ה...

בפעם הבאה אציג את עצמי ככה. או כג'רלדין :)

Unknown אמר/ה...

את לא מבינה בכלל כמה אני רוצה להכיר אותך. לא רק בגלל שמעולם לא הזדהית כאן, אלא כי אני באמת משתוקקת להאמין שישות כזאת מעניינת וחדה וכזאת לא מצויה- אכן קיימת.
אני קוראת נאמנה של כמה שנים ותדעי שזה קשה לתחזק כזאת סקרנות.
זה ילדה סקרנית בתוכי שלא גדלה כבר כמה שנים.
זה לא שחלילה אני מבקשת שתחשפי את עצמך,אלא שתדעי שאת אישיות כזו כמו מרינדה עם מרכיב סודי שאת המתכון שלו יודעת רק איזה זקנה בדרום אפריקה ואין דרך להשיג אותה.
מה שכן ייאמר להגנתי- שאם הייתה לי דרך לתקשר איתך- אני נשבעת שלא היית מקבלת ממני שרשראות של הודעות או שיחות חסויות ללא מענה, נשבעת ממש.
יאו, בטח תיבהלי מהתגובה הזאת.אבל רק היה חשוב לי להגיד את זה
(הכותבת היא אמא לילדה בת 4, אכן, חוסר בגרות)

ואגב, סופשבוע רגוע ומלא שמש

marjorie morningstar אמר/ה...

וואו חני, אני צריכה לחשוב רגע איך להגיב, כי זאת תגובה מיוחדת שראויה לתגובה מיוחדת משלה. מה שכתבת מחמיא לי בטירוף וממלא את הצרכים הנרקיסיסטיים שלי שאני לא מעזה לבטא. תודה.

כמו כן, לא נבהלתי :) גם בי יש ילדה סקרנית ורעבה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...