חפש בבלוג זה

יום שני, 8 בפברואר 2016

Star Spangled

יש לי לק שנראה כמו ליידי גאגא בסופרבול.


קוראים לו Star Spangled של Orly ויש מצב שאפילו כתבתי עליו פעם פה, בימים הרחוקים שבהם חשבתי שאהיה חמודה וקלילה ואכתוב על איפור וציפורניים. 
רק כדי להבהיר: אני ממש אוהבת את ליידי גאגא, הביצוע מלא השבנג שלה מצוין בעיניי ואני מתה על הלבוש והאיפור הגלאמיים. מארק בולאן מהפוסט הקודם היה מאשר. 

 סטאר ספנגלד. מתוך האתר של אורלי בכבודם ובעצמם (אם כי התמונה לגמרי מתאימה גם כראייה מז"פית)

אגב, את הסרטון של הליידי שלח לי הבוקר חבר שלי. גבר אמיתי לא מתבייש לפרגן לדיוות (ואף לחלוק רשמים מהביצוע הזכור לטוב של וויטני ב-91'). 

הצפיה בביצוע של וויטני צמררה אותי. כל אזכור מלחמת המפרץ ברקע הזכיר לי סרטון שראיתי לא מזמן, של שבויי מלחמת ההתשה ויום כיפור חוזרים לישראל. אני לא בחורה שמתלהבת יותר מדי מפאתוס לאומי, אבל יש משהו בחיבור הזה בין האישי לבין הגדול והדורסני שמרתיע ומסקרן אותי גם יחד. 

אין תגובות:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...