חפש בבלוג זה

יום ראשון, 22 בפברואר 2015

חדשות ומומלצות (2)


בהמשך לפוסט הקודם, מתחשק לי גם להמליץ על דברים שפחות ברומו של עולם. ואלו הם:

1. קוראות(ים) ותיקות עשויות לזכור שבמשך זמן רב חיפשתי קוסמטיקאית מוצלחת בתל אביב. יצא לי להיות אצל אחת פסיכית שצילקה אותי נפשית ואולי גם קצת פיזית, שתיים מוצלחות מקצועית אבל מטיפות-מצקצקות-מתנשאות ברמה הבינאישית, אחת מוצלחת שלא הצלחתי להתחבר אליה ואחת מוצלחת ומקסימה שעזבה את הארץ ושבה למשפחתה בקולומביה. יכול להיות שהבעיה היא בי, אבל מאז מצאתי אחת ממש מוצלחת, מקסימה ועם כוונות להישאר כאן, אז ההיפותזה הזו הופרכה.

קוראים לה שרון ונראה לי שהיא די מפורסמת כבר בקרב בנות תל אביב. בכל מקרה, הווייב שלה הוא כאילו החברה הכי טובה שלך תהפוך להיות קוסמטיקאית. היא באמת בחורה מגניבה. חוץ מזה, היא גם טובה במה שהיא עושה (ועל כך יעידו פניי). במחירים אני לא הכי מבינה (כלומר, זו תל אביב. הכל פה מתומחר בפראות. הקוסמטיקאית ליד ההורים שלי עושה לי הכל בשמינית מחיר), אבל אחרי סכומים הזויים לחלוטין ששמעתי מאחת מחברותיי על קוסמטיקאית אחרת, נראה לי ששרון הוגנת.

2. אני חוששת ממלנומה, אני חוששת להזדקן ואני חוששת מהיום שבו לא יבקשו ממני תעודת זהות בכניסה לפאבים (תכל'ס זה קרה בשישי לפני שבועיים, אבל בפאב אחד הכרתי את המלצרית ובשני היו רק בנים, אז נראה לי שהם היו מכניסים גם את נורת' ווסט). בכל מקרה - בשנה האחרונה אני מקפידה די בקנאות למשוח את פניי בקרם הגנה.

היות ובינתיים אני עדיין צעירה, רוב הקרמים מחצ'קנים אותי ואני במסע אינסופי אחרי הקרם המושלם. כזה שהוא גם בעל SPF גבוה, גם לא שמנוני וגם במחיר שווה לכל נפש. התחלתי עם הקרם 50SPF של אוון שחצ'קן אותי וגרם לי להרגיש כמו חביתה, עברתי לקרם נטול השומן של לה רוש פוזיי, שלא חצ'קן אותי ואפילו ייבש לי את העור (בכל פעם שמרחתי אותו העור שלי צרב כמו אחרי ניקוי במי פנים אלכוהוליים) - אבל עכשיו נראה לי שמצאתי מנצח. קרם של ווישי שהוא גם בעל 50SPF, גם מתאים לעור מעורב (שזו מכבסת מילים לעור שמתחצ'קן לפעמים), גם לא מייבש את הפנים וגם מריח מעולה. הוא לא זול, אבל עולה כמו כל חבריו לקטגוריה - 90 ש"ח.

אני לא מתיימרת אפילו להתחיל להסתבך עם צרפתית - ככה הוא נראה:


3. לפני כמה חודשים חברה שמבינה הרבה יותר ממני בטיפוח ואיפור הכירה לי את מי הפנים של ביודרמה, שאמורים להיות מוצר מאסט בארונה של כל מי שדואגת לאפידרמיס שלה. הם באמת מצוינים, אבל לא דואגים לארנקי הסטודנטיאלי, לכן מצאתי להם חלופה בדמות מי הפנים של גרנייה שעולים בערך עשירית. למה בדיוק משתמשים במי פנים? אני לא בטוחה. אני משתמשת בהם כש(א) אני מתעצלת לשטוף פנים בערב, (ב) אחרי ששטפתי פנים ונותרו לי שאריות איפור, (ג) כשהעור שלי מרגיש מועד לפורענות והתחצ'קנות.

4. מסכת חימר ירוק. שמעתי עליה לראשונה בבלוג של מיראל (שמסבירה מצוין למה זה טוב ומה עושים עם זה), ראיתי אותה לראשונה בחדר של אחותי, ניסיתי אותה והיא הייתה מאוד מוצלחת. לא לשימוש יומיומי, אלא לטיפול עשרתלפים שבועי. חוץ מזה, היא עולה 30 ש"ח בלחץ ולהכין אותה זה כמו להכין טחינה, וזה תמיד משמח אותי. מה שנראה לי ראוי לציין - היא הרבה יותר טובה ממסכות חימר הרבה יותר יקרות שניסיתי בעבר (של אהבה ושל גרנייה).

5. בעיקרון אין לי סבלנות לקרם גוף. אחרי המקלחת (הרותחת) אני מעדיפה לעשות עם עצמי דברים יותר מעניינים מאשר להתמרח. אבל שני החורפים האחרונים היו קשים במיוחד עבור העור שלי (יכול להיות שגם חורפים קודמים, אבל עוד לא הייתי בגיל ששמים בו לב) והבנתי שאין מנוס מהתמרחות.

היחידים שגרמו לי באמת ליהנות מחווית ההתמרחות ולהתמיד בה היו הקרמים של לבידו. הם יקרים ביותר (90 ש"ח לצנצנת. ואל תקנו בעדן טבע - הם גנבים ולוקחים 130) אבל עשויים מרכיבים טבעיים ולכן לא הופכים לדביקים. מעבר לזה, ואולי חשוב יותר, הם מריחים מדהים והריח שלהם נשאר המון זמן. יש מצב שאפילו כל היום. כבר הרבה זמן לא קניתי אותם מפאת התקמצנות, אבל כל מה שניסיתי מאז לא היה מוצלח אז כנראה שאני חוזרת לקרקע בטוחה, יקרה וארומתרפית.

הריח האהוב עליי - ברוש ולבונה. אם כבר שילמתי 90 ש"ח לקרם גוף, לפחות שיריח כמו מקדש כנעני

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מאד אהבתי את הפוסטים של ההמלצות!!
1. מתה על נועה מכבי, היא נדירה ומעניינת.
2. מכירה כבר מזמן את ביודרמה וגם את גרנייה ואכן השימוש בהם עבורי רחב- מניקוי בערבים קרים ועצלים ועד להסרת איפור.
3. לאחר סקירה של קרמי הגנה לפנים של אוון, ביודרמה ולה רוש פוזיי הרשי לי להמליץ על אלוף האלופים: הקרם של קיילס. SPF50 מושלם לקיץ, קליל חלבי ונספג בשניות. בארץ הוא עולה איזה 300(!!) ש"ח, אבל בניו יורק הוא הכי זול ועולה 40$, ובהחלט שווה את הסכום הזה.
השפנפנה ממליצה עליו בחום ולא סתם... תבקשי אם מישהו שאת מכירה חוזר מניו יורק. נסי ותהני!
אה, יש בסנטר חנות של קיילס והם שמחים לתת דוגמיות.

marjorie morningstar אמר/ה...

איזה כיף שאהבת. כבר חששתי שהפוסטים האלו משעממים :\
לגבי קיהלס - שמעתי עליו, אבל הכי קרוב שהגעתי לניו יורק לאחרונה היה לפני שבוע בלילה (כלומר - חלמתי שאני בניו יורק. כמה נוח). בינתיים אני במערכת יחסים יציבה עם הווישי, אבל אנסה לפזול לכיוון הקיהלס אם תהיה לי הזדמנות.

sefi אמר/ה...

הקילס אכן מושלם והוא לא עולה 300, רק 195 ואם יצא לך, הוא הקרם המושלם ליום- יום, ולא צריך קרם לחות תחתיו.
שרון ניראת כמו בחורה חמודה, אני לגמרי שוקלת לקבוע אצלה תור אחרי שתעבור התקופה בלחוצה של עכשיו.

מצחיק שבלייבלס כתוב אצלך יוקר המחייה.
לא שזה לא נכון, סתם הצחיק אותי.
חשבתי על זה שאם היית בלוגרית לא אנונימית, היית יכולה להינות מדי פעם ממוצרים במתנה או לשם סקירה.
לי זה מאוד עוזר להתמודד עם כל ההוצאות על טיפוח, אבל ברור שאני לא עושה את זה רק בגלל זה. נשיקות וסופ"ש נעים!

אנונימי אמר/ה...

איך מגיעים לשרון? היא נשמעת טוב!

marjorie morningstar אמר/ה...

יש לינק בשם שלה :-)

marjorie morningstar אמר/ה...

ספי, שרון באמת מקסימה. היא נמצאת כרגע בקריית שלום, שזה קצת רחוק לנטולות אוטו, אבל אמורה לעבור למרכז העיר ממש בקרוב.

לגבי ההוצאות - שכחתי שהדבקתי כאן את הלייבל הזה :) אני חושבת שבתכל'ס מרבית ההוצאות שלי הן לא על ענייני יופי, אז אני די מסוגלת לעמוד בכך. כמובן שמתנות עוזרות אפילו יותר, אבל אני לא חושבת שאני יכולה לכתוב על נושאים כאלו בצורה מעניינת ו\או אינפורמטיבית שתשביע את רצוני.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...