חפש בבלוג זה

יום חמישי, 28 בפברואר 2013

שום דבר לא באמת משתנה

חבר שלי טס לחו"ל לכמה ימים, ואני מרגישה (בחיי!) קצת בודדה לבד בבית. אז כמנגנון הגנה, הייתי סופר-יעילה אתמול והעסקתי את עצמי בהכנת אוכל, קיפול כביסה, הכנת שיעורים וקריאת מאמרים עד זוב דם. מאחר ואני לא בלבוסטע מטבעי, אני חייבת מוזיקה כדי לרכך את רוע הגזירה כשאני עושה עבודות בית. יצא שהתחשק לי נורא אתמול לשמוע את המאמאס אנד דה פאפאס, אבל לא מצאתי את האלבום שהיה אמור להיות לי על המחשב ואת האייפוד לא התחשק לי לשלוף. אנד אוף סטורי - נפלתי ליוטיוב, על שלל פרסומותיו.

ואז שמתי לב לקליפ הזה (איך אני אוהבת קליפים מפעם!). הוא נולד אמנם ב-66' והתמונה הזאת נראית מטושטשת וארכאית, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם. ממש הופתעתי לגלות בו לא מעט פרטים שמגיחים גם היום במסווה של טרנדים חדשים.


פתחתם? שמעתם? צפיתם? (כדאי לכם! זה שיר ממש יפה). מכאן מתחיל משחק הניחושים וההומאז'ים הגדול - מה קורה בקליפ ומה זה מזכיר לי ב-2013.

דני דוהרטי וג'ון פיליפס - שני היפסטרים משופמים למהדרין:
 


מישל פיליפס - רק לי היא ממש הזכירה כאן את הבלוגרית רומי נילי מ-FASHION TOAST?
אגב רומי נילי - כשחיפשתי עכשיו תמונה שלה ובררתי אחת מתוך האלפים שקיימות, שמתי לב שיש לה יציבה ממש מחורבנת. היא עומדת על העוקם עם כתפיים מכווצות ומשוכות מעלה - נגד כל מה שאומרים ביוגה מתחילים\פילאטיס במתנ"ס\מדרגה-הדור-הבא. היא לא אמורה להיות דוגמנית?

השיער של מישל צבוע כאן באומברה, ממש כזה:

חוץ מזה, כל עניין ההתחרעות על החנות שבקליפ קצת מזכיר לי את הקליפ של קרייזי, לא ככה?

אני לא טיפשה ומודעת לקיומם של קאמבקים והחייאת טרנדים (כבר בא לי להקיא מרוב כתבות על שחור-לבן, מוד'ס וטוויגי), אבל פשוט הופתעתי לראות שאפילו הפרטים הכי קטנים ושוליים חוזרים בסופו של דבר. מה עושים חזאי הטרנדים האלו? יושבים וצופים בקליפים מפעם?
--------------

הדבר היחיד בקליפ שברור לי שלא שרד את מבחן הזמן הוא מאמא קס. זו לא בדיחה מקאברית מז'אנר "נחנקה מסנדוויץ'" (אגדה אורבנית, אגב), פשוט קשה לי מאוד להאמין שהיום היו נותנים לבחורה גדולה כמותה להיות גם במשבצת הבחורה המצחיקה. היא הייתה פוצחת בדיאטה, או מלוהקת למשבצת הדיווה הנוגה - ע"ע אדל (וגם אליסון מויה, כך וכך שנים לפני אדל ואחרי קס).

4 תגובות:

Clothes on Trees אמר/ה...

לא ביקרתי כאן מזמן! מגניב לך :)

marjorie morningstar אמר/ה...

welcome back :)

BeautyBitch אמר/ה...

I'm looking at my house right now, and i can't seem to think of a song that will be able to lift me up to start cleaning. god.

marjorie morningstar אמר/ה...

לי בדרך כלל עוזר גלאם מהסבנטיז. טי רקס, ניו יורק דולז וכאלה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...