חפש בבלוג זה

יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

אני בחיים, בחיי


  • פשוט - הייתה לי יומולדת (ויש לי המוןןן בגדים חדשים)

זו רק טעימה חלקית, וזה נראה פי מיליון יותר שווה במציאות

  • עשיתי מלא כיף ביומולדת (אכלתי נהדר ופרגנתי לעצמי מסאז' פשוט מעולה שחלמתי עליו שנתיים בערך)
  • טסתי לחו"ל
  • אני טסה שוב בקרוב מאוד (ליעד אחר) - וזו עוד טעימה: (איך פחדתי מהגבירה קרה כשהייתי קטנה!)



  • עוד שנייה וחצי אני מתחילה ללמוד (ומלאה בתהיות קיומיות בעניין)
  • ובינתיים - מקום העבודה שלי מתפרק קצת (ואני מתה לכתוב על זה, אבל חוששת למשרתי)

6 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

מזל טוב ליום ההולדת! שמחה לקרוא שעשית חיים :)

marjorie morningstar אמר/ה...

אכן. זה היומולדת הכי כיף שהיה לי בשנים האחרונות.

אנונימי אמר/ה...

היי מותק! מזל טוב! איזה כיף שאת יודעת לפרגן לעצמך פינוקים! כל הכבוד! המון מזל טוב

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה :-) זה משהו שחינכתי את עצמי לעשות לאחרונה

BeautyBitch אמר/ה...

סליחה על הבורות, אבל מה את מתחילה ללמוד? ומזל טוב!

marjorie morningstar אמר/ה...

בקרוב מאוד (AS IN, אוקטובר הזה)

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...