חפש בבלוג זה

יום שלישי, 19 באפריל 2011

אפיקומנים לעצמי

דווקא היה לי המון מה לכתוב השבוע - לסכם את הסופ"ש ולשפוך את הגיגי לקראת הקיץ שכבר כאן, אבל לא מצאתי שנייה זמן. מאחר ואני שונאת לקרוא בבלוגים התנצלויות בסגנון "אני נורא עסוקה בפרויקט $%#%#$% סופר-סיקרט+חכו חכו לתמונות שאעלה כשייגמר", אני מדלגת על העניין. מה גם שאין לי שום תמונה מעניינת להעלות.
קודם כל - קרה דבר נהדר, נגמר לי הקרם גוף. למה נהדר? כי זו הזדמנות לקנות משהו כיפי בלי רגשות אשם (תכל'ס, קיץ וחמסין, העור מתייבש וקרם לחות זה לחלוטין לא מותרות). אני מזהירה מראש - אני ממש לא מתוחכמת בבחירותי עד כה. לא מדובר במשהו שאני מורחת על הפנים, ולכן אני לא רואה סיבה להשקיע המון כסף. מצד שני, עד כה השתמשתי בדברים די פושטים וקצת בא לי לעלות מדרגה. בקיצור - אני לא יודעת מה לקנות.

רעיונות:
  • ראיתי פעם בבלוג של שיקסע המלצה על ערכה של BLISS שהיא קנתה באיביי - נשמע מפנק נורא (ספא ניויורקי והכל), אבל אני לא בטוחה שבא לי על ריח לימוני כזה.
  • תחת כל עץ רענן יש המלצות למוצרים של SABON. מצד אחד - ברור שזה חומר יחצני. מאותו הצד - אני לא אוהבת בד"כ את מוצרי בודישופ, ללין וכו', הם מריחים קצת פלסטיקיים לטעמי. מצד שני - הבנתי של-SABON אין פארבנים במוצרים, שזו נקודה משמעותית לזכותם. אין לי מושג איזה מוצרים בתכל'ס יש להם, כי האתר לא עובד.
  • האמת שאין לי עוד רעיונות. אבל ממש אשמח להמלצות (זו מטרת הפוסט, בעצם)


להלן רשימת המוצרים שעברו במדפי (שוב, אני מזכירה - הם פושטים):
*קרם של קליאו, שאין ניינטיז יותר מהריח שלו. חוץ מזה, הוא ממש סתמי ומשום מה לא מצא חן בעיני (באמת שאין לי הסבר למה)

*גינקו סאי, שהוא מין קרם-קוסמטיקאיות כזה. כלומר, לא מהמוצרים היקרים בטירוף שהן מנסות לדחוף, אלא מין מוצר שמשמש להכל. הוא נורא פושט מצד אחד, מצד שני - משום מה אני ממש אוהבת את הריח שלו.
השם נורא בעיני. מעלה אסוציאציות גינקולוגיות.
*קרם של ויקטוריה'ז סיקרט שקיבלתי מתנה מחברה. לא זוכרת איזה, אחד הוורודים שבאים בשפופרת לחיצה. בהתחלה לא כלכך אהבתי את הריח, הוא הרגיש לי מתקתק ופלסטיקי מדי - אבל למתנה לא מסרבים, ולכן נמרחתי כמו ילדה טובה. בסופו של דבר דווקא אהבתי את הריח שהתקבל אחרי כמה דקות על הגוף (אבל אני לא חושבת שאקנה אחד לעצמי).
אולי זה, אולי לא. לא סגורה על זה. נראה לי שהיו בו אגסים או משהו.
*לאבליין של חלאבין. אני משתמשת תמיד בדאודורנט שלהם מפאת החשש מאלומיניום (בספריי, אני שונאת רול), והתחשק לי משהו שישתלב בריח. אז הוא נחמד, אבל גם מאוד אולדפאשנד ונמאס עלי לחלוטין.
פעם קיבלתי איתו גם דוגמה מוקטנת עם נצנצים. אין יותר ניינטיז מזה (או שאולי אפילו אייטיז.. זה מותג עתיק)
נראה לי שבכך מסתכמת הרשימה. הדברים האלה שורדים אצלי נצח (אולי כי אני לא מהמתמרחות באדיקות יומיומית).
שוב, אשמח להמלצות שיאירו את עיני וירחיבו את אופקיי.

ועכשיו - קיץ.
את השבת שעברה העברתי בין השאר ברביצה בים (ואפילו רחצה - היה כלכך חם).
אין דבר יותר כיף מללכת לים בתחילת הקיץ. כולם עדיין לבנבנים ורופסים למדי, לא הרגשתי מאוימת מאף כוסית, כן התהלכתי בתחושה עמוקה שחד"כ היה השקעה ראויה.
קצת לפני היציאה מהבית, קלטתי שאני לא מוצאת את הבגד ים שלי בשום מקום. אלתרתי משהו מחצי בגד ים עתיק+טופ שחור של חד"כ. היה כל כך נוח.. הוריד לי כמעט את החשק לבגד ים אמיתי, אבל לא לחלוטין.
בסופו של דבר מצאתי את הבגד ים האבוד. הוא לא באמת הלך לעולמו בזמן מעבר הדירה, ואולי חבל שכך - יש לי SECOND THOUGHTS די משמעותיים לגביו: החזיה שלו מאוד יפה - אבל לא מחזיקה כמו שצריך (מה שכנראה שימח כמה ילדים כרתיים הקיץ), התחתונים אמנם מחזיקים, אבל יש להם מין שרוך גומי כזה שבחיים לא הייתי קונה היום.

 
זה הדגם של החזיה - רק לא בצהוב
זה הדגם של התחתונים שיש לי, רק לא באפור. האמת - אפור זה מגניב. הייתי קונה בגד ים אפור.

הוא נרכש לפני שנתיים ומשהו בגליק, ואני תוהה אם זה הזמן לקנות אחד מוצלח יותר. ואם כן - איזה?
ניסיתי לשאוב השראה בחוף, אבל כנראה שחוף הצוק הוא לא מקום מעורר השראה. לא ראיתי שום דבר שהימם אותי.


וגם -
לפני כמה ימים, בדרך חזרה מהחד"כ, החלטתי להיכנע לחולשותיי ולהיכנס לניו פארם. זה לא שאני באמת צריכה איפור, אבל חשבתי לעצמי שיהיה נחמד אם יהיה באמתחתי איזה עפרון עיניים חום ואולי גם אודם בצבע נייטרלי (my lips but better שכזה).
בסוף לא קניתי כלום, אבל כן התלבטתי. עפרון מוצלח - אני באמת לא יודעת. שוב, אשמח להמלצות (אולי כבר עדיף איביי?)
לגבי אודם - ראיתי את גוון BLUSH של רבלון, שנראה טוב וגם קראתי עליו דברים טובים איפשהו. מצד שני, יש לי 2 אודמים של רבלון (אדום וורוד) שבעייתיים בעיני מבחינת טקסטורה - משום מה הם נוטים להדגיש חריצים ויובש בשפתיים.
עוד שתי אופציות שנראו לי מעניינות - ניוואה ומייבלין. שני האודמים היו במרקם קצת שקוף וטיפטיפה גלוסי. אין לי שמצ של ניסיון איתם, ולכן אני לא יודעת אם הם יעשו את העבודה.
מגוגל קצרצר, נראלי שזה היה מהסדרה הזו של ניוואה: http://www.nivea-international.com/products/make-up/lips/colour-passion-lipstick
ומהסדרה הזו של מייבלין: http://www.maybelline.com/products/28/lips/lip-color/color-sensational-lipcolor/red-revival/645?shadeId=196

עד כאן בעניינים שברומו של עולם. את יתר החג אשתדל להעביר בצורה אינטלקטואלית יותר (אבל לא מבטיחה כלום)

7 תגובות:

standing ovation אמר/ה...

לגבי האודם של רבלון - ראיתי את אלה שיש לך, אני לא מכירה את הסדרה הזאת, לי יש את אלה עם האריזה השחורה והם מאוד נעימים ולא מדגישים כלום. כדאי לך לנסות.

לגבי סבון - פעם נורא אהבתי אותם והייתי מכורה לסבון פילינג שלהם ולקרם בריח פטשולי לבנדר, אבל דווקא לאחרונה אני מאוד מחבבת את בודי שופ (המקומי) ואת ללין.

Lewis אמר/ה...

ממליצה לך על הקרם גוף של וזלין, לי אישית יש את הצהוב. יש לו ריח כמעט נירטלי שלא מתנגש עם הבושם והוא עושה את העבודה. הכי פשוט והכי טוב שהיה לי.

sefi אמר/ה...

וואו, אני רוצה קיץ גם!
לגבי אודמים - אני פחות אוהבת את אלה של מייבלין, למרות שאני קונה אותם כי יש להם צבעים מהממים ופה הם זולים בטירוף, באמת בגלל הברק השימרי הזה. אני אוהבת אודמים בגימור מאט.
ולכן כדאי לך לבדוק את אלה של קליניק ואת מאק. הם אולי יקרים יותר, אבל הם שווים את זה לגמרי.

לגבי קרם גוף - אני לא זוכרת כבר כמה סוגים שונים היו לי. אני הכי אוהבת מהזולים - את הקרם הירוק של וזלין. יש לו ריח מרענן וקיצי, אבל אם את רוצה לפנק את עצמך באמת, הקרמים של בודי שופ המקורי הם המעולים ביותר. לדעתי יש להם ריחות טבעיים למדי והם גם מורכבים מחומרים טבעיים. לגבי כל החברות הישראליות, כולל סבון, ממש מגזימים עם הבשמים וזה מאוד חבל כי זה נותן תחושה עובר מבושמת וכבדה.

marjorie morningstar אמר/ה...

סטנדינג - את מתכוונת לאודמים באריזה השחורה-רבועה עם חריצים אלכסוניים?

לואיס (לויס?) וספי - וזלין זו אופציה מעניינת, אבל להשתמש ממשהו שמבוסס כל-כולו על פראפין?.. אני לא משוכנעת שזה טוב. בכל מקרה, סקרנתן אותי. בביקור הבא באחד הפארמים אבדוק את רשימת הרכיבים בעיון.

ועוד מילה לספי - קיבלתי פעם במתנה אודם של קליניק (בעקבות קניה די גדולה של סבונים וקרמים), הצבע לא היה לטעמי אבל המרקם באמת היה מוצלח, אז זה רעיון מעניין. לגבי העניין של המאט - אני דווקא לא מחפשת משהו אטום לחלוטין, אלא נגיעת צבע חצי שקופה (אבל לא בגלוס).

standing ovation אמר/ה...

כן! בדיוק לאלה

ענבל אביזמר אמר/ה...

תנסי את ה-almost lipstick של קליניק, אם הוא עדיין נמכר פה אז זה רעיון טוב. לגוף אני משתמשת בקרם של 'פונדס' לעור יבש (פקק תכלת), יש מצב שהוא מיועד בכלל לפנים אבל החלטתי שהוא לגוף בגלל הגודל. הוא גם זול וגם עושה עור הכי חלק בעולם וגם מריח כמו תינוק קטן.
אה... ובקשר לאינטלקטואליות, סחתיין עלייך, אותי הזוטות הכריעו :)

שיקסע אמר/ה...

תודה על הלינק! אני מאוד אוהבת את המוצרים של בליס כי יש להם ריח לימוני פרשי כזה, אבל לא הזמנתי דרך איביי אלא דרך סטרוברי כמובן. ממה שיש בארץ אני מאוד אוהבת את הקרם גוף קצפת של ללין (יעני, כזה שבא במיכל קצפת) כי יש לו מרקם מגניב וגם ריח טוב בצורה מפתיעה, והוא גם בדיוק על הגבול של בין זול ליקר - עולה 60 שקל אם אינני טועה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...