חפש בבלוג זה

יום שבת, 2 באוקטובר 2010

ועוד כמה מילים

מחר אני מתחילה עבודה חדשה (דיברתי על זה כל כך הרבה, סוף סוף זה קורה פור ריל). אני יודעת שזו אחלה משרה, שיכולה לפתוח עוד כיוונים בעתיד, ובכל זאת יש לי כיווצי בטן בלתי נשלטים של חשש ולחץ. החשש הכי גדול שלי הוא שאני אשנא את העבודה. זה לא ריאלי, ובכל זאת אני חוששת ולא מתלהבת כמו שאני אולי אמורה להתלהב.

כמובן שרכשתי השבוע כל מיני פריטי בייסיק (=חצאית גבוהת מותן בצבע אבן, טוניקה מכופתרת ומפוספסת שנשמעת נורא ונראית מעולה, וקלוגס בצבע ניוד-מסתבר שזו הנעל שהכי מחמיאה לי), שנועדו להרכבת מלתחה רצינית לבחורה רצינית ועסוקה שכמותי, ועדיין אין לי מושג מה ללבוש מחר.
החום המחריד מחרב את השאיפה שלי לאאוטפיט מושקע ועם זאת בלתי מתאמץ, ומעורר את געגועי למכנסונים חסרי הדאגות האלה- http://shgiotktiv.blogspot.com/2010/04/blog-post_8881.html




4 תגובות:

בארון של גיברת קאופמן אמר/ה...

שיהיה בהצלחה!

Peacha אמר/ה...

שיהיה לך המון בהצלחה!
החום די הורס כל רצון ללבוש משהו
אני פשוט מתלבשת מול המאוורר=]

Standing Ovation אמר/ה...

אווווו בהצלחה!!! ומה עם הקלוגס, לא נזכה לראות? ;)

marjorie morningstar אמר/ה...

אני אשתדל לצלם ולפרסם בקרוב, כי התמונות שאני מוצאת באינטרנט נראות זוועה (הן של פאולה למרבה ההפתעה, והאתר של החברה לא מצטיין בעיצוב או בצילום מחמיאים במיוחד).

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...