יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

פה חשדתי

http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,582,209,64644,.aspx

בייגלה, אתר אוכל די מוצלח, התברר (כנראה) כמצבור ביקורות מוזמנות מראש.
נהניתי לקרוא אותם, רוב הרשומות שם היו כתובות היטב ובאופן סיפורי שכזה - אבל עלה מחלקן ניחוח של תוכן שיווקי למתקדמים (כמה "שכל של חדר מדרגות" מצדי)

הגבולות באינטרנט כל כך מטושטשים, ממש נוצרים תוך כדי התקדמות. הבייגלכים הרי לא מחויבים לשום דבר. לא לאובייקטיביות ולא לגילוי נאות. הקריאה היא על אחריות הגולשים בלבד שלוקחים סיכון מחושב (כמו קנייה אצל טופ רייטד סלר באיביי, למשל) ובכל זאת זה מעצבן. אני תוהה אם בעידן תוכן הגולשים, כל אחד שרוצה לאכול טוב ובחינם פשוט יכול. כמה השפעה יש לטראפיק של כך וכך גולשים ביממה?

4 תגובות:

קרן אמר/ה...

לפעמים אין כל השפעה לכמות הטראפיק. מה שבאמת משפיע ברוב המקרים היא כמות הלקקנות לבלוגרי אוכל אחרים ו"נחשבים" שמוזמנים לכל האירועים ודואגים לכך שגם בלוג שהם חפצים ביקרו יוזמן.

standing ovation אמר/ה...

לא סתם אומרים אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים בעיתונים, אההה באינטרנט...

מרג'ורי מורנינגסטאר אמר/ה...

באמת מעניין אותי אם אנשים מתחילים לכתוב מתוך אהבה לדבר ורצון ליצור, או מתוך תכנון מדוקדק ותועלתני לעתיד.

Michal מיכל אמר/ה...

זה מעניין, בגלל שאני מזהה בדרך כלל מאוד מהר את הפרסומות המוסוות אני נוטה להדגיש בעצמי מתי אני כותבת על משהו שקיבלתי חינם או לא כדי לתת את היחיס שהייתי רוצה לקבל.

ברגע שאת רואה שם של מוצר באינטרנט תתחילי לחשוד מיד. עד כדי כך.

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...