יום ראשון, 30 במאי 2010

שגעת הקומוניקציה

(מהשורש ק.ו.מ.ו.נ.י.ק.ט, כמובן)
להלן, מותג חדש ולא מעניין שמגיע ארצה וכך בחרו יחצ"ניו לשווקו:

"המותג החל את דרכו במוחו של מטייל שברשותו היו לפטופ, מצלמה והג'ינס האהוב עליו ביותר. ככל שעבר הזמן, בגדיו החלו להראות את סימני המסע ולהשחק. הג'ינס האהוב התמלא בכתמי סנגריה ושפשופים מטיפוס על הרי פורטוגל, והג'קט שלבש נקרע בעקבות טיפוס מסוכן על גדר תיל בלילה חשוך. לכל כתם, קרע וסימן על בגדיו היתה משמעות שסימלה חלק ממסעו והזכירה לו מקומות קסומים בהם טייל ואנשים מעניינים אותם פגש בדרך.
המטייל חזר לקליפורניה שבארה"ב, ויחד עם חבריו לקח מחסן והחל ליצור את המותג שמשקף את חיי הנוודות אותם זכר. הוא חיפש את החופש והצליח למצוא אותו בתהליך היצירה ובדגמים אותם עיצב תחת המותג"




מעניין בכמה מדורי לייפסטייל נמצא את הפיוט הזה בימים הקרובים :)

ג'ינס ברוטב סנגרייה, אניוואן? (אני מלכלכת את עצמי בטבעיות, בלי עזרה ממטיילים קליפורנים סטלנים)







2 comments:

אנונימי אמר/ה...

אני חושבת שדווקא זה חמוד שיש סיפור מאחורי מותג.

מרג'ורי מורנינגסטאר אמר/ה...

בעיני זה קצת מגוחך שמדביקים סיפור מונפץ לבגדים לא מעניינים כדי ליצור איזשהו באזז מסביב למותג

you might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...