חפש בבלוג זה

יום שלישי, 10 באפריל 2018

Describe Yourself Like a Male Author Would

אני גאה לומר שחשבתי על הרעיון הזה (שהוא ממש כמו שמשתמע מהכותרת - לתאר את עצמך כפי שהיית מתוארת על ידי סופר גבר) עוד לפני שהפך לטרנד טוויטרי רותח. לא יישמתי אותו, אבל חשבתי עליו ואפילו תכננתי פוסט בעניין. אני זוכרת שההשראה לכך דווקא לא הייתה מתוך ביקורת פמיניסטית. זה קרה תוך כדי קריאת טרילוגיית מילניום. שמתי לב שהכתיבה הקצת מחפצנת ומאוד טכנוקרטית של סטיג לארסון מדביקה את האופן שבו אני חושבת. התחלתי לראות את המציאות קצת כמו מפרט טכני, באותו אופן בלשי, ברברני ויורד לפרטים שבו לארסון כתב, והשתעשעתי ברעיון לתאר את עצמי בצורה דומה. אז לא עשיתי עם זה כלום, אבל היום כן כתבתי משהו.

''היא הייתה קטנה עם תועפות של שיער סבוך. כשניסתה להתרכז נהגה לערום אותו על ראשה. מרחוק נראתה כמו ילדה, מקרוב ניתן היה לראות התחלה של קמטים בזוויות פיה. היא נהגה ללבוש בגדים גדולים מכפי מידתה שהסתירו את מרבית גזרתה, אך הקפידה כמעט תמיד להדגיש את מותניה. היופי שלה היה חמקמק. לפעמים לא היה קיים כלל. בפעמים אלו פיה היה חמור סבר ומהודק, עיניה קשוחות ונוגות בו זמנית ועורה אפרפר-צהבהב. אבל לפעמים, בעיקר כשחייכה, משהו בה היה מתמסר ומאיר את החדר. לכן רבים נהגו לגעור בה על כך שאינה מחייכת מספיק''. 

אחרי שסיימתי לכתוב ולהתלבט האם להעלות פוסט בעניין, קראתי שוב את מה שכתבתי על עצמי. אני חושבת שאם הייתי קוראת את התיאור הזה על מישהי שאני לא מכירה, הייתי חושבת שהיא מין הלנה בונהאם קרטר. במציאות אנחנו בכלל לא דומות, אבל אולי כתבתי את עצמי באופן לא מודע כך שאתאים לשבלונה שלה. 


3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מתחילת השבוע התיישבה לי התנחלות של געגועים לפוסטים שלך ואצרתי אותה בתוכי כמה ימים עד לביאת סוף השבוע כדי להקדיש זמן לפינוק הציורי הזה.
ומה אני אגיד לך, תאוות הקריאה שלי חטפה ביאוס..כי זה כאילו הכנסת אותי לדירה ישנה כזו, נקיה כזו עם ריח של זכרונות, עם קירות כביכול תמימים ושקט של פרחים והצצתי לתוך החדר שהנערה הזו נוכחת בו ואז משכת לי בשרוול והייתי צריכה להמשיך הלאה..
לא נראה לך אכזרי?

סופש נעים אהובה שאת, ותודה על השיתוף

Unknown אמר/ה...

התכוונתי שכתבת את התיאור הקסום הזה על עצמך ממש בקצרה וכל כך רציתי עוד.

מתנצלת אם זה לא היה ברור

marjorie morningstar אמר/ה...

נשמעת כמו הדירה של סבתא שלי, שהיא ככל הנראה הדירה האהובה עליי בעולם.
מצטערת על האכזריות אבל שמחה שנהנית מהתיאור ומהקריאה בכלל. אולי מתישהו בעתיד יהיה עוד (אם כי אני מאוד נזהרת שלא להפליג בתיאורים חיצוניים של עצמי).

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...