חפש בבלוג זה

יום שני, 5 בספטמבר 2016

the girl with the power suit

אמא שלי סיפרה לי מזמן שהפעם הראשונה שבה נתקלה באישה לבושה במכנסיים באירוע חגיגי הייתה בחתונה שהלכה אליה בתור ילדה קטנה. אם אני זוכרת נכון את הסיפור זו הייתה חליפת מכנסיים סגולה, מה שמתאים מאוד לרוח התקופה (סוף סיקסטיז). תכלס זה גם מתאים לרוח התקופה הנוכחית, כי בגלריה טוענים שסגול הולך להיות הצבע של סתיו 2016 (מצד שני בגלריה טענו שהקטיפה חוזרת. הם לא מתביישים? לכתוב לקראת הסתיו על הקאמבק של הקטיפה? ביום שבו אתמנה לעורכת מגזין אתיז את ראשו של כל מי שיציע לי אייטים עפשים שכאלו. מי שיכלול בכתבה את הצירוף "מחתרת הקטיפה" ייתלה בקמפו די פיורי). 

קנזו, מתוך האתר של ווג. מעניין אם זה היה סגול כזה
זה באמת יפה, למעט תסרוקת הוויטני יוסטון.
כמעט קניתי תיק בצבע כזה לפני שבועיים, אבל הוא היה מ-PVC ואחותי הטבעונית אמרה לי שזה גרוע סביבתית לא פחות מעור
בקיצור, מכנסיים לחתונות. במשך שנים לא הבנתי מה מצאה אמא שלי באישה בסגול וחשבתי לעצמי שחליפות מכנסיים (שלא לומר ג'אמפסוטס, שהם הבני הדודים הפרחיים שלהן) הן ייהרג ובל יעבור מבחינתי. רצה הגורל ולפני כמה שבועות קניתי ג'אמפסוט מלכותי. אני מתעתדת ללבוש אותו לאחת מהחתונות המתקרבות אליי ולהראות כמו פרחה מהממת. חסרות לי רק נעליים מתאימות. נראה לי שאני זקוקה לסנדלים עם רצועות דקות, אין ברירה. אני גם תוהה איזו תסרוקת לעשות. בא לי משהו אסוף שייתן את הכבוד לגב הפתוח. 

פדיקור שחור זה מה זה משהו שהולך לקרות מבחינתי
אגב, החתונה עם ההופעה הבלתי נשכחת של האישה בסגול הייתה החתונה של דוד של אמא שלי, אח של סבא. איש מאוד נחמד שנשוי (כבר הרבה שנים) לאישה מאוד נחמדה. אני לא כל כך בקשר איתם, אבל סבא שלי הפציר בי שאבקר אותם. כשהצעתי לסבתא שלי שנבקר אותם יחד (בכל זאת מישהו צריך לשבור את הקרח. וסבתא שלי טובה בזה כשהיא רוצה), היא ענתה לי במפתיע שהיא לא מדברת איתם ושהיא תסביר לי מדוע "כשתנוח עליה הרוח". זה ביאס אותי בצורה לא סבירה. אני לא יודעת ממש למה, אבל נורא קשה לי להתבגר ולהיחשף לתככים משפחתיים. מבחינתי כולנו צריכים להישאר לנצח חמודים, מאושרים ודביקים מפאי תותי יער כמו המשפחות בכפר המהומה של אסטריד לינדגרן. 

10 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף שחזרת!!
את עושה לי מצברוח טוב :)))

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה! עשית לי מצב רוח טוב :)

Polka Dot אמר/ה...

הלוק שאת מבשלת לקראת החתונה נשמע ממש לוהט! בטוחה שתהיי הפרחה הכי מהממת בסביבה;)
מאוד מתחברת לקושי שבהתבגרות. אני בדיוק לקראת סיום העונה השביעית של 'בנות גילמור' וכל הזמן חושבת שזה לא הוגן שרורי מציגה התבגרות כמשהו קל ונעים (היא עוברת את העניינים הרגילים, אבל לא משהו רציני מדי) כי היא כזו מושלמת... לעומת זאת, זורקים את כל החרא על ליין. טוב, אני קולטת עכשיו שהעניין הזה ממש מטריד אותי. אולי אכתוב על זה פוסט או משהו.

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה, מקווה שאעמוד בציפיות של עצמי. את בנות גילמור לא ממש הפנמתי כי זו באמת סדרה מעצבנת. אהבתי לצפות בה אז, אבל נראה לי שבצפייה חוזרת זה יעצבן אותי ממש (כמו החוויה המאכזבת שהייתה לי עם אלי מקביל).

sefi אמר/ה...

את בטח יודעת שאני מעריצה של אוברולים ומבחינתי זה הבגד האולטימטיבי לחתונה, כי זה הכי שיק לא מתאמץ של "זרקתי על עצמי משהו מהמם ויצאתי". ואם לא אוברול, אז מכנסיים מתרחבים וחולצמת בטן. כשאנ ירואה בנות בשמלות, אני תמיד חושבת למה? זה כל כך בנאלי! החיים קצרים מדי מכדי להתלבש בנאלי לחתונות.
לגבי סנדלי רצועות ופדיקור שחור, זה אכן גאוני ומומלץ.
לגבי תככים של בני משפחה, אני כבר מזמן הפסקתי לנסות להבין. לעולם לא אבין מה יכול להיות כל כך שווה את זה שיהיו ברוגז בגללו. עלבונות ארוכי שנים זה הכי מיותר.
ועוד דבר, השנה הייתה לי רק חתונה אחת מוצלחת ואני ממש מקווה שזה ישאר ככה. תהני לך!

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה על החיזוקים! אעדכן לגבי הסנדלים

Polka Dot אמר/ה...

אוי, עכשיו קלטתי שבטעות השבתי בתגובה אחרת ולא בתגובה חדשה... אופסי:/

marjorie morningstar אמר/ה...

הכל קול :) גם לי קשה להתרגל לפיצ'רים החדשים כאן

Sofia אמר/ה...

החליפה הסגולה של קנזו מהממת!
הכל חוזר לאופנה, רק בקצב מהיר יותר, כל שנה אצלנו זה כמו עשור שלם של פעם.
יאללה הגיע הזמן להיכנע ולקנות אחת ;)

marjorie morningstar אמר/ה...

אני ממש מסכימה איתך לגבי קצב ההתחלפות המואץ. זו מחשבה שכבר חלפה אצלי פעם בראש.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...