חפש בבלוג זה

יום שישי, 7 במרץ 2014

מאוד סופרסטישס

היום הזה ממש, עמוק בתוך סמסטר ב', נגמרו לי המבחנים של סמסטר א'.
הייתי שמחה לספר שנפער ריק עצום בחיי ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי מרוב זמן פנוי, אבל לצערי זה לא ככה וכבר יש לי כמה קורסים שמלחיצים אותי ורגשות אשם על עצם כתיבת הפוסט :-(

לגבי המבחנים: תמיד ידעתי שאני רדופת אמונות טפלות (יום ללא תחתונים שחורים הוא יום ללא מזל, להזכירכם), אבל בתקופה הנוכחית הייתי סופרסטישס מהרגיל וגם מודעת לכך ביתר שאת. מכיוון שהמנהגים המוזרים שלי הוכיחו את עצמם (קיבלתי ממוצע של חנוני-על, או כמו שהאחים הקטנים שלי מגדירים את זה - ציונים של סקרנל*), החלטתי לחלוק את המדריך המלא לאמונות טפלות בימי המבחנים:

1. למבחן באים בסניקרס** (כלומר וונאבי אולסטאר או נעלי המזל - הסבר בשורה הבאה). 
    >>> עדיף לבוא בנעלי המזל: בפאלו עצומות ומגושמות שזכו כבר לכינוי (לא אני המצאתי) "נעלי צבי הנינג'ה" בזכות הגוונים הירקרקים שהם מתנאות (או מתכערות?) בהם.

2. בערב לפני המבחן אסור ללמוד. רצוי לעשות משהו כיף, מומלץ לראות פרק (אחד לפחות) של סקס אנד דה סיטי.

3. למבחן לא באים עם מעיל - זה מביא מזל רע. אפשר לבוא עם סווטשרט, ז'קט ג'ינס, או הכי טוב - ז'קט ג'ינס מעל סווטשרט (בחיי, הלכתי ככה וזה אפילו היה חמוד). כמובן שהחוק הזה נוסח בראשית תקופת המבחנים, אי-שם לפני חודש, כשעוד לא היה כל כך שרבי.
בלוגרית בלונדינית רנדומלית מדגימה איך מיישמים את זה.
תמונה מכאן: http://totallytessa.com/
4. למבחן אסור להתלבש יפה. עדיף ללבוש בגדי ספורט, כך יש איזשהו סיכוי קלוש ללכת אחרי המבחן לחד"כ ולהזיז קצת את הישבן, שקיבל כבר צורה מדויקת של כיסא מחשב. אם לא מתחשק ללכת לחד"כ אז סתם ללבוש בגדים לא יפים במיוחד, עדיף במראה שכבות***. חותלות, כובעים, חולצות על גבי חולצות - כמה שיותר רנדומלי, יותר טוב.

5. אסור לבוא למבחן עם תיק הגב המפוספס והגנרי שלי - יש להגיע עם תיק צד מבד, כזה של היינס שאין בו חלוקה פנימית בשיט וכל הדברים הולכים בו לאיבוד באופן כאוטי במיוחד. כן, זה לא נוח, אבל עם אמונות טפלות שמוכיחות את עצמן לא מתווכחים.

6. למבחן באים עם בקבוק מים ותפוח. אפשר כמה תמר-מג'הולים במקום התפוח (אין, אין מצב שאני אחשוב על משפט שכולל תמרים ותפוחים ולא אתחיל לזמזם לעצמי בראש ברמי-קליינשטייניות. ואני שונאת את רמי קליינשטיין!). בשנה שעברה אוכל המזל שלי היה סנדוויצ'ים מקפיטריית מדעי החברה, אבל הם לא יושבים בכפיפה אחת עם התוכניות השטחיות שלי (AKA - להיות הכי טובה בעולם בהכל וגם להיות חתיכה הורסת).

* לא יודעים מי הוא סקרנל? שיים און יו. או שאולי פשוט לא התחנכתם על ברכיו השדופות של ערוץ הילדים בימיו הראשונים:

** כתבתי פה פעם על הבעיה שלי עם נעליים שטוחות. אם כך, אני חשה מחוייבת לספר שנפל דבר בישראל ובאחרונה אני הולכת ממש הרבה עם סניקרס שטוחות להפליא. היום אפילו הלכתי עם סניקרס וטייץ ולא התחשק לי לקבור את עצמי במרתפי גילמן מרוב בושה על פולקאותיי השמנמנות.

*** החוק הזה נוסח בעקבות המבחן בלמידה: זה קורס שנחשב נורא קשה והמרצה קצת מכשפה. הייתי נורא לחוצה לקראתו ולכן, לצד לימודים אינטנסיביים, גם ראיתי FAME כדי להירגע. כתוצאה מכך הגעתי למבחן תחת ההשפעה האופנתית המפוקפקת של קוקו ולירוי, מה שהתבטא בחותלות ועוד כלמיני דברים מביכים. אבל קיבלתי 94, אז החלטתי לבלוע את המבוכה ולדבוק בקו האנטי-אופנתי הזה גם במבחנים הבאים.

ולסיום - הקלישאה המתבקשת מהכותרת של הפוסט. סופ"ש נעים ומלא בחתולים שחורים, נעליים הפוכות וחמסה-חמסה-שום-בצל. שיהיה במזל. 


5 תגובות:

nona אמר/ה...

מעניין. אני בדרך כלל נמנעת מלשמוע על אמונות תפלות של אחרים כי יש לי נטייה לנכנס אותן גם לעצמי, וזה די מכביד.
אני מאוד אוהבת ג'קט ג'ינס מעל סווטשירט, וזה גם מזכיר לי את התיכון.
לגבי התיק: הוא מושלם. מה המסקנות לגביו? מתאים ללפטופ? נוח? איכותי? אני בדיוק במירוץ אחר תיק הגב, בינתיים אני מבזה את עצמי עם תיק גב ענק שאחי הקטן קיבל בשנת שירות ויש עליו סמל עצום של צופי ישראל.
תמיד ידעתי שאסור ללמוד ערב לפני מבחן ותמיד מצאתי את עצמי עושה את זה. אני ממש מעודדת לשמוע שיש מישהי שמצליחה, ומקבלת ממוצע של חנונית על. (כל הכבוד לך. אולי אבוא אליך לטיפול).

Very Big Glasses אמר/ה...

יש משהו נורא מנחם בלבוא למבחן לבושה בצורה שלומפרית.

אני מקנאה בטירוף בממוצע שלך. בעיקר לנוכח העובדה שהציונים שלי לא מספיקים כדי להתקבל לפסיכולוגיה בעברית:(

marjorie morningstar אמר/ה...

נעה, התיק נוח מאוד, אבל קצת מפריע לי שאין בו חלוקה פנימית. אני סטודנטית אולדסקול, בלי לפטופ, אז על השאלה הזאת אין לי ממש תשובה, אבל לדעתי באתר של baggu מצוין על כל דגם אם הוא מתאים למחשב או לא. ונקודה אחרונה - לדעתי לא רחוק היום שבו תיקים או חולצות עם לוגואים מביכים יהפכו למשהו מגניב בקטע מודע לעצמו.

marjorie morningstar אמר/ה...

מאיה, לימודי פסיכולוגיה זה מאוד אובר רייטד, לדעתי. אם בא לך להתיעץ בנוגע למסלולי לימודים אלטרנטיביים (שגם יש מה לעשות איתם אחרי התואר), שלחי לי מייל.

אנונימי אמר/ה...

אולי תפתחי פוסט על מסלולי לימודים אלטרנטיביים שיש מה לעשות איתם אחרי התואר? זה ממש מענין.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...