חפש בבלוג זה

יום ראשון, 19 בינואר 2014

ממתק לתחילת השבוע

מצד אחד, הקאמבק של שנות ה-90 יוצא מכל החורים. זה הגיע למצב שבאיזה יום באוניברסיטה, כששוטטתי עם חברה, היא הצביעה על הדשא של גילמן ואמרה: "תראי, זה נראה כמו סרט מפעם".

מצד שני, אין דבר מנחם יותר מדברים מוכרים. זאת הסיבה שאנחנו אוהבים קאברים, סמפולים ונוסטלגיה. זה חסר ערך תזונתי (או אמנותי, או תרבותי), אבל כיף.

לפני כמה ימים, באחד השיעורים האחרונים של הסמסטר (שהיה איזה תרגול משמים שלא תרם לי יותר מדי ידע), שיחקתי לי בטלפון (בושה. אני באמת מתכוונת להפסיק עם זה בסמסטר הבא) ונקלעתי איכשהו לדף ה-IMDB של "meet joe black" (זוכרים? סוף הניינטיז, בראד פיט הוא מלאך המוות, קלייר פורליאני היא חסרת כישורי משחק, כאן זה מסתכם פחות או יותר).

בקיצור, בדף הזה גיליתי אוצר בלום של נוסטלגיה בת 15 - לא פריימים מתוך הסרט עצמו, שבאמת לא מעניינים אף אחד, אלא תמונות מאירועי השקה ניינטיזיים להחריד. דברה מסינג בכתפיות ספגטי, קלייר פורליאני בשמלת "שר הורוביץ", בראד פיט --- טוב, האמת שהוא פשוט לא משתנה. הנה, תראו בעצמכם איזה בלאסט פרום דה פאסט:


ואז התחלתי לחפש כאחוזת אמוק עוד סרטים מסוף הניינטיז. מה שמגניב בתמונות האלו, לצד העובדה שאני ממש זוכרת את הסרטים האלו יוצאים לאקרנים, הוא שהן ממש לא "עשויות". כולם נראים שם די טבעיים ולא מוגזמים, מה שהם לובשים נראה לא-כל-כך פאשן פורוורד ולפעמים גם יש פשלות והתפלקויות קטנות, מה שהופך את זה לחמוד להפליא:

אליסון האניגן בתסרוקת הניינטיז האולטימטיבית (יש לה שם גם סנדלי עקב כסופים!)
ג'סיקה ביל בכובע צמר! לא בתמונת פפראצי - באירוע השקה של playing by heart
שרליז באירוע של אמריקן פאי, עם לוק שהיו צולבים אותה עליו היום
(בתמונות אחרות משם רואים שהחולצה גם לא מכופתרת טוב)
קמרון דיאז בסטרפלס וג'ינס מתרחב מהגיהינום, מאט דילון עם חמצון.
הקרנה של משתגעים על מרי, כמובן.

ועוד ממתק נטול ערך תזונתי: בתקופה האחרונה, הגילטי פלז'ר שלי הוא "להיות איתה". אני יודעת שזו סדרה מטופשת, אבל זה חמוד ועשוי לא-רע (הדמויות הראשיות מעצבנות ממש, אבל דמויות המשנה גונבות את ההצגה).

8 תגובות:

shani אמר/ה...

אני לא רואה את התמונות :(
ואני בכרום, שבדרך כלל ממש בסדר

marjorie morningstar אמר/ה...

כן, מסתבר ש-IMDB לא מרשה להשאיל ממנו תמונות. אבל אני עובדת על זה, נראה לי שרואים את חלקן כבר.

nona אמר/ה...

טוב זה ליטרלי גאוני. כל פעם אני חושבת מה אני אחשוב על ההשקות של היום עוד עשור. אני זוכרת שבחטיבה לא יכולתי לדמיין איך מישהו לא יאהב ג'ינס מתרחב אפילו עוד מאתיים שנה, ותראי מה קרה.
שותפה לדעה על להיות איתה. ונסה איז מיי איידול.

marjorie morningstar אמר/ה...

גם אני! אותו דבר בדיוק עם הג'ינס המתרחב. קראתי בכל מיני מדורי אופנה עד כמה חשוב לשמור בארון ג'ינס כהה, ישר וחף מטרנדים ולא הצלחתי להעלות בדעתי את עצמי לובשת ג'ינס ישר.

וכן, ונסה היא משהו משהו. היא ומארק איווניר עושים את הסדרה.

Standing Ovation אמר/ה...

אני הכי אוהבת לראות תמונות של סלבס מפעם, זה עושה לי טוב :) מדהים כמה שאנחנו מתרגלים לטרנדים ומה שהיה פעם נראה מחמיא כעבור לא כל כך הרבה זמן יכול להיראות אסון. לגבי להיות איתה, אני אמנם רואה אבל לא כל כך מצליחה להתחבר לבאזז שיש סביבה, מלא קלישאות ובהתחלה יותר מדי הזכיר לי סצנות מנוטינג היל. שמת לב שהדמויות הראשיות כמעט ולא מדברות?

marjorie morningstar אמר/ה...

נזכרתי עכשיו בעוד טרנד שלא האמנתי שיחלוף - הליפ גלוס. מדהים שלפני עשור ומשהו הייתי משוכנעת ששפתיים בוהקות ומנצנצות זה הדבר ושאודם דומיננטי זה לדראג קווינז בלבד.

לגבי להיות איתה - כן, שמתי לב גם שהסו-קולד כוכבים לא קיבלו יותר מדי שורות. לא מפריע לי במיוחד..

נגה אמר/ה...

אני לא זוכרת אם אי פעם אמרתי לך את זה, אבל את הבריחה הטובה ביותר שלי אי פעם מלמידה למבחן. תמיד. אני אוהבת אותך.

marjorie morningstar אמר/ה...

היתה לי תחושה שתאהבי את הפוסט הזה :-) כיף לראות ממך סימן חיים, שיהיה המון בהצלחה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...