חפש בבלוג זה

יום שני, 14 בינואר 2013

השיר השבועי

כמעט תמיד, בתחילת כל שבוע, נתקע לי שיר בראש ומסרב לצאת. אני מניחה שזה בגלל שבסופ"ש יוצא לי לשמוע יותר מוזיקה והיא נשארת איתי גם לשבוע החדש.

השבוע זה ה"אימגראנט סונג" של לד זפלין, אבל בביצוע של מינימל קומפקט. נתקלתי בו בתכנית "דיבור חדיש" ב-88FM, שמשמיעה רק שירי אייטיז (איזה כיף. ממש גילטי פלז'ר ובמקרה שלי גם מגוחך קצת - הרי נולדתי ב-89'..).

בשניות הראשונות הוא נשמע לי קצת מצחיק, עם פורטיס שנוהם ברקע ומלכה שפיגל שמצווחת - אבל הם אפילו לא מנסים לחקות את רוברט פלאנט. זה נשמע כל כך אייטיז - ממש שונה מהסבנטיזיות שנוטפת מהשיר המקורי. כשהגעתי לסוף השיר, הוא כבר היה עמוק עמוק בראש שלי.

שמחתי ושועשעתי לגלות את הקליפ עתיק היומין של זה ביוטיוב -
(למרות שזה http://www.youtube.com/watch?v=UbD10ckdW8A יותר טוב - אמנם בלי הקליפ, אבל עם  האינטרו)

ממש בא לי לספר על כלמיני דברים, שקשורים בעיקר לבגדים ונעליים (אבל לא רק), אבל זה ייאלץ לחכות. המצפון שלי אומר לי ללכת ללמוד.

ובשביל מי שלא מתחבר לשירים (שמתי לב כבר שהפינות האלו לא זוכות לפופולריות רבה. אבל מה לעשות, לא תמיד אפשר להיות קראוד פליזר), זה קטע היוטיוב שהכי משמח אותי לאחרונה.
אפילו לא ראיתי את "מנהטן" של וודי אלן ובניו יורק הייתי רק כמה שעות ספורות (אני מעדיפה להתייחס לזה כ"עוד לא ראיתי" וכ"עוד אהיה"), אבל סצנת הפתיחה פשוט נהדרת. גם המוזיקה, גם הצילומים, גם משבר הכתיבה.

2 תגובות:

דפנה י. אמר/ה...

אני מתה על הביצוע הזה של מינימל קומפקט.

ואני מאוד מחבבת את פינות המוזיקה שלך, בעיקר מפני שאני מאוד מזדהה עם התופעה שאת מתארת. החיים שלי הם פסקול בלתי פוסק. ככה.

marjorie morningstar אמר/ה...

באמת? ראית את פינות המוזיקה האחרות? איזה כיף :-)
חיים מלווים בפסקול מזכירים לי תמיד את אלי מקביל..

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...