חפש בבלוג זה

יום שבת, 10 בנובמבר 2012

סיכום אולטימטיבי של השבועות האחרונים

הפסקול המתאים לערבי מטלות בית, אחרי שטחנתי פסיכולוגיה פיזיולוגית ואת המפנה החומסקיאני, וכל מה שבא לי זה קצת מוזיקת נהגי משאיות: אירוסמית' בכלל, והאלבום PUMP בכלל (שכאן אפשר לשמוע אותו במלואו. לא מצאתי ביוטיוב), עם היילייטס כמו ג'ייניז גאט א גאן ו-לאב אין אן אלווייטור.

אירוסמית' הם כאלה  גילטי פלז'ר איום ונורא שלי, אבל לזכותי ייאמר שאני מודעת לכך לחלוטין. אפילו הצלחתי לגלות פלגיאט מוזיקלי באלבום, בשיר monkey on my back, שהפתיחה שלו היא חיקוי מדויק ל-giving the dog a bone של AC/DC (האם העליתי את התובנה הזו פעם על הכתב? יש לי דה ז'ה וו מטורף ותחושת מיחזור קלה).

הפסקול המתאים לבקרים בהם את לא יודעת אם תפוטרי ממעריב המתפרק לחלקיקים אלמנטריים - fat of the land של פרודיג'י. אני שומעת את זה ומרגישה שאני יכולה ללכת מכות עם העולם.

הפסקול המתאים לבקרים סתם - תכנית הבוקר של טל ואביעד. אני יודעת, כזה סחי מצדי. אבל הם ממש ממש ממש מצחיקים אותי. עד לרמה שבה אני צועדת בשבילי הקמפוס, אוזניות לאוזניי ואני מצחקקת בקולי קולות. בכלל - אני מתה על אביעד קיסוס. אפילו פעם הצעתי לו חברות בפייסבוק, אבל הוא לא אישר אותי.

צורת הבילוי האולטימטיבית - חתונות. כלומר, לא יודעת אם אולטימטיבית, אבל שתיים בשבועיים יוצרות תחושה שמעולם לא בילית במקום אחר מלבד קבלות פנים עם דים סאם ובר חופשי.

אגב חתונות, הדרינק האולטימטיבי שגיבשתי לעצמי - ג'ין עם קרנבריז. ממש של בנות, אבל בלי וודקה.

הלוק האולטימטיבי - שמלה עם בלייזר (או שאולי ז'קט? מה בכלל ההבדל בין ז'קט לבלייזר?) - במקסי, במיני, באקסטרווגנזה, בסולידיות, בקורדרוי - זה פשוט נראה טוב.

הפלצנות האולטימטיבית - יצאתי עם חברה לארוחת בוקר בדליקטסן, הרגשתי כמו קלישאה של וונאבי תל אביבית, אבל היה לי ממש טעים. חיסלתי שם כמויות פליליות של לחם (כלומר - חלות ולחמניות משלל סוגים) אבל הצלחתי להצדיק אותן בכך שמדובר באמת בחריגה ששווה את זה.

הטמטום האולטימטיבי - לנשנש בעבודה 3 וופלים עבשים של עלית, סתם כי הם היו שם. הרגשתי כמו איזו תצפיתנית שבוזה בבסיס נידח. עוד רגע אחזור לסורי ולממרח החלבה של הצבא. בניגוד לדליקטסן, אלה הקלוריות הכי לא מוצדקות של השבוע.

היוטיוב האולטימטיבי - אובמה מייבב (החל מ-3.39 ככה). טוב, מזיל דמעה. יכול להיות שזה מהלך יחצ"ני מחושב, אבל יכול מאוד להיות שזו פשוט נפילת מתח. אובמה, קנית אותי. גם אני מייבבת בכל הזדמנות.

6 תגובות:

לילך הדר אמר/ה...

אני יותר בחורה של ויסקי ובירה למרות שבשנים האחרונות זה נהיה יותר קאווה.

marjorie morningstar אמר/ה...

וויסקי זה יותר מדי הארדקור בשבילי. וגם אני שותה בדרך כלל בירה, אבל בחתונות - כשהמבחר גדול ולא צריך לשלם - אני מעדיפה דברים משוכללים יותר.

נגה אמר/ה...

הפוסט האולטימטיבי- זה.
עשית לי את הבוקר :)

marjorie morningstar אמר/ה...

איזה כיף לשמוע, תודה.

אנונימי אמר/ה...

אני מתה עלייך. את פשוט טובה.

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה, זה נוסך בי אושר רב! (ובכל זאת מכרסמת בי המחשבה שזו בעצם אמא שלי שכתבה את התגובה)

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...