חפש בבלוג זה

יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

מה שקורה עכשיו

בעיקרון, עדיף שאלך לישון. אני עייפה, קצת לא מרגישה טוב ויש לי שיעור מחר על הבוקר. מצד שני, הפסיכולוגית שלי אמרה (ואני מיישמת) שאני לא תמיד צריכה לפעול לפי "מה שנכון", אלא לפי "מה שמתחשק". אז כרגע מתחשק לי לשפוך את מחשבותיי על הכתוב, בעריכה ממש מינימלית ולא בהכרח עם חוט מקשר.

-------------------------

בכל בוקר אני מבטיחה לעצמי לא להתפתות לתכשיטים הזולים שנמכרים בהפנינג פתיחת הלימודים באוניברסיטה (זו אני שהתרגלתי, או שכמות הדוכנים בתל אביב באמת הצטמצמה השנה?). היום בחנתי בעניין רב שרשרת מוזהבת עם תליון כנפיים מאסיבי, שקרצה לי עוד מתחילת השבוע (היא הזכירה לי קצת את הלוגו של אירוסמית' וקשה לי לסרב לאמריקנה-טראש מהסוג הזה) אבל תג המחיר הפסיכופתי (100 שקל לשרשרת שתוריד עלי צבע for sure) הרחיק אותי משם כמו קסאם חדור מטרה.

לא בדיוק אבל בערך (בים בם בום)

-----------------------

אני בדילמת קניית מתנות - אחותו הגדולה של חבר שלי חגגה יום הולדת לא מזמן. מצד אחד, היא בחורה שיש לה הכל. מצד שני, אני מרגישה שאני צריכה להביא לה משהו וגם יש לי רעיון מעולה למתנה (ובתכל'ס אני איהנה מזה. אין כמו לקנות מתנות לאחרים - כל היתרונות שבשופינג, בלי נקיפות המצפון). גם לאמא של חבר שלי יש יומולדת עוד מעט, ואני מרגישה מחויבת לקנות גם לה מתנה - בייחוד כי היא קנתה גם לי.

כאמור, אני אוהבת לקנות מתנות, אבל כל הסיפור הזה (+ עוד כמה מתנות שאני צריכה לקנות לשתי חברות, לאחי ולאחותי הקטנה) מכניס אותי לסחרחרת פולנית: בכמה לקנות לאחותו של חבר שלי? ובכמה לאמא? ומה בכלל ראוי לקנות להן שלא ייראה צ'יפ אבל גם לא מוגזם? אלו לא יותר מדי הוצאות? (והתשובה הנחרצת - לא. אני צריכה לדכא את ניצני הקמצנות שהחלו לבצבץ בנפשי).

-----------------------

האוניברסיטה מרגישה לי קצת כמו גנון של ילדים מתלהבים. גם בשאלות היומרניות במהלך ההרצאות (שנשאלות אך ורק מתוך ניסיון פתטי להפגין ידענות) וגם במחלצות שאני רואה סביבי. בעיקרון, אני בעד גיוון ומתה על זה שאנשים מתלבשים מתוך מחשבה או קונספט, אבל בפועל ראיתי סביבי ביצועים כל כך כושלים עד שלא יכולתי שלא לבוז להם קצת בלב. ניחוח המאמץ הגיע עד גן יבנה (לפחות).

ספוטד עד כה ונחרטו בזכרוני:
- בחורה בגרבי ברך ורודות מנומרות, דוק מרטינז סגולות, גופייה לבנה גזורה מקו הפופיק בפרנזים ושורטס שחורים. אם, נגיד, הבחורה מהבלוג פאשן טוסט הייתה מעלה פוסט עם התלבושת הזו הייתי חושבת שזה טראשי להחריד אבל נראה עליה לוהט (וגם הייתי מקללת אותה קצת בלב). אני לא יכולה לחשוב על שום בחורה אחרת שתיראה בזה טוב. אפילו קייט מוס תיראה בזה פאתט.

- בחורה שלומדת איתי באיזה שיעור, שהפציעה היום עם חולצת אוברסייז בירוק-בקבוק עם קאט-אאוטס בכתפיים, מהבד הכי סינתטי ונורא שיכול להיות, רעמת שיער מגוהצת במחליק, תועפות מייקאפ והכי חשוב - משקפי קרן (בשביל הטאצ' האינטלקטואלי, ברור) שרכבו לה על קצה האף והזכירו לי את המורה המכשפה שהכינה אותי לבגרות בספרות. היא פשוט  הייתה מאש-אפ מחריד של טרנדים, בדיוק שנייה אחרי שהם יצאו מהאופנה.

חיתוכים בכתפיים. לדעתי, אין דרך ללבוש את זה ולהראות טוב
חבל שלא רשמתי לעצמי תזכורות במהלך היום על שאר מתאמצי הלבוש שנתקלתי בהם היום, כי אלה לא היו השתיים היחידות וממש משעשע אותי להעלות את זה על הכתב. מזכיר לי את היומן שניהלתי בכתה ה-ו-ז, ובו תיעדתי באדיקות מה לבשה כל ילדה בכל יומולדת כיתתית בצירוף דעתי המלומדת והמנומקת בעניין. כל זה, בלי לראות שנייה וחצי של פרויקט מסלול/פאשן פוליס/דורין אטיאס.

7 תגובות:

sefi אמר/ה...

אז כמה דברים:
1. אני דווקא זוכרת שכשאני למדתי באוניברסיטה כמעט לפני עשור, כולם היו מתלבשים די משעמם ואם מישהו היה מביא אותה ביציאה מעניינת זה תמיד היה מבדר. מעניין איך מתלבשים היום. אולי את צריכה לעשות בלוג אופנה סטודנטיאלי. סטריט פאשן כזה.
2. אני קצת המומה מהגילוי שבפיסקה האחרונה. אבל מוזרויות זה חמוד.
3. אל תתפתי לשטויות זולות! היי חזקה!

marjorie morningstar אמר/ה...

למה את כל כך המומה? זה לא כזה מוזר בעיני :-)

אולי אני צריכה לעשות פוסט שירכז את הסו-קולד מוזרויות שלי. אני חושפת אותן זעיר פה זעיר שם, אבל פוסט מרוכז נראה לי יביא מלא רייטינג :P

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

ההיא עם החולצה, היא גם לובשת מיני נורא קצר? אם כן, לגמרי מכירה אותה

marjorie morningstar אמר/ה...

אני חושבת שהיא שידכה לחולצה דווקא טייץ, אבל אל תתפסי אותי במילה. את חושבת שזה באמת לוק כזה ייחודי (לשמצה)? נראה לי שיש אלף כמותה, היא סתם תפסה לי חלק נכבד משדה הראייה ולכן זכתה לאזכור של כבוד בפוסט.

sefi אמר/ה...

כן, רוצה פוסט מוזרויות, מאוד :)

אלכס אמר/ה...

גם לי יצא בשבוע הראשון באוניברסיטה לחזות בכל מיני תופעות לבוש מוזרות. מישהי הגיעה עם מיני קצרצר, חזיה שחורה, וגופיית קרושה לבנה שקופה מעל, והתיישבה בשורה הראשונה... כל ההרצאה המרצה בן ה-80 הסתכל עליה במבט המום :)

marjorie morningstar אמר/ה...

ואת עוד לומדת מדעי החיים (אם אני לא ממש טועה), מה שבטח החריף את השוק של המרצה

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...