חפש בבלוג זה

יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

קצר ונועז

- מה לובשים ליום הראשון ללימודים (באוניברסיטה)? אין לי מושג. עריכה מאוחרת: טוב, החלטתי. חולצת פסים ומכנסיים שחורים, כמה "המלבישה" מצדי. זה פשוט הולך טוב עם התספורת החדשה שלי. אם תזהו אותי, בואו לומר לי שלום.

אני בכלל לא מרגישה כמו מישהי שהולכת ללמוד או כמו מישהי בעלת חזון אופנתי. כל מה שעולה לי בראש כשאני חושבת על בגדים זה זה, אבל נראה לי שהעניין לא יסתייע בתל אביב של סוף אוקטובר.

ועכשיו עליי לשוב אל מטלות הבית, בחירת הבגדים, הכנת הסנדוויצ'ים, סידור הילקוט (נראה לי שאני הולכת עם ג'אנספורט. זו גם הצהרה אופנתית בהפוך-על-הפוך וגם הצהרת כוונות של בחורה שמתכוונת לפקוד את חדר הכושר אחרי הלימודים) וליסבת סלאנדר.

אולי בגלל שאני בכלל בכלל בכלל לא מתרגשת מהלימודים, החלטתי לעשות משהו מרגש באמת מבחינתי ולהעלות לפה תמונה שלי. מהגב אמנם, ומהימים בהם עוד הלכתי עם ג'אנספורט יומיום (AKA בתיכון), אבל עדיין.

מעורר תהיות, נכון? הכוונה הייתה שאראה כמו מישהו/י שמשתין/ה בעמידה.
זו פשוט התמונה היחידה כמעט שיש לי מהגב

4 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

אם לא הייתי יודעת יותר טוב, הייתי חושבת שאת חברת עבר, שנראת בדיוק כך מהגב.

אף פעם לא הבנתי את העיסוק במה ללבוש ליום הראשון באונ'. זה לא תיכון, אז מה זה משנה? לובשים את מה שלובשים בכל יום אחר ושיהיה נח. אף פעם לא הבנתי את הבחורות שהיו דופקות הופעה + עקבים להרצאות. זה לא עניין את הסטודנטיות או הסטודנטים ובחוג שלי, גם לא את המרצים/ות או המתרגלים/ות. מה גם שזה ממש לא נוח לתחזק לוק במשך יום הרצאות של שמונה ולפעמים יותר, שעות.

מה שבטוח, כשמגיעים למבחן הראשון בתקופת הבחינות, כולם זוחלים החוצה מהמחילות שלהם בטרנינגים וכפכפים, שיער גהנום ופרצוף מחוצ'קן ולאף אחד לא אכפת.

בקיצור, שיהיה בהצלחה! תהני מהתהליך [זה תהליך, אין מה לעשות].

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה, אני בהחלט מתכוונת להשתדל ליהנות.

אגב, אני כבר לא לגמרי נראית ככה. כלומר - קצת פחות רזה וכבר לא לובשת מכנסיים מתרחבים בגזרה סופר-נמוכה (עם חגורה צבאית! אלוהים!)

ברווזה אמר/ה...

אני קוראת אותך כבר לא מעט זמן אך מעולם לא הגבתי. הפעם לא יכולתי להתאפק, כי בתור מי שאמש היה לה היום הראשון באוני' חדשה, גם אני החלטתי ללבוש מכנסיים שחורות וחולצת פסים וחשבתי על המלבישה :)

אז מזל טוב. בתור אקדמאית ותיקה לא נותר לי אלא לאשר את הדברים שלעיל.

אבל הכי חשוב: מה את לומדת בסוף?

marjorie morningstar אמר/ה...

אני שמחה לשמוע :)

באוניברסיטת תל אביב היו מלא (!!) בנות בחולצות פסים, אבל כמעט אף אחת לא שילבה איתן מכנסיים שחורים.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...