חפש בבלוג זה

יום חמישי, 26 ביולי 2012

המלך ואני

אני מתה על ברק אובמה. בחיי. ברור לי שהוא מוצר מהודק ומהוקצע, פרי עמלם של יחצ"נים ויועצי תדמית לרוב, ובכל זאת אני קונה את זה (כמו עוד עשרות אלפי אימג'ים מהונדסים ומיוחצ"נים שמשכנעים אותי בלי שאני בכלל שמה לב). התמונות בטוויטר של הקמפיין שלו (כשלא מדובר בסקרי מארקט-ווצ') ממש ממכרות:

כי גם כשהוא מנשק תינוקות, הוא בודק להם על הדרך חשמל סטטי בשיער
זו עבודת שיווק גאונית. נשיא ארה"ב בימינו הוא הרי מה שהיה פעם קיסר רומא - ואנחנו בסך הכל פרובינציה. אמנם בעלת משקל פוליטי, אבל עדיין פרובינציה שלהוטה לשמוע קצת פרטים עסיסיים מהמתרחש בחצרו של הקיסר (רק כדי להיווכח שהוא אכן בן אדם אמיתי, כמונו). אובמה משתמש במדיה חברתית בצורה מעוררת הערצה. הוא מצליח לגרום לנו להרגיש שאנחנו באמת חווים רגעים קטנים ומשעשעים מחיי היומיום שלו. אין לי ספק שהכל מתוכנן ומוקפד מראש, אבל הוא מצליח לשוות לזה אפיל ספונטני חינני ומשכנע.

התמונות של רומני, לשם ההשוואה, נראות מאוד מאולצות ופלסטיקיות. גם הוא משתמש באינסטגרם, אבל אני ממש יכולה לדמיין את מנהלי הקמפיין יושבים איתו ואומרים לו: "שמע, זה הדבר החם עכשיו. אנחנו גם צריכים שתמצא לנו תמונה שלך עם אשתך מהסבנטיז, רטרו הולך עכשיו חזק". (אובמה בטח לימד את הקמפיינרים שלו מה זה טוויטר, או אז כשהתמודד לקדנציה הראשונה). בכלל - אצל רומני יש המון תמונות מטושטשות ולא כל כך מוצלחות. רואים שהחבר'ה שלו לא לגמרי מבינים את כוחה של המדיה החברתית.

3 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

אני כל כך לא מעורה בפוליטיקה האמריקאית שאני מרשה לעצמי לחבב את הבן אדם על סמך החזות הטלוויזיונית שלו בלבד, והוא כזה שרמנטי ומחובר לעולם הנוכחי ומקסים. לגמרי מסכימה איתך

marjorie morningstar אמר/ה...

אפילו יותר שרמנטי מקלינטון, לדעתי!

אנונימי אמר/ה...

השרמנטיות לדמוקרטים!!!
אם לא מתייחסים לג'ימי קרטר...

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...