חפש בבלוג זה

יום חמישי, 24 במאי 2012

המורה רבקה

החיים הם אוסף של צירופי מקרים שנוטים לציית לחוקי מרפי. אחרת, אין לי הסבר לכך שיום אחרי ששוחחתי עם אמא שלי, שסיפרה לי על שלל שמלות מקסי בבעלותה שיכולות להתאים לי ממש, מצאתי באיזו חנות צ'יקמוקית שמלת מקסי נעימה וחמודה להפליא. אז קניתי אותה - מקסימום (הא הא.. שנון כל כך) יהיו לי שלוש שמלות מקסי.

ומשהו אחר לגמרי: למחנכת שלי בכתה ה'-ו' קראו רבקה בראון. היא הייתה מורה טובה מאוד מהסוג האולדסקולי, אבל בטח לא אושייה אופנתית. זו הסיבה שכשנתקלתי בחנות של המעצבת "ברכה בר און", התגובה הראשונית שלי הייתה "פחחחחחחחחח" (בלב). חשבתי שמדובר באיזה ניסיון הרואי של מורה לשעבר לעצב בגדים מכוערים ויקרים לנשים בגיל המעבר (משהו בסגנון מחלקת הביגוד של המשביר לצרכן). אז היום אני מודה שטעיתי, יש לה בגדים ממש מגניבים (ב"שירת הסירנה" לבשו בגדים שלה ובשלל סרטים ישראלים של תחילת הניינטיז. אי אפשר להיות סבתאית עם פריט הטריוויה הזה בהיסטוריה שלך). ממש לא אכפת לי שבעוד עשר שנים נאמר - כשאהיה גדולה ובתקווה קצת עשירה - יהיה לי ארון מלא בפריטים שלה.

ועוד משהו. אתמול הלכתי - לראשונה בחיי הבוגרים - עם חולצה בתוך המכנסיים. זו הייתה הברקה של רגע לפני שיצאתי מהבית, והגופיה בתוך מכנסי הקפרי באמת נראתה לא רע. המראה כולו היה קצת מוקפד יותר בזכות הטוויסט החנוני הזה. רק אחרי כמה שעות בעבודה נזכרתי שכבר הלכתי ככה בעבר, לא ממש מזמן - רק עם כומתה, דרגת סמ"ר ונעליים תקניות מזעזעות.

4 תגובות:

Einat אמר/ה...

אשמח לשיתוף מהיכן שמלת המקסי. גם אני מחפשת ויש לי הרושם שהטעמים שלנו לא שונים מידי..
חוץ מזה חולצה במכנסיים זה נחמד מאוד, בתנאי שהמכנס גבוה ולא בירוק חאקי :)

marjorie morningstar אמר/ה...

איזו חנות סבתות באבן גבירול שקוראים לה "שופינג". היש פרברי מזה? לא נראה לי.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

גם חמתי מאוד אוהבת את ברכה בראון, היא יודעת לקנות את הפריטים הבאמת מוצלחים ולשלב אותם ביתר הצלחה עם שלל אקססוריז ומכנסים מגניבים. אני מצדיעה לחמתי מבחינה אופנתית! היא בהחלט יודעת להתלבש!

Einat אמר/ה...

בטח שיש פרוורי מזה, בפרוורים.
עוברת על אבן גבירול לפחות פעמיים כל יום אבל איכשהו אף פעם לא חושבת להכנס לחנויות, בטח לא לחנויות הסבתות הרבות.
אולי אנסה, כי כמו שכבר אמרתי, מאוד חושקת במקסי נוחה ומחמיאה
תודה על ההמלצה

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...