חפש בבלוג זה

יום שני, 14 במאי 2012

טיוטה

סתם ככה:

- קניתי אתמול גז מדמיע. רציתי שוקר - זה נשמע יותר קשוח ורציני - אבל בריקושט סניף לונדון מיניסטור לא היה והמוכר הסביר לי שדווקא עדיף פפר ספריי: הוא משפיע גם ממרחק של יותר ממטר, בעוד שוקר מחייב מגע ישיר ומסוכן.

לשופינג-תרסיסים הלכתי עם חברה. בילוי קצת מעוות. זה הזכיר לי ביקורת שקראתי מזמן-מזמן על הסרט הניינטיזי "קידס", שבו בילוי אחה"צ של שתי ילדות הוא בדיקת נשאות ל-HIV.

אחר כך, בשם האסקפיזם, הלכנו לשבת באורנה ואלה ולמדוד בגדי ים (לא בו זמנית). החלטתי למתוח את הגבולות שלי ומדדתי תחתוני-ביקיני שהם הכי טרנד חולף: גם גזרה גבוהה א-לה ריאהנה, וגם מפוספסים בשחור לבן. האמת, הם נראו עלי מעולה. אם הייתי מוצאת גם חזייה בחנות (ALLE, שנקין) הייתי קונה - אבל החזיות שלהם היו מהסוג הזול והלא מחמיא בעליל ושיוו לי מראה נפול באורח מצער.

אני חוזרת לנושא הפפר ספריי: איך בעצם יודעים שזה עובד? הרי אי אפשר לנסות. במהלך היום הרצתי בראשי אלף ואחד תרחישים בהם אני מושכת בנצרה ומתיזה הרחק-הרחק ממני (כמו בקטע הזה ב"יש ילדים זיגזג", כשנונו מתפתה כמעט למשוך בידית החירום של הרכבת), רק כדי לבדוק שברגע האמת אדע מה לעשות. ובכלל - איפה כדאי לשים אותו? נשמע הגיוני לאחסן אותו בתיק, נכון? אבל תמצאו לי בחורה אחת שמצליחה לשלוף את מה שהיא צריכה באמת מהתיק שלה בניסיון הראשון. עשיתי כמה ניסיונות, ברובם שלפתי טמפונים ועטים. אז החלטתי לשים אותו בכיס של הז'קט. אבל מה עם ימים בהם אני בלי ז'קט? הרי הקיץ מגיע.. ולשמור אותו בכיס של השורטס נראה לי קצת מסוכן.

פוקסי קליאופטרה כבר מזמן הייתה יודעת מה לעשות

13 תגובות:

sefi אמר/ה...

הי, אני בדיוק רוצה לקנות גם. כמה עולה?
כדי להשתמש בו נכון, צריך ללכת איתו ביד בכל רגע בו את חוששת לביטחונכם או כשאת הולכת לבד בלילה. לא לצפות שתוכלי לשלוף אותו מהתיק. כל הקטע זה להיות מוכנה.
נשמע לי גם אחלה בילוי, אני אחפש חברה ללכת איתה.

marjorie morningstar אמר/ה...

עלה לי 60 או 70. תהני, זה ממש בילוי אנדרגראונד :-P

Einat אמר/ה...

עוד זוכרת את ההוא שהיה לי מהצבא.
ממה שהבנתי זו הגנה עצמית מאוד בעייתית כי מרוב לחץ הרבה בנות פשוט משתמשות בזה לכיוון הלא נכון (כלומר על עצמן).
חשבתי גם אני לא פעם לקנות אחד חדש (גם אני גרה מטר מגן העיר)
רק עכשיו מתחיל לחלחל אצלי שאני כבר לא יכולה להרגיש בטוחה באותה מידה כמו עד עכשיו בשכונה שלי....

standing ovation אמר/ה...

רעיון מעולה, המדינה הזאת פשוט השתגעה. אני זוכרת שגם לי היה בצבא אבל לא ידעתי אפילו איך להשתמש בו.

Mirelle אמר/ה...

מספיק שתהיה רוח לכיוון שלח, גם אם תשפריצי לזה שמולך, הרוח תעיף את זה אלייך. מניסיון.
אה וכן, זה שורף בפנים אבל, לא נורא. בעיניים זה כבר סיפור אחר.

marjorie morningstar אמר/ה...

אוי, ההוא של הצבא היה נורא ונראה כל כך לא נוח לתפעול. שכחתי אותו פעמים אינספור וננזפתי על ידי הרס"ר קשות. אני מרוצה במיוחד מהקניה, בעיקר בעקבות הפרסומים על לכידת החשוד ממש ליד גן העיר (שאגב - מה זה אומר עליו? שהוא ממש אהבל?).

marjorie morningstar אמר/ה...

גם אני.
אבל זה שקניתי עכשיו נראה כמעט נוח-מדי לתפעול.

marjorie morningstar אמר/ה...

מניסיון? הותרת אותי ספיצ'לס.

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

אני קונה תיקים עם כיסים חיצוניים בדיוק למטרה הזאת. כדי שאצטרך משהו אוכל לשלוף אותו במהירות. במקרה שלי זה מפתחות (אי שם בכיתה ח' העבירו לנו שיעור הגנה שכלל איך לעוור, לנקב ריאה, לחורר את הגרון ושלל פעולות נעימות בעזרת מפתחות). בימים חשוכים ממש אני מסתובבת עם המפתח ביד ברחוב, רק לכל מקרה. אני עוד לא מרגישה צורך לתרסיס. אבל היי, זה רעיון מצויין. מקווה שלא תצטרכי להשתמש בו אף פעם.

marjorie morningstar אמר/ה...

מפתחות? זה ממש קשוח. ברמה טרנטינואית. באיזה בית ספר מלמדים דברים כאלה? (יכולות להיות לזה השלכות ממש מסוכנות - אלימות בין תלמידים וכו' - כשחושבים על זה).

החיסרון העיקרי של השימוש היצירתי במפתחות הוא הצורך במגע ישיר, אפילו יותר מאשר במקרה של שוקר חשמלי (ואני באמת לא מאמינה שאני מנהלת עכשיו את הדיון הזה..)

Mirelle אמר/ה...

זה הותיר אותך ספיצ'לס? מזל שאנחנו לא מכירות מחוץ לספרה האינטרנטית, אני מניחה הייתי מזעזעת את עולמך לחלוטין.

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

אלים חבל על הזמן. את הולכת עם המפתח בין האצבעות שלך, וכשמגיע הזמן את מקפלת אותן וחושפת את המפתחות. את השיעור מעבירים רק לבנות, רק שהבנים לא מקבלים את ההזדמנות ללמוד איך להחטיף אחד לשני בעוד דרכים יצירתיות... (ואצלנו היתה "רולטה רוסית" - לוחצים למישהו על הצוואר, הוא מתעלף, כולם בועטים בו מכל הכיוונים וכשהוא מתעורר הוא לא יודע מה קרה לו. מקסים, לא?)

marjorie morningstar אמר/ה...

לא נראה לי :-)

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...