חפש בבלוג זה

יום חמישי, 8 בספטמבר 2011

גילטי פלז'רס

אתמול, בעודי רואה "באה בקלות" בצפייה ישירה (סרט חמוד מאוד. אפילו חבר שלי - שונא סרטי הבנות - אהב) נזכרתי בכל מיני קומדיות רומנטיות מטופשות, בכמה אני אוהבת את הסרט הנורא "הדבר הטוב הבא" ובעקבות הכשל הזה - בכל מיני דברים טיפשיים וגרועים שפיתחתי אליהם חיבה.

פותח את הרשימה הסרט ההוא, שראיתי אינספור פעמים בכבלים (אפילו בכיתי בסוף כמה פעמים).
אחריו צועדת בגאון אהבתי הבלתי ניתנת לערעור לחמוצים. כל חמוץ שהוא (חוץ מלפת. זו חוויה קשה באמת) מתקבל בברכה. חוץ מהטעם המנחם, מדובר במזון לא משמין בעליל (אם כי הורס את השיניים וכו'). הכי אהובים - מלפפונים בחומץ, חצילים סגולים וכרוב מקופסת שימורים.
הממ.. זאואר קראוט.
עוד בקולינריה המזרח-אירופית: דגים מלוחים. לקרדה, הרינג, סרדינים ושאר ריחניים, וגם שום על כל צורותיו (אין כמו ניחוח רומני מהפה)
בחזרה לקולטורה - ספרים של עירית לינור, כולל הפחות מוכרים ("הסנדלרית", אניוואן?). מצרך חובה כשאני חולה.
----------------------------
הרשימה לא תמה, אבל הזמן שלי כרגע דווקא כן. מחכה לי הערב מסיבת רווקות ובדרך עוד כמה דברים.
את זה הכנתי לכבוד המסיבה. מקווה שיצא לי שווה כמו של עלמה.

תגובה 1:

danra אמר/ה...

לא אני לא מאמינה ששמת פה תמונה של שימורי כרוב כבוש!
הרגת אותי עכשיו, ועוד לאכול את זה כאילו זה פופקורן?....LOL

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...