חפש בבלוג זה

יום שני, 16 במאי 2011

עוד חבילה הגיעה

אולי זו רק אני, אבל בכל פעם שיוצא לי להגיע לאחד מסניפי דואר ישראל נדמה לי שרק טפשים עובדים שם, ורק טפשים מגיעים לשם לקחת\לשלוח חבילות.
היום, אחרי בילוי רבע שעה בחברת מיטב המוחות של תל אביב - קיבלתי לידי את ההזמנה הראשונה שעשיתי אי-פעם ב-ASOS. אני מודה ומתוודה ששנייה לפני שהחבילה נחתה בבטחה בידי, קיוויתי קצת שהרכישה תהיה כשלון חרוץ שיגרום לי לא לבזבז כסף על שטויות. אז התבדיתי, וקיבלתי חולצה וצעיף מקסימים. הנה הם:
קצת מפריעים לי השוונצל'ך שעל הקאפס, אבל רק טיפה.
חשבתי בתמימותי שהוא מזכיר קצת את הדפסי הגלקסיה הנחשקים, אבל במציאות הוא בכלל בגווני חום-שוקולד-קאמל. אני מניחה שבמציאות הדוגמנית של אסוס גם לא נראית כמו זואי דשאנל..
התלבטתי אם לצלם על עצמי, והחלטתי שלא. אני נהיית קצת פרנואידית לאחרונה.


הידעת? השיר בכלל לא היה אמור להיכלל באלבום (הנושא את שמו), ונכתב בג'מג'ום אקראי קצת לפני סיום ההקלטות

7 תגובות:

לובה אמר/ה...

אני מחפשת צעיף גלקסי כבר הרבה זמן. או טי-שירט עם ההדפס הנחשק. להיות קורבן אופנה זה מתיש. בכל אופן, הסיכוי שהיית נופלת על הזמנת אסוס לא מוצלחת הוא כמעט אפסי, אז תתחדשי ותהני :)

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה תודה :)
האמת שממש מרגישים את ההבדל בין אסוס לאיביי. הבגדים איכותיים יותר, המידות לא בסטנדרט אסייתי-מזערי, והחבילה מגיעה הרבה יותר מהר.
ואני באמת לא מוצאת צעיף גלקסיה בשום מקום. בדקתי אפילו ב-H&M בחו"ל, ע"פ מידע מודיעיני שקיבלתי :P (ולא הצלחתי)

לובה אמר/ה...

כן, בכלל אין כאן מה להשוות (אולי רק במחירים). כל השמלות שהזמנתי מאיביי היו שקפקפות ובאיכות נוראית, את השמלות של אסוס אני ממש אוהבת (אלה שלא נראות סליזיות, אלא בגזרה מסויימת שעובדת בשבילי). אם יצא לך להיתקל בצעיף המבוקש, שלחי מייל ותזכי לברכה!

Revital אמר/ה...

גם אני חששתי לקנות פריטים מאסוס, בעקר אחרי הכשלונות החרוצים עם הקניות מאיביי, אבל אסוס בהחלט לא איכזבו איתי. איכות הבגדים ממש טובה והפריטים בד"כ נראים כפי שמצולמים. תתחדשי על הרכישות! ממש אהבתי את החולצה (לא קצת טוניקה?)

standing ovation אמר/ה...

תתחדשי :) הזמנתי מהם כמה פעמים, אמנם אקססוריז ולא בגדים, אבל גם לי היה נראה שיש הבדל די גדול בין התמונה למציאות. פעם אחת זה יצא ממש לטובה ופעם אחרת נאלצתי להחזיר.

danra אמר/ה...

תתחדשי!
הצעיף בתמונה נראה יופי.
יש מצב שהוא מגיע בכמה צבעים ובחרת בטעות את הצבע הלא נכון?...

marjorie morningstar אמר/ה...

רויטל - החולצה לגמרי טוניקה. יש לי אפילו איזו שמלה (או שתיים..) באורך הזה, אבל זו כלכך צמודה שזה יראה סופר-סליז. עם ג'ינס היא מוצלחת לאללה.

סטנדינג - הטוניקה דווקא ממש נאמנה למקור, ועם הצעיף זה נראה לי עניין של תאורה מחמיאה שהם סידרו. האמת שאקססוריז נראים לי כמו קניה בטוחה יחסית שקשה יותר לפשל איתה, לא?

דנרה - כמובן שבדקתי שוב בהיסטריה ברגע שפתחתי את החבילה. אז זהו, שיש רק צבע אחד באתר, והוא מוגדר כ- שוקולד\קאמל\קרמל או משהו בסגנון, איך שהוא הם גרמו לו להיראות סגלגל.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...