חפש בבלוג זה

יום שבת, 5 במרץ 2011

שבוע שחיתות

נראה לי שמסילת הסטפר מתגעגעת אלי. יותר משבוע לא דרכתי עליה בנעלי הספורט הוורודות והמיניאטוריות שלי, ואני בטוחה שחסרוני מורגש.
איכשהו, נראה לי שדווקא רזיתי קצת. מפתיע, בהתחשב בעובדה שאכלתי בחוץ בכל יום מימות השבוע, מצד שני - פסטיבלי האוכל המושחתים של הערב גרמו לי די להתנזר מאוכל במהלך הבוקר-צהריים, אז אולי זה נתן אפקט כלשהו.

מקומות חדשים שדגמתי:
קוצ'ינה תמר - מאוד מאוד טעים, מושלם לחובבי פסטה. באמת אוכל איטלקי בסטנדרט יוצא דופן. רוב האנשים הם אכן חובבי פסטה, וכנראה יעופו על כל מה שהמקום מציע - אני קצת פחות מתחברת לאטריות ומעדיפה סי פוד, ולכן התפריט היה קצת מצומצם בשבילי. אגב, המנות לא עצומות אבל מאוד משביעות. מנות הפתיחה יקרות בטירוף, העיקריות בתמחור שפוי ביותר.

טפאו - מוזיקה מצוינת (באמת, הופתעתי לטובה. ציפיתי לגלגלצ והיה דווקא הרבה Jviewz ומוזיקת אוירה מוצלחת בסגנון), אוכל של בנות - ביצוע לא רע, אבל לא נפלתי. איכשהו מרגיש לי שכל קונספט הטאפאס הוא נסיון להתחכם ולהגיש מנות קטנות ופשוטות בתמחור שנראה בהתחלה סביר, אבל כשחושבים על זה עוד פעם - מוגזם.
(מצד שני, לא הייתי רעבה ואכלתי רק מכמה טאפאסים צמחוניים. יכול להיות ששרצים היו מרשימים אותי יותר)

פלפלים קלויים עם גבינת עיזים מטוגנת. היה להם הטעם של הפלפלים שסבתא שלי עושה. מצד שני, היא בחיים לא תגיש אותם עם רוטב פרמז'ן.


אגאדיר בנמל - שנים לא הייתי בנמל (טוב, אולי חודשים), וזו כנראה הסיבה שחשבתי שיהיה נטוש. בתמימותי היתה לי תחושה כוזבת שאם אני לא יוצאת לשם, בטח אף אחד אחר גם לא. אז דווקא יוצאים, והרבה. להפתעתי היה באמת טעים ונחמד (לייק על התקרות הגבוהות במקום), אבל המלצרית היתה תמצית הקלישאה של מתחם הנמל - פקאצת על מהחלל, שצייצה "מאממם" אחרי כל הזמנה. איי שיט יו נוט.

מאממם?


שתי מילים על תובנות מטופשות - בעקבות הביקור במתחם הנמל (אגאדיר), מתחם הארבעה (טפאו) ומתחם יד חרוצים (קוצ'ינה תמר), נפל לי האסימון. פתאום הבנתי שמתחמים באשר הם (חוץ ממתחם באזל אולי, כי אין בו מועדונים בכלל) הם אבן שואבת לערסים. במקומות שממוקמים סתם על הרחוב, או באיזו סמטה, נדיר למצוא ערסים - ובמתחמים יש כחול אשר על שפת הים. אני חושבת שזה קשור לעניין החניונים - כשיש חניונים מרווחים אפשר לתדלק וודקה-רדבול בנוחות על גג האוטו, בלי לחשוש מפקחים.

ועוד קצת שטויות:
  • הגעתי למסקנה שאני לא יודעת להתאפר/ שהאיפור שיש לי הוא פארש. חייבת ללמוד איך לגוון באיפור עיניים, כי כל פעם שאני מנסה את כוחי עם צלליות זה נגמר אייטיז בקטע רע.
  • קניתי לראשונה בחיי בקאלה. האמת, זה לא משהו להתגאות בו, ובכל זאת אני מרגישה שיש עלי עכשיו בצפוניות האיכותית (אגב, הסיבה היחידה שנכנסתי היא כי יש סייל כסאחיסטי. בכל מצב אחר אין לי כסף לשטויות האלה). הרכישות: מכנסיים חומים בסגנון קצת גברי-אייטיזי, קרדיגן בצבע פודרתי עם הדפס של בית קפה צרפתי. על זה מותר לומר מאממם, הוא באמת משהו משהו.
  • אני יודעת שאני בדיליי של כמה שנים, אבל ראיתי על מישהי (בפייסבוק..) צעיף עם הדפס גלקסיה, וממש בא לי גם.

אין תגובות:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...