חפש בבלוג זה

יום שני, 26 באפריל 2010

ים, בפעם הראשונה

ביום שבת הייתי בים. בקטע נורא נאיבי, הייתי בטוחה שיהיה ריק מאדם (כי רק אפריל, ולא נורא חם, והמים קרים..)
אבל שוב, כבר אמרתי- זו היתה נאיביות מצדי.
תמיד כשאני בים, בייחוד בחופים מסויימים, אני מרגישה לבנבנה ורופסת. גם כי אני בת, וגם כי אני טיפה כזאת באמת.
ולמרות זאת, היה לי נורא כיף. מה שכן, שמתי לב שבים כולם נהיים פתאום טיפה ערסים. גם מי שביומיום שומע קול המוזיקה לכיף (טוב, אולי הוא ספציפית לא)- מאמץ עם הגיעו לחוף גינונים מזה"תיים מחוספסים, ושומע מוזיקה עם חלונות פתוחים כשהוא נוהג ביד אחת.

רק בחוף הוא כזה. אל תראו אותו ככה.

בכלל היה לי סופש עמוס למדי (שזה תמיד כיף)- ראיתי את סופר הצללים, ביס פלאנט וכאן בדיוק המקום לפינת ביקורת הקולנוע:
הפופקורן- 7. טוב+. אמנם לא חם, אבל מלוח וקריספי.
האוכלוסייה- 6. המוני בית ישראל, אבל אלו שלא מצאו מקום בסינמה סיטי החדש, מה שאומר- ירידה משמעותית בריכוז הערסים.
חנייה- 10. דווקא התמזל מזלנו לחנות ממש בפתח. בדרך כלל קניון איילון מחורבן בקטעים האלה
שירותים- 8. במשך חודשים ארוכים הייתי משוכנעת שבכל המתחם יש רק חדר שירותים אחד, מה שהיה החיסרון המשמעותי של יס פלאנט. השבוע אורו עיני ומצאתי עוד אחד, שהיה אפילו נטול תורים- מה ששדרג משמעותית את חווית הצפייה.

והסרט? מותח, עם סוף מאכזב. אחרי שעתיים פלוס של בילדאפ היסטרי וכסיסת ציפורניים, הסוף נראה קצת מטופש. כאילו למיסטר פולנסקי היה שימוע משפטי דחוף והוא נתן למזכירת המערכת לסיים את בימוי הסרט.
אני גם חייבת לחלוק על התקציר שמציעים אתרי הסרטים השונים: 

"ראש ממשלת בריטניה לשעבר, עמל על האוטוביוגרפיה שלו בעודו שוכן על סיפונה של ספינה העוגנת ליד חופה המזרחי של ארה"ב. כאשר העוזרת שלו לכתיבת הספר טובעת באופן מסתורי, נשכר סופר צללים מקצועי לסייע לו לסיים את הספר. במהרה סופר הצללים נחשף לעולם של אינטריגות פוליטיות ומיניות הקשורות ישירות לאשתו של לאנג והעוזרת המנוחה שלו. אך בסקנדלים אלו לא מסתיימים צרותיו של לאנג. מעבר להיותו מואשם ע"י הציבור בפשעי מלחמה, גם סוד אפל מעברו מאיים להיחשף ולסכן את חייו"

זו לא עוזרת, זה עוזר (איזה הומאז' לשלום חנוך..), הוא לא מתגורר על ספינה, ואין כ-א-ל-ו אינטריגיות מיניות. בטח לא כאלו שקשורות לעוזר. זה גורם לזה להישמע כמו פרק מתוך "יומני הנעל האדומה". מי אחראי על כתיבת הדברים האלה, ולמה לא בודקים אותו?



אין תגובות:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...