חפש בבלוג זה

יום חמישי, 18 במרץ 2010

רק מרק

זופה -המרקייה שפתוחה רק בחורף- נמצאת לא רחוק מהבית שלי (אבן גבירול, ליד פינת ז'בוטינסקי)
איכשהו מעולם לא יצא לי לאכול בה עד היום, למרות שמאוד רציתי, ושעות הפתיחה שלהם שפויות למדי, בשביל מרקיה (12.00-24.00)


אני מסכמת את ביקור הבכורה כהצלחה.
טעמתי לדעתי מכל חמשת מרקי היום, ובסופו של דבר הלכתי על מרק ארטישוק ירושלמי. וואו. כלכך מוצלח.
החיסרון היחידי של המקום, הוא הגודל- או יותר נכון, הקוטן.
הקונספט הוא אמנם "סופ טו גו", אבל תמיד נחמד לשבת, בעיקר עם קערת מרק מהבילה, ושם כלכך קטן ששני אנשים תופסים את חלל המקום כמעט לגמרי.
הם סוגרים את המקום באפריל (סוף החורף)- ופותחים שוב בחורף הבא. אז אני בונה על עוד כמה ביקורים בחודש הקרוב.

היי, וגם יש להם אתר. פעם ראשונה שנתקלתי בו אחרי מיליון גוגלים על השם.

תגובה 1:

VanityGirl אמר/ה...

עשית לי חשק למרק. נראה לי שאני הולכת לבשל אחד.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...