חפש בבלוג זה

יום שבת, 2 בינואר 2016

בדרך לחוג קראטה\שיר לתחילת השבוע


בזמן האחרון אני מסתובבת עם אוטו ברחבי העיר. כשאני עם אוטו אני מרגישה ממש גדולה וסופר אחראית. כאילו אני אמא של עצמי ושל כל מי שזוכה לטרמפ ממני.

כשרק הוצאתי רשיון, אי שם בעשור הקודם (הולי שיט), כל כניסה למושב הנהג נמזגה בתחושת איום סטריאוטיפ קשה - כאילו אני מוקפת בנהגים מחופספסים ומנוסים שרק מחכים שאפשל. כדי לשכך את החרדה ולהרגיע את הקולות שרצו לי בראש הקפדתי לשמוע דיסקים קשוחים ו\או מצחיקים בווליום ממש גבוה (שחקתי עד דק את שבע של שבק ס' ואת the real thing של FNM, ששניהם למעשה גם מצחיקים וגם די קשוחים).

מצחיק וקשוח, כאמור. מתוך הקליפ של השיר האהוב עליי באלבום
כשאני מתמקמת היום מאחורי ההגה אני מרגישה כאילו אני הולכת לקחת מישהו לחוג. וכידוע (כלומר, כידוע לי), מי שמסיע לחוגים לא מנסה להראות קשוח, לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד ובכלל פחות עסוק במה חושבים עליו אחרים. לונג סטורי שורט - חמי, מירו ומייק פאטון נחים קצת בקלמר הדיסקים כי התחלתי לשמוע רדיו באוטו. ומזל גדול, כי בזכות איזו תכנית לילה גיליתי את השיר הישראלי הכי בריטפופ שנעשה ככל הנראה אי פעם.


איך כל מה שזוכרים מקרח תשע זה את "אותו לנצח"? סרטים זה שיר הרבה יותר כיפי בעיניי. קודם כל, אני בעד כל שיר שיש לו קליפ (בייחוד אם הקליפ הוא קצת יותר מהופעה חיה בזהו זה). חוץ מזה, נועם רותם מביא אותה בחיקוי חמוד למדי של יקיר הבלוג ברט אנדרסון. בכלל, ממש מגניב שהשיר עמד במבחן הזמן ולא נשמע כמו הפקת ניינטיז עייפה ועפשה. מעניין אם גם השכנים שלי חושבים שהוא עמד במבחן הזמן, כי ביומיים האחרונים הוא התנגן בדירה מספר דו ספרתי של פעמים והקירות בבניין ממש דקים.

(היי, עכשיו גיליתי שבשרת העיוור חשבו ממש כמוני. נשבעת שכתבתי לפני שקראתי את זה).

5 תגובות:

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

הקשבי לשיר הזה עכשיו שוב, ובטוחה שהוא ילווה אותי לכל היום.
לא מתלוננת :)
אהיה גרידית ואבקש ממך לתכוב בהקדם עוד משהו.
שבוע מעולה!

marjorie morningstar אמר/ה...

אותי הוא מלווה עוד מ2015 :P

Life by B אמר/ה...

My inner soccer mom has always ruled. אגב, כשאני נוהגת אני מפציצה לא מעט ברגאיי בפול ווליום. חשבתי פעם כמה מצחיק זה, ודאי, לשמוע את הבלאסט של המוזיקה ואז לראות את האשכנזיה הקטנה והמתוקתקת שמאזינה לה.

נ.ב
היה לי קראש על נועם רותם אי שם בימי התיכון העליזים. שיר מעולה!

דפנה י. אמר/ה...

אני אוהבת את השיר הזה, מאז שיצא. ומאוד אוהבת את נועם רותם

marjorie morningstar אמר/ה...

B - בימים שאני מרגישה צורך בבוסט לביטחון העצמי שלי על הכביש אני עושה בדיוק אותו דבר, רק עם סאבאת' או ACDC :) (אני ורגאיי לא חברים, למעט פוליס).

דפנה - אני קצת מתפדחת שלא הכרתי את השיר הזה בעבר. ואני בטוחה שאם הייתי מתבגרת בניינטיז גם לי היה קראש על נועם רותם.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...