חפש בבלוג זה

יום שני, 8 בדצמבר 2014

out of context

מעשה שהיה באמת:
בדרכי הביתה ראיתי זוג עומד בפתח אחת החצרות ברחוב.

היא הייתה יחפה (זו הייתה שעת צהריים, אז זה קצת הגיוני כי לא קר כל כך. אבל זה קרה במרכז תל אביב, לא ביישוב שבו גדלתי, אז זה קצת פחות הגיוני) ולבשה שמלת טריקו אפורה עם הדפס של מספר כלשהו (שמלת טישרט חסרת גזרה שכזאת). השיער שלה, גלי וחום עם נסיונות כושלים לגוונים אדמדמים, היה פזור עם שביל נחרץ באמצע. 

הוא היה גבוה ממנה בהרבה, עם בלורית מרשימה מאוד. עמד מולה ותוך כדי שיחה השתעשע בשיער שלה ופלה איזה עלה שהתעקש להידבק אליו. 

לא סיטואציה בלתי רגילה, נכון? אינטימיות שגרתית שכזאת, בטח משהו שהייתי שוכחת עוד לפני שנכנס ל-working memory שלי. איך אתם מדמיינים אותם? בני 20? 30? תיכוניסטים בכלל? היפסטרים אש (בכל זאת תל אביב)? סחים להחריד (בכל זאת הצפון הישן)?

הצעת הגשה
אז זהו, שהם היו בני 60 פלוס מינוס. וזה נראה לי כל כך מוזר. כאילו מדובר בהתנהגות שהיא בגדר טאבו עבור אנשים בגילם, שבשעות הצהריים אמורים להיות עסוקים באיזה משרד או באיזו פגישה ולא לכלות את זמנם לריק. 

 אני מריצה את זה שוב ושוב בראש ומנסה להבין למה. האם לצעירים יש מונופול על גילויי אינטימיות פומביים? על לעמוד יחפים סתם ככה באמצע היום? על תל אביב? (בטוח שלא. רק מגיל 40 אתה באמת יכול - היפותטית - להתחיל לממן את עצמך פה), אולי שמלת הטישרט האפורה הייתה זו שבלבלה אותי? בהתחלה חשדתי בה בלעדית, אבל נראה לי שמדובר בהקשר רחב יותר.
---------------------------------------------------------------------------------------
מגה לא קשור, אבל הכותרת היא אאוט אוף קונטקסט אז מותר:
מספר כל יודע, גרסת 2014-5. לקבל הודעה בקבוצת ווטסאפ מחבר שדיסקס איתך בפרטי את נושא ההודעה קודם לכן.
(כל הזכויות אינן שמורות לי, אלא לחברתי הגאונה). 

4 תגובות:

nona אמר/ה...

אני חייבת להבין את ההערה האחרונה שלך. קראתי אותה איזה חמש פעמים ואני לא מצליחה לקלוט מה את אומרת אבל זה נשמע לי סופר מעניין.

אני חושבת שהחברה משקיפה אנשים מבוגרים. הם הופכים להיות הדמות שלהם וזהו, לא אידבידואליסטים.

marjorie morningstar אמר/ה...

ההערה לגבי הווטסאפ?

אישה הולכת לקולנוע אמר/ה...

כמה כייף לקרוא אותך שוב אחרי המון זמן.

הסיטואציה של הזוג המבוגר נפלאה בעיני. מעוררת תקווה, בהרבה מובנים, שלא הכל נגמר בגיל 60.

וזה שהייתה לו בלורית מרשימה... שווין.

marjorie morningstar אמר/ה...

כיף לקבל כזאת תגובה אחרי המון זמן :)
(הכי פולני שלי. אלפי סליחות)

וזה נכון, במובן מסוים זה מזכיר לי איזו הופעה שהייתי בה שהיו בה מלא זוגות בני ארבעים ומשהו שנראו מעולה והיו הכי מגניבים (ואיך אני יודעת בני כמה הם היו? כי זה היה ערב שהעיר מן הקבר איזו להקה מדור הרוקסן).

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...