חפש בבלוג זה

יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

חמושה במשקפיים (פוסט עם תמונות קשות לצפייה)

הבהרה: הפוסט הבא נכתב אמנם בלשון ציווי, אך מתבסס אך ורק על שגיונותיי הפרטיים. אין לראות בו בשום פנים מדריך א-לה אייטמים ב"לאשה", כי אני בזה למדריכים כאלו וכי אני לא מתיימרת לתת עצות אופנתיות לאף אחת ואחד.
כמו כן, סליחה על הכותרת הנדושה.


1. הלכות הזנחה:

1.1.1 לא תצאי מן הבית במשקפיים כשגבותיך אינן מעוצבות ושפמך אינו מרוט למשעי (במצבים כאלו אני מרגישה כמו תאומתה הרוחנית של אמריקה פררה באגלי בטי*). 

1.1.2 לא תצאי מן הבית במשקפיים ביום של שיער רע (הווה אומר: יום שבו השיער לא נראה סביר אפילו כשאוספים אותו).
1.1.3 לא תצאי מהבית ביום שבו את מרגישה רע עם עצמך (אני צריכה באמת להוסיף על זה הסברים?)

1.2 סייגים:

1.2.1 כל הנ"ל אינו תקף במצבים שבהם את נדרשת להתייצב בעבודה לפני שבע בבוקר. אם מישהו רוצה שאתעורר בשעות כאלו, אין לי שום רצון להנעים את זמנו באופן אסתטי ואני יותר ממעוניינת להבהיל אותו באמצעות פרצופי הממושקף וחמור הסבר. כמו כן, הרכבת עדשות בשעות מוקדמות במיוחד של הבוקר גורמת לי להרגיש מסכנה נורא. 
1.2.2 כל הנ"ל אינו תקף כאשר את נוסעת לשהות בת למעלה מיממה בבית ההורים. 

***

2. הלכות גנדור:

2.1.1 לא תתאפרי כאשר את מרכיבה משקפיים (אני יודעת שיש שלל מדריכי איפור לממושקפות. לי זה פשוט אף פעם לא עובד. כשאני מאפרת את העיניים ומרכיבה משקפיים, הן נראות קטנות יותר ומאופרות מדי. חוץ מזה, הריסים עם המסקרה נתקעים לי בזגוגיות. כשאני מורחת אודם ומרכיבה משקפיים אני מרגישה דודה. כשאני עם מייקאפ ומשקפיים אני מרגישה כאילו כל הפרצוף שלי מחוק והאלמנט היחידי שניתן לזהות בו הוא - ניחשתם נכון - המשקפיים).  
תמונה להמחשה
2.1.2 לא תרכיבי משקפיים ביום שבו החלטת להתלבש בצורה תאגידית, שמרנית וחמורת סבר. הרי לא שלפו אותך מקטלוג של שאטרסטוק. 
אפילו שאטרסטוק הבינו את חומרת המצב ותקעו לה איקס ענק על הפנים
2.1.3 לא תענדי עגילים, בייחוד לא גדולים, כשאת מרכיבה משקפיים (תמיד מרגיש לי עמוס מדי בקו הרוחב הזה של הפנים). 
2.1.4 לא תתפתי לבחור אצל האופטומטריסט משקפיים שמתנצלים על היותם משקפיים, AKA משקפיים נטולי מסגרת, בעלי חצי מסגרת או (רחמנא ליצלן) בעלי מסגרת שקופה. 
יש המון דברים בעייתיים בתמונה הזאת, אבל זו המחשה טובה מאוד של התנגדותי הגורפת לחצאי מסגרות
2.1.5 לא תתפתי לבחור אצל האופטומטריסט משקפיים של היפסטרים. 

2.2 השילוב הלא ראוי:

2.2.1 הימנעי מלצרף משקפיים, שיער אסוף, איפור ועגילים לאנסמבל אחד. אני בטוחה שיש בנות שנראות ככה נפלא, אבל אני נראית כמו דודה פניה מפולניה\דודה בריגיטה מליטא. 

* אגב בטי המכוערת: אני חושבת שאני הולכת להוריד את הסדרה (האמריקאית! יש לי גבול, שעוצר פחות או יותר בטלנובלות דרום אמריקאיות). סיימתי לראות את סקס אנד דה סיטי ובא לי סדרה טראשית וקאלטית חדשה שאוכל לצפות בה בצורה מרתונית כשאין לי כוח לעשות שום דבר טוב יותר. 

9 תגובות:

Einat אמר/ה...

לרוב אני נוטה להסכים איתך בנושאים דומים אבל הפעם ממש לא.
יש לי מקשפי היפסטרים, אני תמיד מתאפרת כשאני יוצאת מהבית, אין לי בעיה עם עגילים גדולים, וכשהיה לי שיער ארוך מספיק על מנת לאסוף דווקא חשבתי שאני נראית יותר טוב בשיער אסוף ומשקפיים מאשר שיער אסוף ועדשות!
הדבר היחיד שאני מסכימה איתך זה שמשקפיים שמתנצלים על היותם משקפיים זה נורא

marjorie morningstar אמר/ה...

אני הכי אוהבת כשלא מסכימים איתי, כי אז אני מקבלת תגובות :) ואני מתה על תגובות.

אנונימי אמר/ה...

דנקה שיין, ביטה שיין - דודה בריגיטה יכולה להגיע מברלין, אבל מליטא???
שנתפשר על דודה איטה?

marjorie morningstar אמר/ה...

בעודי כותבת את הפוסט הרגשתי שבריגיטה אצילית מדי בשביל מזרח אירופה. אבל התחשק לי להשתמש בשם מצלצל ואהבתי את החרוז, אז פרגנתי לעצמי את השימוש בחירות דרמטית.

דולורס והענבים אמר/ה...

יואווו, דיכאת אותי! אני מרגישה נחותה ליד נשים שמקפידות תמיד על עדשות! אני לגמרי זרקנית בקטע הזה ומחפפת את הלוק עם משקפיים במרבית המקרים. מסכימה איתך לגבי העגילים והמשקפיים המתביישות בהיותן

nona אמר/ה...

כל אבל כל מה שאת אומרת לא לעשות- עשיתי!

וגם: עדשות על הבוקר מוקדם כואבות לי בעיניים, וחוץ מזה- אני כבר חודשים ארוכים מאוד לא משתמשת בעדשות שלי. פשוט מעצלות.

sefi אמר/ה...

יואו, את מצחיקה.
מה רע במשקפי היפסטרים, אלה הם המשקפיים היחידם שיפין.
כהים וכבדים וה גם קלאסי.
אני עכשיו עם כחולים כהים וענקיים.
ולגבי ugly betty, כששידרו את הגירסה הקולומביאנית גרתי עם ההורים, או שהייתי צלם הרבה ואני זוכרת אותה כסדרה ממש מצחיקה וממש לא טלנובלה קלאסית. אמא שלי היתה רואה אותה וראיתי איתנ.
ולגבי הגרסה האמריקאית, ראיתי איזה פרק אחד פעם לא זוכרת איפה וזה היה ממש לא מגניב. ממליצה לך לנסות את הגרסה הקולומסיאנית, שם היא גם ממש מכוערת. בהתחלה. באמת.

Very Big Glasses אמר/ה...

נהנתי נורא, אבל אני לא מסכימה עם שום דבר. ואם אסכים אצטרך להתבצר בביתי עד סוף חיי.

marjorie morningstar אמר/ה...

ספי, לא מזמן דיברתי עם חברה על ההשוואה בין שתי הגרסאות של הסדרה והגענו למסקנה שבקולומביאנית בטי מתחילה הרבה יותר גרוע ומסיימת הרבה יותר טוב (כלומר, מבחינת מראה). ולגבי משקפי היפסטרים - אני חושבת שזה מאוד אינדיבידואלי. עליי זה לא נראה מרהיב.

נעה ומאיה - כפי שציינתי שוב ושוב, אלו חוקים שתקפים אך ורק עבורי ועבור התסביכים שלי. ראיתי את התמונות של שתיכן במשקפיים ואתן נראות נפלא.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...