חפש בבלוג זה

יום חמישי, 17 באפריל 2014

over-all

התייעצות: האם הדבר הזה נורא, או מוצלח? אני ממש מתפתה להזמין - 


בזמן האחרון מתחשק לי שוב מה הכי אהבתי ללבוש כשהייתי בתיכון - מכנסיים גדולים וחולצות קטנות. האוברול הזה עונה על ההגדרה ונראה קליל, כותנתי ונעים. הבעיות: 1) מדובר באוברול. 2) מדובר בסטרפלס, שאני לא יודעת כמה הוא לגיטימי במידה C75.

זהו להפעם. אני יודעת שאני כבר לא כותבת, פשוט כי אין לי זמן (מחקרים בפסיכולוגיה איז דה שיט) וגם כי גיליתי שכדאי  ואף מומלץ לחיות את החיים שמחוץ למסך. קל נורא להישאב לפה, אבל לא בהכרח כדאי. יש לי כל הזמן רעיונות לפוסטים אבל אני מחזיקה את עצמי כמו נגמלת אמיצה.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא יפה!
אסור, אלא אם את בת פחות מ-12 / עובדת בקטיף הדרים / מתדלקת.
שמעתי שמתגבשת כבר הצעת בכנסת להוציא אוברולים מחוץ לחוק, וכך גם שורטס עם עקבים/מגפיים.
וזה מוזר כי מה ההבדל בין אוברול לשמלת מקסי? לא ברור, אבל יש הבדל.
הוא אנלוגי להבדל שבין מיני עם מגפיים לשורטס עם מגפיים ("מי פנוי היום לתורנות חליבה"? או "מי הזיז את השוט שלי"?)?

FINE TUNING שכזה.

Standing Ovation אמר/ה...

אני חושבת שאוברולים זה אחלה! לגבי הסטרפלס, אין לי ממש מה לתרום להתלבטות כי אני בצד השטוח... :)

marjorie morningstar אמר/ה...

טוב, יש כאן 50%50. הפתרון האידיאלי היה למצוא משהו בסגנון בארץ, למדוד אותו ולדעת אם אני והאוברול נועדנו זה לזו. אבל לא מצאתי דברים בסגנון כאן, רק כלמיני מחזות אימה סינתטיים ומגוחכים. מה שיקרה כנראה זה מה שקורה תמיד - עד שאחליט, זה ייגמר מהמלאי.

אנונימית - כמובן שאני לא מתכוונת לאוברול מתדלקים בסגנון אפריל אוניל. דווקא מה שמצא חן בעיני בפריט שהעליתי זה הדמיון לשמלת מקסי :)

Standing Ovation אמר/ה...

אם לא הזמנת בסוף, אז הגיע אחד ממש יפה עם כתפיות דקות http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Jumpsuit-With-Cami-Straps/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4095621&cid=2623&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...