חפש בבלוג זה

יום שבת, 1 במרץ 2014

dirty women

-שעווה להסרת שיער מהפנים
-קונדומים
-נייר טואלט (אריזת חיסכון)
-תרופה לתת פעילות של בלוטת התריס

ככה נראתה רשימת הקניות שלי אחה"צ בסופר-פארם. הכי גרוע שיש, הא? גם שעירה, גם מזדיינת (ואפילו לא לוקחת גלולות!*) גם מחרבנת וגם סובלת מבעיה כרונית. הרגשתי קצת כמו שרה סילברמן.

לרגע חשבתי להוסיף לחשבון גם איזה משהו נשי להחריד שיחפה על כל זה, אבל מיד אפסנתי את המחשבה הטיפשית הזאת בבוידעם של הרעיונות. גם ככה יש לי שמונתלפים שפתונים ורק 0.01 מהם בשימוש. חוץ מזה, שפתון אדום (ובעצם - גם ורוד, קוראל או מג'נטה) עם חתימת שפם זה קצת מוגזם, לא? (המרצה שלי למגדר דווקא הייתה מאשרת. היא בעד דראג קווירי).




בקטע מרפי משובח שכזה, למרות שהלכתי לסופר-פארם בשבת והוא היה די שומם מאדם, נאלצתי לחכות דקות ממושכות ומורטות עצבים עם הרכישות שלי פרושות לפני על דלפק הקופה. בתור לפני היה איזה סבאל'ה ששוחח באריכות עם הרוקח כאילו מדובר בפסיכולוג\שמאן\BFF שלו, מה שלקח די הרבה זמן.

מצד אחד, הרגשתי שכל השניים וחצי אנשים שהיו במקום נעצו בי מבטים וצקצקו לעצמם. מצד שני, הרגשתי שמשמעותית פחות אכפת לי מזה מאשר בעבר. אלוהים, פעם הייתי מתפדחת רק מלסחוב חבילת נייר טואלט ברחוב. ולפני שנים רבות, כשעוד הייתי בגיל שהולכים בו למחנה קיץ, הייתי מתביישת לחזור מהמקלחות עם התחתונים ביד ומחביאה אותם בתוך יתר הבגדים בכל מיני דרכים מפגרות. 

למה אני כותבת את כל זה? אין לי מושג. כלומר - יש לי, קצת. מצד אחד, אני קוראת (בין השאר) בלוגים על איפור שנותנים שלל עצות לאיך-תהפכי-את-עצמך-להכי-מושלמת-שיש. אני אפילו נהנית מזה בקטע גילטי-פלז'רי (וגם כי יכולות ההמצאה האנושיות מדהימות אותי). מן הצד השני, לפעמים אני מרגישה שאני רוצה לצעוק, לצרוח ולצאת חוצץ נגד תעמולת הטיפוח שאופפת את כולנו כמו ענן של מטהר אוויר בריח לבנדר-שושנים. רבות מהבחורות הללו שכותבות על איפור, קרמים והיילייטרים כותבות ו\או מצלמות ממש טוב. מעניין מה היה קורה אם היכולות הללו היו מתועלות לנושאים אחרים, שאינם איפור.

אני מניחה שזה מתקשר לפוסט הזה, כנראה גם לפוסט הזה, ושמדובר במעין מבחן אומץ לעצמי. לכתוב על דברים קצת לא פוטוגניים. חוץ מזה, איזה חודש לא העליתי פוסט ולפעמים צריך גם לשפוך קרביים מטאפוריים על המקלדת. 

* אגב גלולות: הפסקתי לקחת לפני בערך חודשיים, זה הדבר הכי טוב שעשיתי לגוף שלי כבר הרבה זמן. מומלץ בחום, אני לא מבינה איך לא עשיתי את זה קודם. 

6 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

מצחיק, זה נשמע קצת כמו רשימת הקניות שלי. עד היום כשאני הולכת עם אריזת חיסכון של נייר טואלט ברחוב, מתגנבת לי המחשבה שאנשים בוהים בי וחושבים: "זאתי מחרבנת בלי סוף, הא?" וזה די משעשע אותי.

אגב, ארבע שנים אחרי שהפסקתי לקחת גלולות וכן, זה אחד הדברים הכי טובים שאת יכולה לעשות בשביל הגוף שלך.

marjorie morningstar אמר/ה...

ואת יודעת מה? לא יאמן באיזו מסכת התנגדויות ותעמולה מצד רופאי (ורופאות) נשים נתקלתי כשהתלבטתי האם להפסיק.

Mirelle אמר/ה...

דיברתי על זה עם חברה שלי לא מזמן, לשתינו היה נדמה כאילו שיש התאגדות סביב הנושא, כך שרופאים מאוד מעודדים שימוש בגלולות ועל הדרך שוכחים לספר לך שזה ממש לא מתאים לנשים מעשנות [כי עדיף שתפסיקי לעשן ואם לא הפסקת, אז זו אשמתך בלבד אם יגרם לך נזק.], שזה מדכא את החשק המיני [את אישה, לא אמור להיות לך חשק מיני גם ככה.], שבסופו של יום את דוחפת הורמונים לגוף שלך וכשתפסיקי [רק כי תרצי להרות ולהילחם במאזן הדמוגרפי, כמובן. אחרת אין סיבה להפסיק לקחת גלולות במדינת ישראל.] הגוף שלך יאכל כזאת כאפה [כמו שקרה לי] שלא תביני מאיפה זה בא לך.

יש לי בטן מלאה בנושא. אני אעצור כאן :)

marjorie morningstar אמר/ה...

כל מה שאמרת, עם שמונה סימני קריאה. בא לי להתחיל קמפיין, אבל בטח חברות התרופות יתנקשו בחיי.

אנונימי אמר/ה...

אפשר להוסיף בירקנשטוק לרשימת הקניות? אופס, אין את זה בפארם.
http://www.shelly-gross.com/%D7%9C%D7%94%D7%AA%D7%9C%D7%91%D7%A9-%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%94%D7%97%D7%A8%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%9A/#.UxZR1Pni5yM

marjorie morningstar אמר/ה...

אפשר להוסיף הכל, אני פלורליסטית.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...