חפש בבלוג זה

יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

עלו ברשת

נכון פוסט הדברים האהובים שלי? אז מסתבר שכיוונתי לדעת גדולים - גם אופרה העלתה אחד כזה השבוע, רק שלה יש מגזין משלה שמיוחצן גם בהאפינגטון פוסט, ולא סתם בלוג בבלוגר.קום.

אני מתה על פוסטים כאלו, שלי ושל אחרים, אבל בצניעות אופיינית אומר שלדעתי שלי יותר טוב הפעם :-) לא רק שהיא לא כותבת כלום על לחמניות שוקולד (אלא על סקונז. איך אפשר להשוות?!), היא גם הצליחה להכניס במיליון וחצי סעיפים את "לאכול ירקות מהגינה שלי". נו, בחייך. 

-----------------------------------

השבוע, במשמרת משמימה במיוחד, נתקלתי בכתבה ב-XNET על בחורה שפתחה בלוג שמתעד את הסנדביצ'ים שהיא מכינה מדי יום לחבר שלה. הסיבה ההו-כה-פמינסטית היא שהבחור הוא סנדביץ'-באף אמיתי והצהיר שאם תכין לו 300 סנדביצ'ים, הוא יציע לה נישואים. 

סנדביץ' עוף, בטטות וגבינה שוויצרית. בחיי
כמובן שישר נכנסתי לבלוג שלה, שהוא חמוד ביותר. הם זוג ניו יורקי מגניב שכזה (היא פרילאנסרית ב"ניו יורק פוסט", שהוא אולי קצת צהובון, אבל אם היו מכוונים אקדח לראשי ומצמידים אותי לקיר ממש לא הייתי מתנגדת לכתוב בו. הוא אנונימי ומופיע רק תחת הכינוי השב"כי-משהו "E") וברור שכל עניין הצעת הנישואים הוא בדיחה. כלומר, אני מקווה מאוד. חוץ מזה, אני מתה על סנדביצ'ים באופן שקצת מצער אותי לפעמים.

בקיצור, התלהבתי מהבלוג ורציתי לשלוח אותו לחבר שלי, שהוא חובב סנדביצ'ים לא פחות ממני (אם כי החיבה לא ניכרת על ירכיו), אבל אז חשבתי שזה אולי נראה לחוץ-חתונה מצדי ואין לי שום כוונה לקבל הצעת נישואים ו/או להכין 300 סנדביצ'ים בשנה הקרובה.

-----------------------------------

למקרה שלא שמתם לב לבלוגרול - עוד השווצה: זוכרים את הפוסט שבו ייחלתי לתחייתם של בלוגרי-עבר אהובים? אז הצליח לי קצת. דולורס המוצלחת חזרה לכתוב ואני מקווה שיש לה בקנה עוד רשומות.

-----------------------------------

ומשהו מקסים שגיליתי באינסטגרם: תכל'ס, השימוש הראוי היחידי-כמעט ברשת החברתית הזאת הוא כשחולים במיטה ונגמרים חומרי הקריאה. אז לפני חודש ומשהו הייתי קצת חולה, שכבתי במיטה משועממת ודפדפתי ב"דברים שאחרים אהבו" (או איך שאינסטה לא מגדירים את זה) והגעתי לבחורה הזאת, שיוצרת ציורים מקסימים במיוחד:


נראה קיטש, מרחוק, אבל תקליקו ותגדילו. זה ממש הזכיר לי את הציורים בסדרת ספרי המומינים (ובפרט האחרון - זה כמו מדורת אמצע החורף ב"חורף קסום בעמק המומינים")

4 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

גם למרתה סטיוארט יש את העניין הזה עם "הגינה שלי", שלא לדבר על ג'יימי אוליבר. אוקיי, הבנו, אתם אובר-ירוקים ויש לכם גינה. לרובנו אין את הזמן\כסף להשקיע בגינה ביתית, מקסימום מעט בזיליקום באדנית.

marjorie morningstar אמר/ה...

באמת, מדובר בטרנד? זה מסביר את כתבת השער התמוהה קצת של מוסף הארץ לפני כמה שבועות.

דפנה י. אמר/ה...

הבלוג הזה, על הסנדביצ'ים, גאוני!

נשמע כמו משהו שאני הייתי יכולה לעשות, אבל א', עברנו בעיקר לקופסאות של אוכל מבושל וב', אני נוטה יותר לבחור סנדביץ' אחד וללכת איתו תקופת מה.

וכן, אני מקווה (ודי מאמינה) שעניין הצעת הנישואין הוא בדיחה.

ולשלוח את זה לחבר שלך לא הופך אותך ללחוצת חתונה! אבל, במחשבה שנייה, אולי עדיף פשוט לספר בע"פ.

marjorie morningstar אמר/ה...

החלטתי לא לשלוח וזהו :) אני גם מנסה לא להתפתות יותר מדי לסנדביצ'ים אלא סתם לשאוב רעיונות כלליים לשילובים, כי הדבר האחרון שאני צריכה אחרי החגים והשחיתות שהתלוותה אליהם היא אספקה מתמדת של סנדביצ'ים.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...