חפש בבלוג זה

יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

קול קורא

בעיקרון, אני צריכה ללמוד לאיזה מבחן שדחיתי למועד ב'.
בפרקטיקה, ממש לא בא לי.

תקופת המבחנים הזו הוציאה לי את המיץ לחלוטין והפאניקה ששוררת עכשיו  בקרב תלמידי החוג לפסיכולוגיה (כל השמועות והאגדות האורבניות על החוג הזה - נכונות) בכלל מדלדלת את מאגרי המוטיבציה שלי.

במקום ללמוד אני אוכלת מלון וקוראת פוסטים מפעם (שלי ושל אחרים). השוטטות הזאת בבלוגוספרה של ימים עברו גרמה לי לתהות לאן נעלמו להם כלמיני בלוגרים שנורא אהבתי.

להלן הרשימה של כל החבר'ה שפוסט חדש מהם יעשה לי את היום (רובם מופיעים פה בבלוגרול, בחלקיו התחתונים):


  • מה בבקבוק - סופר מצחיקה, סופר מעניינת ואישיות וירטואלית מסקרנת. בחיים לא חשבתי שאפשר לנהל דיונים כל כך מעמיקים (ועם זאת - אירוניים ומודעים לעצמם) על לקים.
ציטוט ותמונה נבחרים:
"זה לא תחליף מבחינתי ללק חאקי אמיתי שטרם קיבלתי מאף חברת לקים שהיא ברת השגה מבחינתי, אבל  אני בשקט מכתירה אותו כאפור המנצח של העונה. שימו לב שהוא לא מלוכלך במובן החולי/בוצי כמו החפורים, אלא יותר במובן המעופש, כמו הממצאים שלפעמים מתגלים במקרר כשאתם שוכחים לאכול את הירקות שלכם וגם שוכחים לזרוק אותם בזמן... היש מגניב מזה?"

------------------------------------------------------------------------------------

  • שיקסע - הבחורה הכי מגניבה שהייתה בבלוגוספרה הישראלית (לעניות דעתי). בלוג כל כך כיפי, שהוא כמו סרט בנות מושחז ומוצלח במיוחד. גם אופנה, גם טקסטים שנונים וגם תמונות של סלבז. יכולתי לגור בבלוג הזה.
ציטוט ותמונה נבחרים:
"דווקא אני מחבבת את קייטי פרי. לא רציתי לדעת שיש לה אקנה ושהיא מציירת גבות!!! מה הלאה? עוד מעט גם תגידו לי ש-TLV מתוסרט"

------------------------------------------------------------------------------------
  • דולורס והענבים - הפציעה לתקופה קצרה מאוד ואז נעלמה - מותירה אותנו עם פוסטים שופעי תובנות שנונות (מהסוג שאת חושבת לעצמך "וואו, זה בדיוק מה שאמרתי לעצמי, רק מנוסח, ערוך ומוגש לי על דף HTML) והמלצות לשופינג משובח בחנויות של פרחות.
ציטוט ותמונה נבחרים:
"אני בחורה של שמלות, לפיכך מספר השמלות בארוני עולה לאין שיעור על מספר המכנסיים. הבעיה היא, שאני עובדת במקום די שמרני (מכון מחקר מוכר למדי) שבו המשמעות של לבוא בשמלה לעבודה היא "מה קרה אחותי, מתחתנת היום או משהו, נוסעת לשאנז אליזה?", כלומר, נסחפת. בגדול. אז תרגיעי. עובדה נוספת היא, שהאימה הגדולה ביותר שלי כאישה מתלבשת היא להיות לבושה מדי, עודף מאמץ = לא קול (אחח, לו הייתי שרלוט גינסבורג)"

------------------------------------------------------------------------------------
  • להוציא את השלדים מהארון - היא עוד פה, אני בטוחה. ואני מקווה שהיא גם תחזור. מיכל היא גם בחורה סופר יצירתית, גם אחת שלא מתפדחת או מתעצלת ומעלה תמונות של עצמה בשלל אאוטפיטים מגניבים וגם כותבת נהדר - לפעמים מצחיק, לפעמים מרגש, בדיוק המינון הנכון. חוץ מזה, היא הפריקית המאגניבה שהכי רציתי להיות בכתה ט'.
ציטוט ותמונה נבחרים:
"המדריך לצילום לבלוגרית אופנה מתחילה:

אם קמת בבוקר ושיעממת לעצמך את החיים, המראה נשברה כשעמדת מולה והמצלמה נרדמה כשניסית להצטלם...

הגיע הזמן לעשות פוזות מטומטמות של בלוגריות אופנה!"

------------------------------------------------------------------------------------
  • פוד גבר - הכי בלוג של סחים, אבל כיפי.  ותמונה מתוך הבלוג, ששווה אלף ציטוטים:

מתוך: "מתכון לפתיתים זרחניים בנוסח צבא"


והבלוגים שכבר לא קיימים, אבל הייתי שמחה לתחיית המתים במקרה שלהם:

- קלבה אין גלאם טאון, של יעל רגב. להגיד שהבחורה לא דופקת חשבון זה האמא של האנדרסטייטמנט. לשמחתי היא לא נעלמה מהרדאר וכותבת כיום באקסנט. אז נכון שהיה כיף יותר כשהיא כתבה כל מה שחלף לה בראש, בלי עריכה, אבל עדיין הכתבות שלה משמחות אותי.

- הבלוג של איריס אברמוביץ'. קן הקוקיה קראו לו, לדעתי, ולא הצלחתי לאתר אותו בשום אופן ברשת. הוא היה קצת הזוי אבל מוצלח. מלא בסיפורים מצחיקים-מוזרים-מגעילים-מגניבים. זה תמיד הרגיש כמו רומן מפתח, ותהיתי על מי באמת מדברים הסיפורים.
-----------------------------------------------------------
אוי אלוהים, אני לא מאמינה שסיימתי את הפוסט הזה ואני צריכה לחזור לתיאוריה של דה-סוסור. אוגוסט פשוט לא נועד לדברים האלו.

2 תגובות:

sefi אמר/ה...

אני מסכימה איתך ממש.
פעם היו המון טקסטים כיפיים של אנשים שאנחנו מכירים בנמצא. אני מניחה שהם התעייפו ועברו הלאה. זה חבל.
מעניין מתי ימאס לי.

marjorie morningstar אמר/ה...

דווקא לא הכרתי (כלומר - לא בחיים האמיתיים) אף אחד מהם, אולי זה אפילו הוסיף להנאה שבקריאה.

מתי יימאס? גם אותי המחשבה הזאת מעסיקה. בינתיים אני מגלה שזה בא לי בתקופות. כמו סינוס, יש עליות, יש מורדות ובסך הכל זה די מחזורי.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...