חפש בבלוג זה

יום שישי, 5 ביולי 2013

שוויץ של בוקר

לא נעים לי להשוויץ בזה מול חבריי ללימודים, כי אני לא יודעת איך הלך להם, וקצת פאדיחה להתקשר לאמאבא ולבשר להם כמה קיבלתי (לא שאני לא מתכוונת לעשות את זה.. אבל בשעה קצת יותר מאוחרת, לא על הבוקר). חוץ מזה, זה ההסבר הכי טוב ומשכנע לפירות שמניבה ההיעדרות מהבלוג, אז אני חשה צורך לשתף - 

קיבלתי 98 בפסיכולוגיה התפתחותית!! ווהו!!



זה בעצם אומר שהייתה לי טעות אחת מתוך מבחן של ארבעים שאלות אמריקאיות. מה הסיכויים?..

אגב סיכויים - במהלך המבחן גיליתי לתדהמתי, שאף פעם לא בחרתי בתשובה ה'. זה היה נראה לי קצת חשוד, אבל בדקתי שוב ושוב ובאמת שהיא אף פעם לא התאימה.

באיזשהו שלב התחלתי לחשוב אם זה הגיוני מבחינה סטטיסטית (כן כן, אני עמוק בחרישות לסטטיסטיקה ובמבחני בדיקת השערות לרוב) - מה הסיכוי לקבל/לא לקבל אף פעם תשובה מסוימת, מתוך ארבעים שאלות עם 4-5 מסיחים בכל אחת (אפילו הגעתי למסקנה שהדרך המתאימה לבדוק את זה היא בבינום. בכל זאת, משתנה שמי דיכוטומי. ואז הפסקתי כי התחלתי להפחיד את עצמי).

4 תגובות:

ענבל אמר/ה...

כל הכבוד לך! אני גם חננה של ציונים אז מבינה לגמרי את ההיי.
ד"א, אני אחרי מבחן סיום בפסיכופתולוגיה ורציתי להגיד לך שאני מזדהה עם הנטייה להדביק הפרעות/ מחלות נפש לכל מי שנלכד לי ברשתית (בהקשר לפוסט הקודם שלך), זה פשוט כיף גדול.

marjorie morningstar אמר/ה...

האמת שהמבחן הזה בעיקר גרם לי לרצות לאכול גלידה וקרטיבים עד בלי די (בגלל כל השאלות על קבעון אוראלי).

ותודה על הפרגון :-)

דפנה י. אמר/ה...

גם אניייייי!!!

לא, רציני, גם אני קיבלתי 98 בהתפתחותית, אבל באו"פ. ולפני כמה שנים טובות כבר.

כל הכבוד!!!! קולולולולו! את עושה חיל. המשיכי כך!

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה תודה :) אז זה אומר שגם לך הייתה טעות אחת בלבד.

מצחיק שאת אומרת שקיבלת באו"פ. יש איזו מישהו שלומדת איתי שעשתה כנראה מלא קורסים בפתוחה לפני תחילת התואר בת"א, ומנפנפת בזה בכל הזדמנות בצורה קצת לא אלגנטית. הצירוף "אבל עשיתי את זה בפתוחה" מלווה אותי באינטנסיביות מאז תחילת תקופת המבחנים :P

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...