חפש בבלוג זה

יום שני, 1 באפריל 2013

love will keep us together

בלוגים הם, ממה שאני מבינה, כבר לא מה שהיו פעם. ייתכן שאני לא רלוונטית, אבל מתחשק לי לנסות שוב. לא כתבתי כאן מלא מלא זמן ומרגיש לי קצת מאולץ להפציע ככה, אבל הבלוג הרי כבר קיים, מה אכפת לי לתת לו איזה כדור הצלה.

חוץ מזה: סיימתי את כל השיעורים לחופש (דמיינו סמיילי חנון), קמתי היום מאוחר (אז אני לא עייפה), הבית נקי, אין כמעט כלים בכיור ונמאס לי לסנן את תגובות הספאם המטומטמות שמגיעות לכאן בימי שביתה. בקיצור, נגמרו לי התירוצים ל"למה לא לכתוב".
------------------------
לפני כמה ימים עלה לי לראש רעיון גאוני כל כך, שמעורר אצלי צורך להעלות אותו על הכתב. בתקופה האחרונה מספר חברות שלי נדבקו במריטונימיס פיברוזיס, או בעברית צחה - קדחת חתונות. רק עכשיו חזרתי מקפה עם המריטונימית המובילה, שתיארה לי בפרוטרוט את טבעת האירוסין (מה?.. ממתי יש דבר כזה אירוסים? זה לא רק של דוסים\גיבורות של ג'יין אוסטין?) שבה היא מעוניינת, הבהירה לי שחבר שלה כבר מודע לעניין והרגיעה אותי בכך שהבטיחה שהצעת הנישואים תתרחש בגבולות הארץ, כי הם ממש זוג פטריוטי (בשלב הזה כבר לא ידעתי איך להגיב, אז התעמקתי בלימונית ולואיזה שלי).

בפגישת הבנות שבה נכחתי לפני אי-אלו חודשים חתונות היו נושא השיחה המוביל. כל מיני וייבערס כבודות בנות 23 ערכו לי חקירה צולבת בעניין ועשו לי חשק לפרוץ באיזו הכרזה פרובוקטיבית (יציאה פיקטיבית מהארון, הצטרפות לכת ביגמיסטית, משהו בסגנון הזה). השיא היה בליל הסדר, כשבת דודתי (המתוקה, באמת) בת השבע תחקרה אותי למה אני וחברשלי לא מתחתנים ומתי כבר בכלל יהיה לי תינוק.

ואז נפל לי האסימון. בנות לא לחוצות על חתונות (שלהן, או של חברות) בגלל הרצון להתמסד. בטח שלא בגלל עקרונות רומנטיים נעלים. בנות פשוט מתות על הקונספט של מסיבה עם שירי פופ מהניינטיז, הרבה אלכוהול בחינם (עזבו את הצ'ק כרגע) ובעיקר - ההזדמנות להתלבש ממש-ממש-ממש פוש ולבחון באובססיביות מה לבשו בחורות אחרות. בוקר טוב אליהו, איך לא עלית על זה ב-23.5 השנים האחרונות? 

אז החלטתי - אם אפול קורבן לעוד הרבה הצקות כאלו, אני פשוט אארגן מסיבה עם כל הסממנים שלעיל - בר קוקטיילים עשיר, פסקול שיכלול את זה, וגם את זה, ודרס קוד מחמיר. זה ירגיע את כולן ויאפשר לחברותיי להרחיב קצת את אופקיהן ולדבר גם על נושאים אחרים במפגשים חברתיים.
--------------------
אגב כותרת הפוסט והשיר ששמתי כאן בלינק - ראיתי לא מזמן את "בננות" של איתן פוקס (שהשיר הנ"ל פותח אותו וגם מככב בקדימון שלו) ומה זה נהניתי. זה לא סרט גדול, גם לא רציני, אבל לומר שהוא כיפי לאללה זו האמא של האנדרסטיימנטס. הוא כיפי כמו קרטיב לימון באמצע יוני.

בכלל, חוץ מחיבה מעיקה לריטה יש לאיתן פוקס כשרון ליצור פסקולים מאוד מוצלחים לסרטים שלו. הם פשוט מעבירים אווירה בצורה מאוד מדויקת. בשבוע שחלף מאז שראיתי את הסרט לא הפסקתי לשמוע להיטי סבנטיז ונהניתי מכל רגע.

6 תגובות:

איילה אמר/ה...

דווקא בגלל שבלוגים הם כבר לא מה שהיו פעם, את רלוונטית מתמיד, בשבילי כמובן.
בקיצור, טוב שחזרת.

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה, איילה.

מדהים איך חצי שעה אחרי שסיימתי לכתוב פוסט, כבר יש לי רעיונות לעוד אחד חדש. זו באמת מיומנות נרכשת כנראה.

דפנה י. אמר/ה...

גמני בעד שתמשיכי לכתוב.

אחלה כותרת לפוסט וקישור, ואחלה שיר-קליפ מסיים. timeless.

ולגביי הספאם, בוקר אחד קמתי והיו לי 17 תגובות ספאם על הבלוג. האין זה משוגע?

marjorie morningstar אמר/ה...

האמת שלתגובות העוקץ הניגרי כבר התרגלתי, אבל מה שעצבן אותי במיוחד הן התגובות המתוחכמות בעברית, שנראות כאילו נורמליות ורק לאחר האישור את מגלה שיש בהן איזה לינק לוואלה מפות או איזה שיט בסגנון. אני תוהה במה האנשים הללו עובדים.. (כלומר, הישראלים. התגובות באנגלית הן קלירלי מעשה ידי רובוט). הם כל היום קוראים בלוגים ומגיבים למה שמתחשק להם?

Milenushka אמר/ה...

ברוכה השבה:) קדחת חתונות אומרת.. אני לגמרי מסכימה עם הניתוח חתונות שלך. יאללה תעשי חתונה רק לעצמך כמו קרי ותזמיני גם את החברות הוירטואליות..:)
ואז אולי סוף סוף נוכל לראות את פרצופך ולא נתהה הם זו את יושבת לידנו בבית קפה. זו מין הצעה בסגנון פולני לזה שתתחילי להצטלם לבלוג (גם מקדימה)

marjorie morningstar אמר/ה...

חתונה אמיתית אני לא מתכננת בקרוב בכל מקרה. אני מתעסקת רק במסיבות :-)
לגבי פרצופי - אם הוא ייחשף כאן, אני צופה ירידה בהקלקות. יש משהו במסתורין, לא? כמו גוסיפ גירל, בלי הגוסיפ.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...