חפש בבלוג זה

יום שלישי, 2 באפריל 2013

קצר ותמציתי

אני משקפופרית כבר שנים. מכתה ב', ליתר דיוק. זה מתיישב מצוין עם התדמית החנונית שלי, שמלווה אותי (בהתאמה מופלאה) בערך מכתה ב'.

ב-16 השנים שחלפו מאז החלפתי שלושה זוגות משקפיים. זה קצת? פתאום זה נשמע לי נורא מעט. החלתי באליפטיים ילדותיים וזהובים, המשכתי בזוג פלסטיקי מלבני בכחול כהה, אי שם בשלהי היסודי, כשרציתי להיות מגניבה-אך-רצינית, ובצבא קניתי בהתקף קניות אימפולסיבי (שמזל שקרה. הכחולים האלו היו איומים. איזו חיילת הולכת עם משקפיים מכתה ו'?) זוג מתכתי בשחור לבן, שמלווה אותי עד היום.

בשנה האחרונה קצת נמאס לי ממנו, ובהתאמה מופלאה (ושנייה בפוסט זה), הם התעקמו לי באופן איום בחודשים האחרונים. זה לא נורא, אני בדרך כלל עם עדשות, אבל זה די מעצבן. אני מרגישה כמו קופיקו שהתחפש למגדת עתידות (עם משקפיים עקומים ושבורים, כמובן).

פתאום מצאתי את עצמי חסרת מושג איפה כדאי לקנות משקפיים. שווה לקנות ברשתות הגדולות סטייל הלפרין ואופטיקנה, או שלחנויות הקטנות יש באמת דברים יותר שווים להציע? ובכלל - כמה עולים היום משקפיים לבחורה עם קוצר ראייה ברמה סבירה?

12 תגובות:

Julie אמר/ה...

לא הייתי מציאה לפנות להלפרין - כיוון שהמחירים שם מזעזעים ביוקר שלהם - למרות המבצעים התמידיים וגם לפעמים העדשות לא חדות במיוחד. תנסי את מזלך באופטיקנה ואם לא אז נראה לי באמת הכי טוב באופטיקה מוכרת פחות - שמעתי שאופטיקת דורון היא טובה - יש לה כמה סניפים. גם את הזוג הראשון שלי קניתי אצלו.

אנונימי אמר/ה...

בתור משקפופרית ותיקה שנכוותה שוב ושוב מכל הרשתות (וגם תמיד יצאתי מהן ביוקר, לא משנה איזה מבצע כסאח היה להן), עברתי את חווית המשקפיים החיובית הראשונה שלי דווקא בחנות שלא ציפיתי למצוא בה משהו במחיר שלי - בקלוד סמואל, די בהתחלה של רחוב דיזנגוף (מול ביתן הלנה רובינשטיין).
יש שם הרבה מסגרות יקרות, וגם כאלה במחירים סבירים לחלוטין, וחוץ מזה שמצאתי שם מגוון ממש גדול שיכולתי למדוד ממנו באופן חופשי, בלי כל מיני מגירות ודלתות שצריך לבקש שיפתחו אותן במיוחד, מה שהפך את החוויה למהנה היה העובדה שבאמת ניסו להתאים לי מסגרת שתחמיא לי, וגם הצליחו. גם כל הנושא של בדיקת העיניים והמספר הרגיש לי שם הרבה יותר רציני מהרשתות שהייתי בהן בעבר.

אני קיבלתי בסוף הנחה קטנה, כי מכר שלי עובד שם, כך שהמחיר יצא זול יותר מכל מיני רשתות אופטיקה הלפרין למיניהן (אני עם מספר קרוב לשמונה, צילינדרים וכל מיני רעות חולות. זה אף פעם לא יוצא זול אצלי), אבל גם בלי ההנחה המחיר ממש סבבה.

באמת ממליצה בחום (ואם את מגיעה לשם, תבקשי מניר שיעזור לך עם ההתאמה של המסגרת. הוא מותק אמיתי!)

יעל

אנונימי אמר/ה...

בסנטר יש את קרולינה למקה, יש להם מלא משקפיים מגניבות במלא סגנונות. מחירים ממש שווים- בערך 300 למסגרת + עדשות. חברים שקנו סיפרו שלמרות המחיר הנמוך המשקפיים מחזיקות לא פחות ממותגי יוקרה. המינוס היחיד הוא שאין להם איך לעשות בדיקת ראייה, אז את צריכה לדעת מה המספר שלך או להביא משקפיים ישנות עם מספר מעודכן. יש להם גם דוכן וגם חנות עם יותר מגוון, נראה לי שהחנות מול בנק מזרחי. ספרי אם מצאת משהו!

marjorie morningstar אמר/ה...

אני חייבת גם בדיקת ראיה, אז אפשרות אחת פסלנו. קלוד סמואל נשמע מסקרן.. השטחית שבי מפציעה, אבל אני נתקלת לא מעט בשם בכתבות עומק סטייל "מי לבש מה ומאיפה", אז בטוח אלך לבדוק. בכל מקרה תודה על ההמלצות.

אנונימי אמר/ה...

משקפקפים עכשיו בהנחות גדולות. אני מצאתי את מבוקשי גם בסופר פארם - הבדיקה רצינית למדי והיו הנחות (בקשי לראות את הקו הצעיר של ראלף לורן) יצא באזור ה- 500

אנונימי אמר/ה...

קרולינה למקה ממש שווה, ב-300 שקל את קונה משקפיים שוות, את יכולה לעשות בדיקת ראייה במקום אחר ולהביא וזה עדיין משתלם. מסכימה עם זה שהסופר פארם גם בסדר. אם את בעניין של מותגים, אז מנחימה בחום על אסי משקפיים בשיכון ותיקים ברמת גן. הוא מחזיק אתהכל הדגמים הכי חדשים של מיטב המותגים דוגמת שאנל, דיור וכו׳, במחירים ממש משתלמים וגם מאוד מקצועי. תהני! רכישת משקפיים חדשות זה כיף אמיתי

BeautyBitch אמר/ה...

חייבת להסכים עם התגובות שמעליי- קרולינה למקה. יש עיצובים מקסימים, הן זולות וכך לא מפריע כל כך אם הן נשברות. משם קניתי לאישי שני זוגות משקפיים (הוא נוטה לשבור אותן אחת לחודש)

Standing Ovation אמר/ה...

אני אמנם מרכיבה עדשות רוב היום, אבל קניתי משקפיים באופטיקנה ואני ממש מרוצה. הכי חשובה הבדיקה שתהיה טובה ושהמסגרת תהיה קלה.

לילך הדר אמר/ה...

אני מעדיפה חנויות קטנות. אישונית בדיזינגוף נחמד ממש ובסנטר יש את ורובל שהם סבבה. הלפרין לא מספיק יסודיים לטעמי בבדיקה

marjorie morningstar אמר/ה...

באישונית קניתי את המשקפיים הקודמים שלי :) ורובל תמיד נראו לי הכי של הביוקר. כמה בכלל עולים משקפיים?

marjorie morningstar אמר/ה...

חשבתי על משקפשים, אולי באמת אלך לבדוק מה יש להם להציע. מהסופר פארם אני די מסתייגת. לא יודעת אפילו למה, פשוט מרגיש לי מוזר לקנות משקפיים בבית מרקחת..

אנונימי אמר/ה...

הבדיקה היא בחדר נפרד לחלוטין בס"פ

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...